Кафедра практичної психології
Психолого-педагогічний факультет

Участь у марафоні Всеукраїнських науково-практичних вебінарів «Компенсація освітніх втрат у закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення»

1 1

 

Протягом жовтня-грудня 2022 року викладачі кафедри початкової освіти – к. філол. н., доц. Онищенко І. В., к. пед. н., доц. Дика Н. Д., к. пед. н., ст. викл. Захарова Г. Б., к. пед. н., ст. викл. Баруліна Ю. О. взяли участь у марафоні Всеукраїнських науково-практичних вебінарів «Компенсація освітніх втрат у закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення», організованого відділом дидактики Інституту педагогіки НАПН України, за підтримки відділу аспірантури і докторантури та відділу міжнародних зв’язків і міжнародної співпраці Інституту педагогіки НАПН України.

3

2

Онлайн-стажування передбачало 10 вебінарів для працівників закладів освіти, навчально-методичних центрів, науковців та всіх, кого цікавить питання розвитку освіти в умовах воєнного стану та у повоєнний період. Під час вебінарів розглядалися такі теми: «Дистанційна освіта у початковій школі: візуалізації навчальної інформації та засоби ІКТ», «Використання онлайн дошки Miro для підготовки та проведення інтерактивних занять з іноземної мови», «Природнича освіта в парадигмі збалансованого (сталого) розвитку для нівелювання наслідків воєнного стану та повоєнного відновлення», «Розвиток в учнів початкової школи наскрізного уміння читати з розумінням в умовах війни»; «Долаємо стрес разом: учителі – учні – батьки», «Особливості діяльності дитячих закладів оздоровлення і відпочинку в період воєнного стану», «Реалізація STEM-освіти в умовах сучасної школи», «Екологія в умовах війни. Прямі та відтерміновані наслідки», «Продуктивний підхід в освіті: професійна кар’єра (компетенції & «карта змін»)», «Розвиток навичок свідомого сприйняття дійсності в учнів закладів загальної середньої освіти» та ін.

4

У рамках марафону учасники вебінарів проаналізували основні проблеми, що виникли з початком війни, обговорили можливі шляхи компенсації освітніх втрат учнів; ознайомилися із сучасними можливостями використання візуалізації навчальної інформації та засобів ІКТ в умовах дистанційної форми організації освітнього процесу в початковій школі, зокрема інтерактивної дошки для спільної роботи, цифрових наочних матеріалів, електронних підручників тощо; дізналися про особливості побудови професійної кар’єри в сфері освіти в умовах непередбачуваності (воєнного стану, пандемії тощо) та ін.

Викладачі кафедри мали можливість опановувати ефективну техніку структуризації та впорядкування власних думок «life-work-planning», пройшли тренінг особистісного зростання, засвоювали технологію ментальних карт у побудові кар’єрної стратегії та ін.

Підводячи підсумки, учасники заходу долучилися до обговорення актуальних питань сучасної освіти та отримали від лекторів та тренерів відповіді на суперечливі питання індивідуалізації навчання в закладах загальної середньої освіти, компенсації освітніх втрат учнів в умовах воєнного стану та у повоєнний період.

За результати онлайн-стажування викладачі кафедри  початкової освіти отримали сертифікати за темою «Компенсація освітніх втрат у закладів загальної середньої освіти в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення» (120 навчальних годин, 4 кредити ЄКТС).

Сертифікат Юлія БарулінаСертифікат Наталя Дика

Сертифікат Ганна Захарова 1Сертифікат Ірина Онищенко

 

 

21134
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30