Кафедра музикознавства, інструментальної
та хореографічної підготовки
Факультет мистецтв

Проект Erasmus+ КА1 "The Power of Landscape: A New Frontier in Trauma Healing" демонструє, як усвідомленість та експресивна терапія можуть бути інтегровані для допомоги постраждалим в Україні. Особлива подяка українській НГО Forward for Future та чеській НГО INspire за організацію та синергію проекту командою Malvina Tsiora (Athens School of Fine Arts), Michal Filípek (Bratislava, Slovakia) та Vojtech Zak (Bratislava, Slovakia). В проекті приймали участь тренери з 7 країн: Чехії, Греції, України, Італії, Грузії, Польщі та Португалії. 

01 08

Фото 1. Афіша події проекту (автор постера А.Картавая)

Програма 4+Elements проекту Еразмус КА1, поєднує контактну імпровізацію, фізичний театр та арт-терапію, відкриває нові можливості для досліджень і практики в Україні, особливо для тих, хто постраждав від війни. Концепція ландшафту як терапевтичного інструменту базується на розумінні взаємодії між середовищем та емоціями. Такий підхід відповідає сучасним дослідженням втіленого пізнання, що підкреслюють значення тіла у переживаннях та спогадах.

DSC 0232

Фото 2. Фінальний перфоманс проекту міжнародної команди з 7 країн у Чехії "Суспільство"

Основу тренінгу складали техніки усвідомленості та заземлення, що є важливими для роботи з травмами. У поєднанні з експресивними методами, такими як мистецтво та рух, вони сприяють зціленню у безпечному середовищі. Програма воркшопу включала підготовку до перформансу та роботу з експресією, що розпочиналась з розминки та співналаштування учасників (by Grotowski*, Jacques Lecoq*, Miranda Tunfell*).

DSC 0884

Фото 3: Інтуїтивна скульптупа та боді майдфулнес проектної роботи у Чехії

1, 2 та 10 серпня 2024 в Кривому Розі відбулись воркшопи з контактних імпровізацій та фізичного театру, перфоманс організований в межах проекту "4+ elements".  Тренерка Dr. Ekaterina Bondar разом з плейбек театром "Ехо" показали, як через тіло можна виразити емоції та переосмислити досвід. Учасники воркшопу – молодіжні працівники та молодь, абітурієнти КДПУ – змогли зануритися у світ сучасного мистецтва та знайти нові способи вираження через мистецтво та тілесність.

IMG 2388 EU logo

Фото 4: Воркшоп для молоді у м.Кривий Ріг

Важливість таких партисипативних форм театру, що поєднують мистецтво і психологію, важко переоцінити. Вони сприяють усвідомленню та трансформації досвіду війни. Воркшоп став значною подією для місцевої молоді, допомагаючи їм краще зрозуміти себе та своє оточення.

сертифікат Бондар 2024

Проект реалізується за підтримки National Erasmus+ Office in Ukraine & HERE team.

27076

Проектна команда Криворізького державного педагогічного університету, що працює на кафедрах практичної та загальної психології, радісно розповідає про свою довгоочікувану перемогу в міжнародному проекті Erasmus+ CBHE "BURN" (101129379), який отримав фінансування від Європейського союзу. Проект BURN спрямований на проектну мету «Урядування, мир, безпека та людський розвиток» та задачами є посилення спроможності українських ВНЗ щодо інтеграції та надання консультацій у кризових ситуаціях та травмочутливої підтримки в гострих кризових ситуаціях переміщеним особам) студентам університетів, освітянам, та громади, які постраждали від війни. Міжнародний проект відзначається своєю глибокою спрямованістю на розвиток психологічної підтримки університетських спільнот, що відчули на собі наслідки війни та конфлікту.

зображення viber 2023 08 12 13 42 18 279

Виразно вітаємо та висловлюємо щиру прихильність команді науковців Криворізького державного педагогічного університету, а особливо авторам проекту: Бондар К. (КДПУ), Задорожній І. (Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка), Головко О.В. (Університет Тарту). Зокрема Др.Бондар була ініціаторкою проекту за каденції стажування в Міжнародному психоаналітичному університеті Берліна, який виступив одним із партнерів європейського консорціуму.

Завдяки ініціативним командам Криворізького державного педагогічного університету та їхній співпраці з партнерами країн Європейського союзу – Естонії, Німеччини та Латвії, а також провідними українськими університетами, зокрема Тернопільським національним педагогічним університетом імені Володимира Гнатюка, Горлівським інститутом іноземних мов Донбаського державного педагогічного університету, Херсонським державним університетом ім. та Мелітопольським державним педагогічним університетом, вдасться здійснити вагомий внесок у вдосконалення методів надання психологічної допомоги.

У світі складних викликів, які постали перед Україною внаслідок військового конфлікту, важливо надавати підтримку та сприяти відновленню психологічного стану та подолання травм для тих, хто цього потребує. Проект «BURN» передбачає реалізацію широкого спектру заходів, таких як розробку освітніх курсів для бакалаврату, магістратури, тренінги, вебінари, а також обмін досвідом між висококваліфікованими фахівцями. Ці заходи змінюють роль мосту між передовими практиками в галузі психологічної підтримки та сучасними потребами університетських спільнот під час процесу відновлення після військового конфлікту.

Загальний бюджетний проект для Криворізького державного педагогічного університету становить понад 48 000 євро. Ця фінансова підтримка сприятиме успішній реалізації важливих завдань та цілого проекту, що спрямовано на зміцнення психологічної підтримки та сприяння співпраці між університетами та іншими партнерами.

22930

У період з листопаду 2022 р. по лютий 2023 р. команда Криворізького державного педагогічного університету у складі завідувача кафедри практичної психології д.психол.н., професора Зої Михайлівни Мірошник, к. пед.н., доцента Лариси Олександрівни Гапоненко, к.пед.н., доцента Олени Анатоліївни Чаркіної, очолювана проректором з наукової роботи д.пед.н., професором Вітою Анатоліївною Гаманюк, долучилася до розробки грантового проєкту Erasmus+ KA2 за напрямом «Supporting Well-being of Mothers and Children Affected by War in Ukraine» (ID 101129332).

Проєкт з акронімом «NADIIA» став результатом наукової і професійної колаборації 10 закладів вищої освіти, у т.ч. Kutahya Dumlupinar Universitesi (Turkey) та Wyzsza Szkola Gospodarki z Siedzibaw Bydgoszcz (Poland).

Проєкти з розвитку потенціалу вищої освіти – це проєкти міжнародної співпраці партнерів на основі обміну досвідом і кращими практиками різних країн світу. Мета Програми і, відповідно, проєктів КА2 – підтримка реформ задля підвищення якості вищої освіти, зближення і зрозумілості систем вищої освіти у всьому світі.

ER-1.png

22669
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Серпень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31