22 квітня 2024 року відбувся вебінар під назвою "Естонський досвід у розробці силабусу", який проводила Ану Леуска з Університету Тарту. У рамках вебінару було детально розглянуто проблеми створення навчальних планів, спеціально орієнтованих на потреби педагогів та соціальних працівників. Головною темою стало розроблення вибіркового курсу "Вступ до кризового втручання". Презентація Ану Леуски висвітлила складний процес структурування та заповнення навчальних програм для забезпечення належної підготовки педагогів до роботи з кризовими ситуаціями серед дітей (жалість, загрози, поведінка, суїцидальні тенденції) у навчальних закладах.
Особливо важливим стало визначення стандартизованого процесу розробки силабусу, що включав п’ять основних етапів:
- Спочатку концептуалізація курсу та оцінка його актуальності.
- Далі — обговорення з гарантами програми.
- Потім формулювання чітких цілей, завдань і короткого опису курсу.
- Кодовання курсу для легкого інтегрування на платформу Moodle.
- І врешті-решт, ретельна підготовка силабусів та навчальних матеріалів для Moodle.
Вебінар зібрав учасників з усіх партнерських університетів, що сприяло багатогранним дискусіям щодо ефективних стратегій комунікації в межах курсів, а також оптимального поєднання очного та дистанційного навчання протягом 16 тижнів. Учасники також обговорили питання формулювання завдань для курсу, інтеграції кейсів та методів оцінювання, а також використання різноманітних інструментів для покращення ефективності навчання.
Особливу увагу було приділено курсу для вчителів та соціальних працівників, що зосереджувався на управлінні кризами, які стосуються дітей. Оцінка цього курсу була спроєктована таким чином, що значну вагу мали семінари (75%), у той час як незалежна робота складала 25%. Інші теми обговорення включали моніторинг залучення студентів до курсу, використання аналітики завдань для відстеження прогресу навчання, кількісну оцінку ефективності комунікації та надання всебічних оглядів курсу.
Більше інформації про проєкт: https://burn.kdpu.edu.ua/.