09 січня 2025 року відбулося чергове засідання науково-методичного семінару «Інтелектуальна майстерня молодого дослідника». |
На семінар завітали й здобувачі PhD першого року навчання. Теплими словами привітання та побажань аспіранти другого року навчання звернулися до першокурсників. Шлях науковця доволі непростий, але цікавий та захоплюючий. На певних важливих акцентах навчання в аспірантурі наголосила й в.о. завідувача кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, професор О. Лаврентьєва. Присутня на семінарі доктор педагогічних наук, професор Т. Дороніна, привітала аспірантів й звернула їх увагу на практичні аспекти щодо реалізації головної мети – здобуття ступеня PhD. |
Актуальну наукову доповідь запропонувала аспірантка 2 року навчання, Н. Ахматова на тему: «Освіта у сучасному світі: європейський досвід та українські реалії». До обговорення доповіді долучилися як аспіранти, так і викладачі, присутні на заході. |
Тематика семінару передбачала обговорення питань емоційної стабільності й стресостійкості аспіранта, а також особливостей його наукової організації праці. Зі змістовною доповіддю-презентацією виступила О. Лаврентьєва, в якій окреслила практичні рекомендації для аспірантів. |
На завершення заходу, керівник семінару, кандидат педагогічних наук, доцент І. Макаренко, анонсувала подальші корисні зустрічі й підвела загальні підсумки. У межах семінару було проведено також анкетування аспірантів, що стосувалося, таких питань, як-от: |
Яка з наведених нижче цілей є для Вас найважливішою під час навчання в аспірантурі? |
Наскільки Ви задоволені рівнем підготовки, яку отримуєте в аспірантурі? |
Які навички ви хотіли б розвинути під час навчання в аспірантурі? |
Наскільки, На Вашу думку, Ви володієте техніками тайм-менеджменту? |
Чи вдається Вам дотримуватися складеного плану роботи? |
Загалом, можна відмітити, що аспіранти зфокусовані на досягненні поставлених цілей, для них практично не має розбіжностей між їх очікуваннями щодо навчання в аспірантурі та реальною практикою. Цікавим результатом анкетування стало те, що більшість аспірантів володіє на високому та достатньому рівнях техніками тайм-менеджменту, й, зазвичай, їм вдається дотримуватися складеного плану роботи. Тож, лише залишається побажати успіхів кожному з них та реалізації задуманих цілей! |