Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Психолого-педагогічний факультет

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень 

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Галузь знань: 23 Соціальна робота 

Спеціальність: 231 Соціальна робота

Форма навчання: денна/заочна

ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ НА 2020-2021 Н. Р.

  1. Формування комунікативних вмінь у родині.
  2. Формування самоконтролю девіантного підлітка.
  3. Соціалізація школяра через методи та зміст навчання.
  4. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня.
  5. Соціально-педагогічне керівництво сімейним вихованням школярів.
  6. Виховання основ національної свідомості школярів у навчальній діяльності.
  7. Соціальне становлення особистості школяра у навчальній діяльності.
  8. Вплив сімейних стосунків на формування позитивних моральних якостей особистості школяра.
  9. Соціалізація особистості школяра через навчальну діяльність.
  10. Формування самостійності учнів та її роль у соціалізації їх особистості.
  11. Соціально-педагогічна діяльність у сучасній школі.
  12. Соціально-педагогічна діяльність до учнів, які потребують допомоги.
  13. Культура спілкування вчителя та її вплив на соціалізацію учня як особистості.
  14. Взаємодія вчителя і батьків як головний чинник успішної навчальної діяльності та виховання учня в сучасній школі.
  15. Вплив відносин «батьки-дитина» на соціалізацію особистості школяра.
  16. Адаптація дитини з обмеженими можливостями в умовах навчального закладу.
  17. Обдарована дитина в школі та її подальша соціалізація.
  18. Дитина з обмеженими можливостями та шляхи її соціалізації.
  19. Проблема неблагополучної родині в умовах школи.
  20. Девіантній підліток у сучасній школі.
  21. Формування навичок самовиховання як профілактика девіантної поведінки учня.
  22. Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими учнями в школі.
  23. Напрямки соціально-педагогічної роботи з важковиховуваними школярами.
  24. Соціально-педагогічна робота зі школярами, схильними до бродяжництва.
  25. Формування навичок до саморегуляції як умова успішної соціалізації особистості.
  26. Відхилення в поведінці школяра як результат взаємодії з соціальним оточенням.
  27. Роль класного колективу в попередженні та подоланні девіацій у поведінці учнів.
  28. Художня література як засіб соціального виховання молодших школярів.
  29. Особливості соціально-педагогічної діяльності щодо формування здорового способу життя у підлітків.
  30. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності як умова ефективної соціалізації особистості учня.
  31. Особливості соціалізації молодших школярів у різних типах сімей.
  32. Соціально-педагогічна діяльність в умовах закладу дошкільної освіти.
  33. Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки в умовах загальноосвітнього закладу.
  34. Соціалізація особистості дошкільника засобом ігрових технологій.
  35. Соціально-педагогічна робота щодо профілактики конфліктів у підлітків.
  36. Арт-терапія у роботі соціального педагога як засіб формування творчої.
  37. Формування соціальної компетентності учнів молодших класів засобом ігрових технологій.
  38. Вплив народних традицій на соціальне виховання молодших школярів.
  39. Формування культури батьківства у старшокласників в умовах загальноосвітнього закладу.
  40. Особливості соціально-педагогічної діагностики конфліктів у класному колективі.
  41. Особливості соціально-педагогічної роботи щодо підготовки молоді до створення сім’ї.
  42. Профілактика шкільної дезадаптації молодших школярів засобом арт-терапії.
  43. Формування соціально компетентної особистості в умовах загальноосвітнього закладу.
  44. Роль сімейних традицій у процесі соціалізації особистості.
  45. Соціальне виховання дошкільнят засобом казкотерапії.
  46. Формування ціннісного ставлення до материнства у жіночої молоді.
  47. Формування соціальної активності старшокласників у позанавчальній діяльності.
14002
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31