22 травня 2024 року на кафедрі початкової освіти відбувся захист курсових робіт з методики навчання математичної освітньої галузі здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти груп ПНП-20, ПНА-20, ПНІ-20 спеціальності 013 Початкова освіта під керівнитвом проректора з науково-педагогічної роботи, к.пед.н., доц. Юлії Баруліної, к.пед.н., доц. Наталі Дикої, к.пед.н., доц. Ганни Захарової. Студенти захищали свої роботи засобами презентацій, демонструючи ґрунтовні знання з різних питань методики навчання математики.
Студенти доповідали про результати своїх досліджень на актуальні для НУШ теми, а саме: формування здатності моделювати процеси і ситуації з повсякденного життя учнів початкової школи засобами нестандартних задач, використання методу проєктів на уроках математики в початковій школі, розвиток мислення учнів при вивченні геометричного матеріалу в початковій школі, формування у здобувачів початкової освіти вмінь моделювати процеси та ситуації з повсякденного життя за допомогою таблиць та діаграм, гейміфікація на уроках математики як засіб формування пізнавальної активності в учнів початкової школи, наступність у формуванні математичних понять у дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу, формування здатності міркувати логічно в учнів початкової школи на уроках математики засобом Lego-технології, використання інтерактивної дошки на уроках математики в умовах змішаного навчання та багатьох інших. У процесі захистів результатів досліджень студентів з’ясовувалося чи досліджена проблема з точки зору педагогічного досвіду, чи аналізувалися підручники з математики для 1–4 класів, що було реалізовано під час виробничої практики в закладах освіти.
Здобувачі освіти успішно захистили свої курсові роботи, продемонстрували належний рівень теоретичних знань та методичної підготовки з вивчення математичної освітньої галузі, вміння виявляти проблеми та розробляти стратегії їх вирішення. Це свідчить про високий рівень набутих компетентностей та здатність застосовувати їх на практиці.
Бажаємо здобувачам освіти подальших успіхів у навчанні та професійної реалізації.