Дошкільної і спеціальної освіти
Факультет педагогічної освіти

7 жовтня 2022 року відбулася відкрита лекція докторки педагогічних наук, професорки кафедри педагогіки С. Л. Кучер за темою «Становлення та розвиток наукової педагогіки XVI- першої половини XIX ст.» з курсу «Загальна педагогіка» для студентів І курсу психолого-педагогічного факультету.

Тема лекції була присвячена огляду основних етапів розвитку педагогічного знання на початку та в процесі формування цієї галузі науки. Лекторка запропонувала зупинитися на аналізі педагогічних поглядів видатних мислителів і діячів Европи: Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж.-Ж. Руссо, Й. Г. Песталоцці, Й. Ф. Гербарта та А. Дістервега.

 Відкрита пара Кучер  Відкрита пара Кучер5

 

 

 

 

Лекційне заняття проводилося засобами дистанційного зв’язку. Лекторка супроводжувала розповідь презентацією основних питань у вигляді графічних схем та інтелектуальних мап зокрема.

 Відкрита пара Кучер4
 Відкрита пара Кучер3

 

 

В структурі розгляду питань було поєднано короткий опис характерних ознак суспільного розвитку, притаманних певній історичні епосі з характеристикою внеску названих педагогів-філософів. Задля активізації пізнавальної діяльності на початку заняття студентам було запропоновано питання, на яке необхідно сформувати відповідь в процесі слухання лекції.

 

 

 

Наприкінці викладення лекційного матеріалу студенти отримали можливість закріпити отримані знання засобом участі в інтерактивному тестуванні на платформі Menti.

Відкрита пара Кучер2
По завершенню лекції відбувся аналіз відкритого заняття. В обговоренні брали участь завідувачка кафедри проф. Т. О. Дороніна та викладачі доц. С. М. Щербина, доц. І. Є. Макаренко, доц. О. С. Білоус та інші. До обговорення долучилися також аспіранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Колеги схвально відзначили інформаційну насиченість і структурованість лекції, грамотне і логічне мовлення лекторки, міждисциплінарні зв’язки педагогіки з історією, мистецтвом і культурою, залучення інноваційних технологій для організації зворотного зв’язку зі студентами. Прозвучали побажання та пропозиції: раціонально розподіляти інформативну і інтерактивну частини лекції, приділяючи більшу увагу дискусійному обговоренню питань.  Відкрита пара Кучер1
20286
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Липень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31