Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ НА 2020-2021 Н. Р.
- Формування комунікативних вмінь у родині.
- Формування самоконтролю девіантного підлітка.
- Соціалізація школяра через методи та зміст навчання.
- Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
- Соціально-педагогічне керівництво сімейним вихованням школярів.
- Виховання основ національної свідомості школярів у навчальній діяльності.
- Соціальне становлення особистості школяра у навчальній діяльності.
- Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості школяра.
- Соціалізація особистості школяра через навчальну діяльність.
- Формування самостійності учнів та її роль у соціалізації їх особистості.
- Соціально-педагогічна діяльність у сучасній школі.
- Соціально-педагогічна діяльність до учнів, які потребують допомоги.
- Культура спілкування вчителя та її вплив на соціалізацію учня як особистості.
- Взаємодія вчителя і батьків як головний чинник успішної навчальної діяльності та виховання учня в сучасній школі.
- Вплив відносин «батьки-дитина» на соціалізацію особистості школяра.
- Адаптація дитини з обмеженими можливостями в умовах навчального закладу.
- Обдарована дитина в школі та її подальша соціалізація.
- Дитина з обмеженими можливостями та шляхи її соціалізації.
- Проблема неблагополучної родині в умовах школи.
- Девіантній підліток у сучасній школі.
- Формування навичок самовиховання як профілактика девіантної поведінки учня.
- Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими учнями в школі.
- Напрямки соціально-педагогічної роботи з важковиховуваними школярами.
- Соціально-педагогічна робота зі школярами, схильними до бродяжництва.
- Формування навичок до саморегуляції як умова успішної соціалізації особистості.
- Відхилення в поведінці школяра як результат взаємодії з соціальним оточенням.
- Роль класного колективу в попередженні та подоланні девіацій у поведінці учнів.
- Художня література як засіб соціального виховання молодших школярів.
- Особливості соціально-педагогічної діяльності щодо формування здорового способу життя у підлітків.
- Організація культурно-дозвіллєвої діяльності як умова ефективної соціалізації особистості учня.
- Особливості соціалізації молодших школярів у різних типах сімей.
- Соціально-педагогічна діяльність в умовах закладу дошкільної освіти.
- Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки в умовах загальноосвітнього закладу.
- Соціалізація особистості дошкільника засобом ігрових технологій.
- Соціально-педагогічна робота щодо профілактики конфліктів у підлітків.
- Арт-терапія у роботі соціального педагога як засіб формування творчої.
- Формування соціальної компетентності учнів молодших класів засобом ігрових технологій.
- Вплив народних традицій на соціальне виховання молодших школярів.
- Формування культури батьківства у старшокласників в умовах загальноосвітнього закладу.
- Особливості соціально-педагогічної діагностики конфліктів у класному колективі.
- Особливості соціально-педагогічної роботи щодо підготовки молоді до створення сім’ї.
- Профілактика шкільної дезадаптації молодших школярів засобом арт-терапії.
- Формування соціально компетентної особистості в умовах загальноосвітнього закладу.
- Роль сімейних традицій у процесі соціалізації особистості.
- Соціальне виховання дошкільнят засобом казкотерапії.
- Формування ціннісного ставлення до материнства у жіночої молоді.
- Формування соціальної активності старшокласників у позанавчальній діяльності.