Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

1

14 травня 2024 року на базі Міжнародного психоаналітичного університету Берліна GmbH (IPU), як партнера консорціуму проєкту BURN (Erasmus+ KA2 project), відбувся онлайн вебінар на тему оцінювання курсів за модерації проєктного менеджера д-ра Ларса Кульхінке. До цього заходу долучилися й психологи Криворізького педагогічного.

2

Наш університет представляли перший проректор О. А. Остроушко, проректор з наукової роботи В. А. Гаманюк, члени кафедри практичної психології К. М. Бондар, О. А. Чаркіна, О. П. Шестопалова, З. М. Мірошник, представниці команди дисемінації проєкту О. С. Білозір та І. С. Мінтій. Спікерами вебінару виступили керівник відділу акредитацій, документів та процесів, а також програми випускників та проєктів Вібке Стеллінг та відповідальна за оцінювання, події та програми менторства Крістін Мьоллерс.

3

На вебінарі йшлося про роботу відділу управління якістю команди та розвитку організації, який складається з двох людей. Відділ використовує концепцію та інструменти PDCA-Circle (коло оцінювання) для створення нових процесів та інструментів, визначення цілей або вдосконалення, планування способів та засобів, покращення тестування в конкретних областях, пілотні проєкти, оцінку ефективності вдосконалення, концепція «uno actu».

4

Було детально висвітлено особливості навчання, яке відбувається за концепцією «uno actu»: студенти розвиваються самостійно, а університет створює умови для навчання; викладачі забезпечують процес навчання; навчання залежить від зовнішніх умов (оцінки акредитацій); якість = цілі викладачів (на користь студентам); якість = цілі та бажані переваги для студентів.

5

Міжнародний психоаналітичний університет Берліна GmbH використовує низку концепцій та інструментів для оцінювання курсів та навчання, зокрема: опитування першого семестру та на початку тижня, підсумкове онлайн-опитування з кожного предмету в кінці семестру, оцінювання курсу, формальний діалог між викладачем та студентом, спілкування зі студентами, групою наприкінці семестру, День університету, кожен рік – семінари, бесіди, ідеї щодо покращення, CHE-рейтинг, опитування випускників, опитування студентів у Німеччині, оцінювання. Підсумкове оцінювання відбувається в кінці семестру на основі самооцінки компетенцій вищої освіти та обговорення процесу викладання/проєктування навчання.

6

Під час лекції слухачі мали можливість поставити запитання спікерам. Ось деякі з них:

- Скільки часу студентам дають на відповідь для запитань?
- Студентам дають 15 хвилин для відповіді, далі вони обговорюють в групах.
- Хто розробляє опитувальники в університеті?
- Опитувальники розробляються удвох, потім узгоджуються з навчальною комісією.
- Що входить до CHE-рейтингу?
- CHE-рейтинг – це оцінювання умов навчання та якості лекцій, також результатів досліджень та послуг для студентів.
- Як студент оцінює поточну презентаційну компетентність?
- Є анкета, через яку студент може відповісти на запитання.

7

«Лекція дала чітке уявлення про те, як Міжнародний психоаналітичний університет Берліна GmbH оцінює курси та навчання. Було цікаво дізнатися про різні концепції та інструменти, які використовуються, а також про те, як студенти залучаються до процесу оцінювання», – розповіла пресцентру К. М. Бондар.

#IPU #Berlin #психоаналіз #освіта #оцінюваннякурсів

26602
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Червень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30