|
ПЛАН РОБОТИ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ «ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ» НА 2025-2026 Н.Р. |
| Наукові керівники: О. Білоус, канд. пед. наук, доцент; О. Лаврентьєва, д-р пед. наук, професор. Мета й завдання: Нові завдання та професійні ролі сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи є проблемою актуальною. Учитель НУШ – агент змін сучасного освітнього простору, який розвиває індивідуальність, забезпечує свободу вибору учнів, зорієнтований на потреби учня в освітньому процесі, керується принципом дитиноцентризму. Нині завдання вчителя – створити умови для розвитку учня, його здібностей, творчого здобуття знань, розвитку здатності самостійно мислити, мотивованого вивчення предметів. Сучасний вчитель демонструє універсальні і предметні способи дії, ініціює дії учнів, корегує і консультує їх, знаходить способи включення в роботу всіх, створює умови для набуття життєвого досвіду, є партнером учнів та батьків. Сучасний учень має навчитися не тільки відповідати на запитання, а й вміти їх ставити та шукати на них відповіді. Тематика наукових досліджень учасників проблемної групи спрямована на теоретичне поглиблення та прагматичне освоєння інтерактивних технологій та їх застосування в освітньому просторі Нової української школи. |
План роботи
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 44
| ЗВІТ ПРО РОБОТУ ПРОБЛЕМНОЇ ГРУПИ «ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК АГЕНТА ЗМІН СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ» ЗА 2024-2025 Н.Р. |
| 2024-2025 навчальному році проблемна група «Формування педагогічної культури майбутнього вчителя як агента змін сучасного освітнього простору» активно продовжила свою діяльність. Учасники групи брали участь у різного рівня наукових конференціях та семінарах з проблеми дослідження, а саме: виступи на Регіональному науково-практичному семінарі «Освіта 4.0.: трансформації, виклики, можливості» (Гогерчак А., ГОЕ-21; Полтавець А., ГОЕ-21; Гавриш А., ЗОПНм-23; Коробійчук Ф., ЗОПНм_23 та інші), виступ на III Міжнародній науково-практичній конференції науково-педагогічних, педагогічних працівників і молодих учених «Теорія і практика професійного становлення фахівця в інноваційному соціокультурному просторі» ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» (Рябошапка Н., ІС-24) також високий рівень здобувачі освіти продемонстрували підчас захисту курсових та магістерських робіт. |
|
Керівники групи: О. Білоус, кандидат педагогічних наук, доцент та О. Лаврентьєва, доктор педагогічних наук, професор скеровували роботу групи та надавали здобувачам освіти консультативну допомогу. |
![]() |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 279












