Чергове засідання робочої групи та стейкголдерів щодо питань удосконалення освітньої програми «Історія і суспільствознавчі дисципліни» за спеціальністю 014.03 Середня освіта (Історія) відбулось 4 березня 2024 р.
На засіданні були присутні: викладачі кафедри історії (гарант ОП Ірина Селищева, завідувач кафедри історії, доцент Наталя Печеніна, доцент Лілія Задорожна, доцент Тетяна Мак, ст.викладач Ігор Панафідін), викладач кафедри педагогіки доцент Олег Потапенко; стейкголдери (Оксана Кушнір, заступник директора з науково-методичної роботи Криворізького ліцею №24), вчителі історії (Денис Войтович, Криворізька загальноосвітня гімназія № 120, Віталій Зуй, Криворізький природничо-науковий ліцей),Михайло Сазонов, працівник відділу онлайн школи «Школа програмування та робототехніки Robocode», Аліна Дика, магістрантка спеціальності "Історія", Станіслав Черниш, студент гр. ІП-21, Ростислав Горбунов, студент гр. ІП-20.
Основні питання, що розглянуті на зустрічі:
1. Про зміни у складі робочої групи ОПП "Історія і суспільствознавчі дисципліни".
2. Про опитування студентів – істориків, випускників – істориків, роботодавців.
3. Про програми з педагогічної виробничої практики, за якими буде здійснюватися підготовка фахівців ступеня бакалавр на спеціальності 014 Середня освіта «Історія».
Основні доповідачі - заступник декана факультету географії, туризму та історії канд. пед. наук, ст. викладач Ірина Селищева, завідувач кафедри історії, доцент Наталя Печеніна, доцент кафедри педагогіки Олег Потапенко.
До складу робочої групи були включені студенти бакалаврату спеціальності Історія Станіслав Черниш, студент гр. ІП-21 та Ростислав Горбунов, студент гр. ІП-20. Вже з першого засідання, де студенти взяли участь, вони долучились до активного обговорення.
Основним питанням стало обговорення пропозицій та рекомендацій до розроблених нових програм з педагогічної виробничої практики, за якими буде здійснюватися підготовка фахівців ступеня бакалавр на спеціальності 014 Середня освіта «Історія».
Доцент Олег Потапенко докладно продемонстрував зміни, що були внесені в програм педагогічних практик кафедрою педагогіки, відповів на питання учасників наради, стейкголдерів. В результаті продуктивної дискусії були виокремлені питання, що є актуальними на даному етапі освітнього процесу під час проходження педагогічних практик студентами спеціальності, зокрема, про якісне виконання завдань в умовах дистанційного навчання, про інклюзивну освіту, про формування індивідуальної програми розвитку учня.