Кафедра фізики та методики її навчання
Фізико-математичний факультет

 Шаблон кафери

27 вересня 2022 року відбулася настановна конференція з виробничої організаційно-педагогічної практики магістрів зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, у якій брали участь магістранти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та викладачі кафедри педагогіки: завідувач кафедри, д-р пед. наук, професор О. Лаврентьєва, доцент В. Іванова, доцент І. Макаренко, доцент С. Щербина.

Магістранти конференція

У своїх виступах викладачі кафедри ознайомили магістрантів з метою, завданнями виробничої організаційно-педагогічної практики, а також  зауважили, що виробнича організаційно-педагогічна практика спрямована на закріплення та реалізацію в умовах освітнього процесу ЗВО набутих психолого-педагогічних знань умінь і навичок, оволодіння інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі,  практичну підготовку магістрантів до професійної науково-педагогічної діяльності як викладача вищої школи, усвідомлення магістрами сутності й особливостей викладацької діяльності, набуття й удосконалення умінь та навичок, необхідних для успішного викладання і виховання у вищій школі. 
27375

Шаблон кафери Магістранти зустріч 2024

20 вересня 2024 року відбулася онлайн-зустріч з магістрантами першого курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. В.о.завідувача кафедри педагогіки, д-р пед. наук, професор О. Лаврентьєва ознайомила здобувачів освіти з особливостями організації освітнього процесу відповідно до нормативно-правової бази університету, акцентувала на шляхах формування індивідуальної освітньої траєкторії, звернула увагу на принципи академічної доброчесності як важливого компоненту сучасної освіти, а також торкнулася питань академічної мобільності й кар’єрного зростання.

Гарант освітньо-професійної програми канд. пед. наук, доцент С. Щербина зазначила мету, звернула увагу здобувачів освіти на характерну особливість освітньо-професійної програми, можливості працевлаштування та подальшого навчання, розкрила програмні компоненти та програмні результати навчання, а також орієнтувала здобувачів освіти на вибір певної сертифікатної програми, яка є блоком змістовно і структурно взаємопов’язаних освітніх компонентів певного спрямування.
Куратор групи канд. пед. наук, доцент А. Король ознайомила здобувачів освіти з історією Університету, його структурою та особливостями діяльності, Правилами внутрішнього розпорядку, правами та обов’язками, традиціями факультету та кафедри і орієнтувала до участі у факультетських інформаційних, просвітницьких, культурно-мистецьких та інших заходах.
Зустріч пройшла у формі діалогу зацікавлених сторін, під час якого здобувачі освіти отримали вичерпне уявлення щодо інформаційної, психологічної, правової, організаційної, консультативної та соціальної підтримки з боку Університету у їх навчанні та професійному становленні.
27342

 № з/п

 Тема магістерської роботи  ПІП здобувача освіти ПІП наукового керівника 
Денна форма навчання
1.  Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій в позакласній виховній роботі  Волошин А. С. доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В.  
2. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до військово-патриотичного виховання учнів  Гавриш А. Р.

доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 

 3. Підготовка майбутніх вчителів до використання ігрових технологій в умовах дистанційного навчання Коробійчук Ф. В. професор,
д-р пед. наук Лаврентьєва О. О. 
 4. Розвиток професійної майстерності майбутнього вчителя: теоретичний та прикладний аспекти Крутько І. В.  професор,
д-р пед. наук Дороніна Т. О.
 5. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до формування морально-вольових якостей учнів у позакласній виховній роботі  Ніколенко Б. А.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В.
 6. Формування професійних компетентностей педагога засобом використання особистісно орієнтованої технології проблемного навчання  Устинов С. І.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
Заочна форма навчання
 1. Розвиток готовності майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язберігаючої діяльності  Байбіков М. В.   професор,
д-р пед. наук Дороніна Т. О.
 2. Підготовка майбутніх учителів до використання технологій практико-орієнтованого навчання як засобу розвитку їх профорієнтаційної компетентності  Гришин В. В.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
3. Самостійна робота студентів як засіб формування професійно-педагогічних компетенцій  Дражко В. Ю.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М.
4. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів засобами веб-орієнтованих систем підтримки освітньої діяльності  Дубовик А. М.

професор,
д-р пед. наук Лаврентьєва О. О. 

5. Впровадження інноваційних методів у навчальну діяльність студентів закладів вищої освіти  Майтак  А. В.

 

 доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
6. Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх фахівців до навчальної діяльності засобами інноваційних технологій навчання  Мельник О. Д.   доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
7. Розвиток готовності майбутніх учителів до формування національної свідомості та патріотизму учнівської молоді  Дубровський Р. В.   професор,
д-р пед. наук Дороніна Т. О.
8. Формування національно-патріотичної культури майбутніх учителів у закладах вищої освіти  Мізін В. С.   доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
9. Формування естетичної культури студентів ЗВО у системі фахової підготовки Коваленко-Сорокіна С. Г.  доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М.
26954
29 вересня 2023 року відбулася настановна конференція з педагогічної (переддипломної) практики магістрантів у закладі вищої освіти, яку здобувачі освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки проходять на заключному етапі навчання.
 Магістри клнференція 29.09.23

 

Як зазначила методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина мета педагогічної (переддипломної) практики передбачає підготовку магістрантів до професійної науково-дослідницької діяльності викладача вищої школи; підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до проведення самостійного наукового дослідження та творчо застосування набутих компетенцій і компетентностей в практичній діяльності.

 

 

Бажаємо магістрантам результативного проходження педагогічної (переддипломної) практики, успішного завершення роботи над магістерським дослідженням.

23335
04 вересня 2023 року в режимі онлайн відбулася зустріч-знайомство викладачів кафедри педагогіки та магістрантів І курсу денної та заочної форм навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
 Магистры общее 2023

 

Під час зустрічі завідувач кафедрою педагогіки, д-р пед. наук, проф. Т. О. Дороніна привітала магістрантів та ознайомила з освітньо-професійною програмою підготовки фахівців. Гарант освітньо-професійної програми С. Л. Кучер, д-р пед. наук, доцент пояснила специфіку освітніх курсів сертифікатних програм навчання магістрантам. Куратори груп: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина та канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Коваленко мали можливість вирішити певні організаційні питання та відповісти на запитання магістрантів.

 

Магістранти І курсу денної та заочної форм навчання коротко розповіли про себе та обгрунтували свій вступ на навчання як можливість подальшого професійного зростання.

Волошин магистр 2023

 

Викладачі кафедри педагогіки побажали магістрантам успішного і легкого навчального року, стрімкого професійного зростання й саморозвитку, а також міцного здоров’я і неймовірних сил для успіху у всьому, непереможного прагнення до великих перемог та реалізації чудових мрій.

 Игорь магистр 2023

 

Сергей магистр2023

 

23054

 

 

 

 

6 червня 2023 року відбулася настановна конференція для магістрантів денної і заочної форм навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки з виробничої педагогічної практики в закладах вищої освіти.

 

Магистранти 2023 

На настановній конференції виступила завідувач кафедри педагогіки, д-р. пед. наук, професор Т. О. Дороніна та гарант програми д-р. пед. наук, С. Л. Кучер, що зазнаили - виробнича педагогічна практика в закладах вищої освіти є одним із видів самостійної навчальної та науково-дослідної роботи магістрантів, що спрямована на засвоєння основ та специфіки викладацької діяльності та дає змогу втілити набуті здобувачами освіти знання, уміння та навички для опрацювання теоретичних і практичних питань під час підготовки до викладацької діяльності.

Кучер магистртура 1

 Доронина
Викладачі кафедри педагогіки проф. С. Л. Кучер, доц. В. В. Іванова, доц. С. М. Щербина ознайомили здобувачів освіти із завданнями, що запропоновані до виконання в дистанційному режимі впродовж трьох тижнів виробничої педагогічної практики в закладах вищої освіти (з 08 червня по 05 липня 2023 р.) і передбачають ознайомлення з нормативно-правовою базою діяльності закладу вищої освіти, особливостями планування та здійснення навчальної, наукової, методичної, організаційної роботи, звернули увагу здобувачів освіти на прогнозовані труднощі у роботі та шляхи їх усунення.
22684
№ з/п  Тема магістерської роботи ПІП здобувача освіти ПІП наукового керівника
Денна форма навчання
1. Воркаут як засіб формування основ здорового способу життя учнівської молоді в умовах міського простору   Бабков І. І. доцент, канд. пед. наук Щербина С. М.
2. Формування готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах ринково-децентралізованої системи освіти  Бережна П. А.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
3. Формування цифрової компетентності засобами інноваційних технологій в умовах ліцею  Василець С. М.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
4. Формування ціннісних орієнтирів здорового способу життя майбутніх педагогів засобами здоров'язбережувальних технологій навчання Величко В. С.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
5. Розвиток інтересу студентства до занять фізичною культурою і спортом засобами здоров’язберігаючих технологій Деньгуб О. С.  доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 
6.  Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до фізкультурно-
оздоровчої роботи в основній школі
Жук В. С.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
7. Формування громадянських компетентностей школярів у змісті навчальних занять зі здоров’язбережувальної освітньої галузі Поповка В. Ю.  доцент,
д-р пед. наук Кучер С. Л. 
8. Формування цінностей фізичної культури у студентів педагогічних ЗВО: гендерний аспект Фурман В. В.  професор,
д-р пед. наук Дороніна Т. О. 
9.  Формування здорового способу життя школярів у позаурочній діяльності  Хмаренко М. І. доцент,
д-р пед. наук Кучер С. Л. 
10. Ігрові технології навчання як засіб формування професійної компетентності студентів при вивченні педагогічних дисциплін Чертков А. А.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
    Заочна форма навчання
1. Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку  Атамас В. О. доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М. 
2. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок в учнівської молоді Боднар Д. Р. доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
3. Запобігання професійному вигоранню педагогічних працівників засобами здоров'язберігаючих педагогічних технологій Бушинська І. В.  професор,
д-р пед. наук Дороніна Т. О. 
4. Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки Горінов О.М. доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
5. Психолого-педагогічні особливості формування і становлення особистості вчителя фізкультури в умовах педагогічного закладу вищої освіти Гуров А. О.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
6. Формування професійних навичок майбутніх учителів інноваційними
методами навчання у вищих навчальних закладах
Зима В. О.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
7. Використання технологічного підходу у формуванні цінностей здорового способу життя учнів в умовах старшої школи Калюжна В. А.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
8. Формування естетичної культури студентів ЗВО у системі фахової підготовки Коваленко-Сорокіна С. Г.  ст. викладач,
канд. пед. наук Волощук І. А. 
9. Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності  Коростій В. В. доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 
10. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до тренерської діяльності  в закладах позашкільної освіти Коржак Д. В.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
11. Формування професійних якостей студентів педагогічних спеціальностей засобами ігрового навчання Любецька В. Ю.  професор,
д-р пед. наук. Дороніна Т. О. 
12. Специфіка управління освітнім процесом закладу фахової передвищої освіти (на прикладі закладу КЗ «Криворізький фаховий медичний коледж» ДОР)  Люблінська М. С. доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М. 
13. Підготовка учнівства до трудової діяльності засобами фізичного виховання Мельник О. О.  професор,
д-р. пед. наук Дороніна Т. О. 
14. Організація партнерської взаємодії підлітків на уроках фізичної культури засобами ігрових технологій Морщ У. С.  доцент,
д-р пед. наук Кучер С. Л. 
15. Формування лідерських компетентностей молоді засобами використання коучинг-технології у тренерській роботі Нікіцький А. Ю.  доцент,
д-р пед. наук Кучер С. Л. 
16. Формування творчої активності учнів на уроках англійської мови засобами індивідуальних завдань Петльова К. О.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
17. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності Прядко С. Г.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
18. Формування здорового способу життя старшокласників засобом використання здоров'язберігаючих педагогічних технологій Романова Н. А.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
19. Формування громадянської компетентності студентства засобами неформальної освіти Сідченко Є. Ю.  доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 
20. Формування м’яких навичок майбутніх педагогів на основі технології «освітній коучинг» Тарасенко О. Ю.  доцент,
д-р пед. наук Кучер С. Л. 
21. Формування у студентів ЗВО основ здорового способу життя нетрадиційними методами навчання  Урбан І. Д. ст. викладач,
канд. пед. наук Волощук І. А. 
22. Позааудиторна робота як засіб формування комунікативної культури майбутніх учителів Файдевич А. В.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
23. Розвиток соціальної толерантності учнів в умовах інклюзивної освіти Фокіна Н. В.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
24. Формування активної професійної позиції майбутніх вчителів в процесі фахової підготовки в ЗВО Чулков Р. О.  доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М. 
20864

08 жовтня 2022 року відбулася загальноуніверситетська зустріч магістрантів І курсу заочної форми навчання.

На зустрічі були присутні магістранти І року заочної форми навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

 

Магістранти ЗОПНм 22 

 

 

На зустрічі були присутні завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка Т. Дороніна, доцентка кафедри педагогіки В. Іванова, доцентка кафедри педагогіки С. Щербина, аспірант кафедри педагогіки Р. Калугін.

 

 

Під час зустрічі виступила методистка навчально-методичного відділу КДПУ Г. П. Дмитриченко, керівник виробничої педагогічної практики, ст. викладачка Л. Цоуфал. Методистка навчально-методичного відділу КДПУ Г. П. Дмитриченко ознайомила магістрантів з особливостями організації освітнього процесу в закладі вищої освіти.

Відповідальна за організацію виробничої педагогічної практики Л. Цоуфал ознайомила з особливостями організації та проходження педагогічної практики, яка має відбутися з 01 листопада по 26 грудня 2022 року.

Магістранти ЗОПНм 221

20315

07 жовтня 2022 року відбулася зустріч викладачів кафедри педагогіки з магістрантами І курсу заочної форми навчання

зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

 Зустріч ЗПОНМ2  Зустріч ЗПОНМ1

Завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка Т. О. Дороніна ознайомила магістрантів з освітньо-професійною програмою, особливостями навчання в магістратурі зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, а також зауважила, що освітня діяльність магістрантів має бути спрямована на формування загальних та спеціальних компетентностей, оволодіння здобувачами освіти інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, практичну підготовку магістрантів до професійної науково-педагогічної діяльності, набуття й удосконалення умінь та навичок, необхідних для успішного викладання і виховання у закладах освіти.

Зустріч ЗОПНм 
20285

29 вересня 2022 року відбулася зустріч з магістрантами І року навчання (гр. ОПНм-22), денного відділення,

спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

 МАгістри денне 22

Завідувачка кафедри педагогіки, професорка Дороніна Т. О. привітала магістрантів із вступом до магістратури і звернула увагу на необхідність відповідального ставлення до своїх навчальних обов’язків. Викладачі кафедри педагогіки приєдналися до привітань і висловили свої побажання щодо плідної взаємодії під час навчального процесу.

Під час зустрічі було проведено організаційні заходи, необхідні для включення магістрантів у навчальний процес і налагодження роботи студентської академічної групи. Куратором групи ОПНм-22 призначено доцента Потапенка О. Б.

20227
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31