Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

  Протягом 27 грудня 2023 р. – 12 квітня 2024 р. відбулося очно-дистанційне міжнародне стажування «Інновації в освіті. Інноваційні технології викладання фахових дисциплін» викладачів кафедри соціології та масових комунікацій в університеті Akademia Śląska (м. Катовіце, Польща).

2024 085      2024 080

    Метою науково-педагогічного стажування було підвищення кваліфікації учасників стажування, оновлення їх теоретичних і практичних знань у зв’язку з підвищенням вимог до рівня кваліфікації та необхідності оволодіння сучасними методами вирішення професійних завдань педагогічними та науково-педагогічними працівниками. За результатами стажування Ірина Грабовець, Людмила Калашнікова, Людмила Черноус отримали сертифікати про проходження науково-педагогічного стажування, взяли участь у написанні колективної монографії, стали учасниками 6-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Digital Economy and Digital Society» (Akademia Śląska (м. Катовіце, Польща)) та науково-методичного семінару «TeachingProfessionalCoursesinEuropeanUnionUniversities» (Academy of Applied Sciences Academy of Management and Administration in Opole (м. Ополе, Польща)).

2024 079    2024 097   2024 090

  Програма стажування включала 4 модулі, а саме:

  Модуль 1. Організація та навчально-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі (досвід Akademia Śląska) (45 годин аудиторної та позааудиторної роботи) (1.1. Факультети та програми підготовки студентів в Akademia Śląska. 1.2. Організація навчального процесу у Akademia Śląska. 1.3. Інтернаціоналізація навчального процесу та можливості отримання освіти в Akademia Śląska для студентів з інших країн, в тому числі і з України. 1.4. Академічна мобільність студентів та викладачів як органічна частина навчального процесу в університеті. 1.5. Навчально-методичне надбання університету та досвід роботи у Akademia Śląska).

 

2024 083

   Модуль 2. Інноваційні підходи до організації навчально-методичного та технічного забезпечення освітнього процесу в навчальних закладах Європейського Союзу (на прикладі Akademia Śląska) (45 годин аудиторної та позааудиторної роботи) (2.1. Інноваційні підходи до організації навчального процесу в Akademia Śląska. 2.2. Особливості отримання другого диплому та післядипломна освіта в Akademia Śląska. 2.3. Використання інноваційних технологій в освітньому процесі в Akademia Śląska за напрямками підготовки. 2.4. Досвід проектної роботи студентів в Akademia Śląska. 2.5. Інформаційні технології в організації та супроводі навчального процесу в Akademia Śląska. 2.6. Дистанційні навчальні технології та їх впровадження в Akademia Śląska).

   Модуль 3. Наука як основа освітнього процесу. Публікації в журналах міжнародних наукометричних баз: теорія та практика (45 годин аудиторної та позааудиторної роботи) (3.1. Системи та індекси цитування наукових журналів, публікаційної активності та продуктивності вчених. 3.2. Принципи вибору журналу з наукометричних баз (Scopus, Web of Science) для публікації статті. 3.3. Структура та особливості оформлення наукової статті: мета, методика та аргументація її застосування, правила представлення результатів дослідження, аналіз і обговорення, висновки. Особливості написання анотації до статті. 3.4. Стилістичні особливості академічного письма. Правила оформлення посилань на літературні джерела, написання References. 3.5. Наукові проекти та наукові видання в Akademia Śląska. 3.6. Знайомство і робота з архівом наукового журналу «Zeszyty naukowe WST» (Akademia Śląska – раніше Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach), який включений до наукометричної бази Index Copernicus (IC).

 

 2024 082     2024 084

   Модуль 4. Організація викладання фахових дисциплін (45 годин аудиторної та позааудиторної роботи) (4.1. Підготовка та подання стажистами звіту роботи. 4.2. Підготовка наукової статті та участь в роботі 6-й Міжнародній науково-практичній конференції «Цифрова економіка та інформаційне суспільство» (9-10 квітня 2024 р., Akademia Śląska (м. Катовіце, Польща)). 4.3. Підготовка наукового есе для участі в науково-методичному семінарі «Викладання фахових дисциплін в університетах країн Європейського Союзу» (11 квітня 2024 р., Academy of Applied Sciences Academy of Management and Administration in Opole (м. Ополе, Польща)). 4.4. Розробка індивідуального проекту з методики викладання фахових дисциплін. 4.5. Підсумкове тестування).

2024 078

    Під час стажування Ірина Грабовець, Людмила Калашнікова, Людмила Черноус взяли участь у робочих зустрічах із ректор проф. AŚ доктором Олександром Остендом та представниками наукової команди університету.

2024 086    2024 087

     Akademia Śląska є одним з провідних приватних університетів м. Катовіце, що створений у 2003 р. Щоб відповідати сучасним освітнім тенденціям та очікуванням сучасного ринку праці, університет постійно розвивається і розширює пропозицію дипломної та післядипломної освіти, забезпечуючи випускникам не тільки професійну підготовку до майбутньої роботи, а й досвід та набуття професійних компетенцій. необхідно знайти своє місце на вимогливому ринку праці.

2024 093       2024 092   2024 091

     В структурі університету налічується два факультети й відділи докторантури і хабілітації, де провадиться навчання для студентів та молодих науковців за 11 освітніми програмами. Університет пропонує і післядипломну освіту за широким переліком дисциплін.

2024 089       2024 098

    Akademia Śląska має величезний науковий потенціал, згенерований, насамперед, його відзначеним нагородами персоналом і численними спеціалізованими студіями, сучасними лабораторіями, ІТ- та медіа-центрами, а також вражаючими бібліотечними ресурсами. ведеться діяльність, що забезпечує міждисциплінарні напрямки досліджень і освіти, що дає змогу поєднувати технічні, мистецькі, соціальні та інші науки.

26122
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша