Наукові керівники: д-р пед. наук, професор Т. О. Дороніна, д-р пед. наук, професор О. О. Лаврентьєва, канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук доцент І. Є. Макаренко, канд. пед. наук, доцент А. М. Король, канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина надавали слушні консультації та здійснювали наставницьку підтримку протягом усього наукового шляху здобувачів освіти. |
12 грудня 2024 року на кафедрі педагогіки відбулася визначна подія – захисти кваліфікаційних робіт магістрантів денної і заочної форм навчання спеціальності Освітні, педагогічні науки. Під час захисту кваліфікаційних робіт магістранти денної форми навчання (А. Волошин, А. Гавриш, Ф. Коробійчук, І. Крутько, Б. Ніколенко, С. Устинов) та магістранти заочної форми навчання (М. Байбіков, В. Гришин, В. Дражко, А. Дубовик, С. Коваленко-Сорокіна, А. Майтак, О. Мельник, В. Мізін) продемонстрували здатність до пошуково-дослідницької діяльності, уміння опрацьовувати наукову літературу з проблеми дослідження, аналізувати думки та ідеї зарубіжних і вітчизняних науковців, збирати і класифікувати фактичний матеріал. Яскраві презентації та жваві обговорення супроводжували увесь процес захисту кваліфікаційних робіт. |
Щиро вітаємо здобувачів освіти з успішним захистом кваліфікаційних робіт та бажаємо успішного втілення творчих і наукових задумів, натхнення в професійному зростанні. Нехай підгрунттям подальшого розвитку і плідної професійної діяльності буде лише міцне здоров’я, успіх, натхненна думка, підтримка рідних і колег. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 272
№ з/п | Тема магістерської роботи | ПІП здобувача освіти | ПІП наукового керівника |
1. | Формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у практичній підготовці | Васильєв І. Д. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
2. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до використання ігрових видів спорту у фізичному вихованні школярів | Компанієць О. С. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
3. | Підготовка майбутнього фахівця з фізичного виховання до використання інтерактивних методів навчання | Лозіков А. С. | доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б. |
4. | Підготовка майбутніх учителів до використання SТЕМ-технологій на уроках інформатики | Подолянюк В. В. | професор, д-р пед. наук Лаврентьєва О. О. |
5. | Формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки | Рибаченко О. С. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 224
02 грудня 2024 року була проведена підсумкова конференція з виробничої переддипломної практики магістрантів спеціальності «Освітні, педагогічні науки». |
Магістранти денної форми здобуття освіти і заочної форми здобуття освіти (гр. ОПН-23/ЗОПН-23) спеціальності «Освітні, педагогічні науки» прозвітували про виконання роботи з різних напрямів, як-от: навчальна робота, методична робота, наукова робота, організаційна робота. |
Аналіз заслуханих звітів свідчить про те, що магістранти успішно виконали заплановані завдання: аналізували відвідані та проведенні самостійно в режимі онлайн лекційно-практичних занять з навчальних дисциплін «Загальна педагогіка», «Педагогіка», «Сучасні освітні парадигми та методологія педагогічних досліджень»; готували різноманітні методичні матеріали для проведення занять, тестові завдання для контролю навчальних досягнень студентів з різних навчальних дисциплін, а також підготували і провели цікаві заходи в студентських групах як помічники кураторів. Під час виконання кваліфікаційного дослідження чимало магістрантів обгрунтували необхідність оновлення змісту фахової підготовки через впровадження нових спецкурсів, варіативних дисциплін й мали можливість їх розробити та апробувати під час проходження виробничої переддипломної практики. Здобувачі вищої освіти одностайно висловили думку про те, що виробнича переддипломна практика, яка передбачає практичну підготовку до професійної педагогічної діяльності майбутнього фахівця є важливою і дійсно сприяє закріпленню та реалізації в умовах освітнього процесу у ЗВО набутих психолого-педагогічних знань умінь і навичок, оволодінню інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, сприяє усвідомленню сутності й особливостей викладацької діяльності, формуванню загальних та спеціальних компетентностей, необхідних для успішного провадження подальшої професійної діяльності. Магістранти підготували та вчасно завантажили на платформу Мoodle звітну документацію з виробничої переддипломної практики, а також висловили глибоку вдячність методистами-науковими керівникам за надану консультативну допомогу та наставництво. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 256
25 жовтня 2024 року, під час проходження виробничої організаційно-педагогічної практики магістрантка другого року навчання (гр. ОПНм-23) А. Майтак (наук. кер., доцент А. Король) провела кураторську годину з магістрантами першого та другого років навчання (гр. ОПНм-24, гр. ОПНм-23) на тему: «Використання інноваційних методів навчання як засобу формуваня компетентностей здобувачів освіти». |
|
Під час проведення кураторської години було розглянуто інноваційні методи навчання, які сприяють розвитку критичного мислення, креативності здобувачів освіти та забезпечують ефективне формування професійних компетентностей. Наприкінці зустрічі учасники мали змогу поділитися власними думками про те, які інноваційні методи є для них найбільш ефективними. Присутня на заході доцент С. Щербина відмітила гарний рівень підготовки та проведення виховного заходу, його актуальність у підготовці майбутніх фахівців до професійної діяльності. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 358
25 жовтня 2024 року відбулася онлайн-зустріч здобувачів освіти (гр. ОПН-24), які навчаються на другому (магістерському) рівні освіти за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» з гарантом освітньо-професійної програми, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри педагогіки С. Щербиною. На зустрічі були також присутні: в.о. завідувача кафедри педагогіки доктор педагогічних наук, професор О. Лаврентьєва, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, куратор групи А. Король та провідні викладачі кафедри. |
Під час онлайн-зустрічі в.о. завідувач кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, професор О. Лаврентьєва розкрила особливості організації освітнього процесу в магістратурі, пояснила, що з урахуванням здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду здобувач освіти має персональний шлях реалізації особистісного потенціалу через індивідуальну освітню траєкторію, звернула увагу магістрантів на реалізацію їх права на академічну мобільність, на необхідність дотримання принципів академічної доброчесності, а також зазначила, що вони є безпосередніми учасниками освітнього процесу і мають висловлювати свої пропозиції щодо удосконалення освітньої програми. |
Гарант програми С. Щербина познайомила магістрантів зі змістом освітньо-професійної програми «Освітні, педагогічні науки», компетентностями та програмними результатами навчання, зазначила потенційні місця працевлаштування після закінчення магістратури, нормативні дисципліни та послідовність їх вивчення, форму підсумкової атестації, порядок проходження виробничих практик та підготовки кваліфікаційних робіт. Також було ознайомлено здобувачів освіти зі сертифікатними програмами, а також розкрито процедуру обрання вибіркових дисциплін, мету вибіркових дисциплін та теми, передбачені до розгляду. |
Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, куратор групи А. Король звернула увагу здобувачів освіти на організацію студентського самоврядування в групі, важливість самостійної роботи у формуванні професіоналізму майбутніх фахівців та спонукала здобувачів освіти до активної участі у соціально-громадській діяльності. Здобувачі мали змогу задати питання і отримали відповіді на них. |
Подібні зустрічі спрямовані на встановлення співпраці викладачів кафедри педагогіки зі здобувачами освіти та подальшого удосконалення ОП «Освітні, педагогічні науки». |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 307
27 вересня 2022 року відбулася настановна конференція з виробничої організаційно-педагогічної практики магістрів зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, у якій брали участь магістранти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та викладачі кафедри педагогіки: завідувач кафедри, д-р пед. наук, професор О. Лаврентьєва, доцент В. Іванова, доцент І. Макаренко, доцент С. Щербина. |
У своїх виступах викладачі кафедри ознайомили магістрантів з метою, завданнями виробничої організаційно-педагогічної практики, а також зауважили, що виробнича організаційно-педагогічна практика спрямована на закріплення та реалізацію в умовах освітнього процесу ЗВО набутих психолого-педагогічних знань умінь і навичок, оволодіння інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, практичну підготовку магістрантів до професійної науково-педагогічної діяльності як викладача вищої школи, усвідомлення магістрами сутності й особливостей викладацької діяльності, набуття й удосконалення умінь та навичок, необхідних для успішного викладання і виховання у вищій школі. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 411
|
20 вересня 2024 року відбулася онлайн-зустріч з магістрантами першого курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. В.о.завідувача кафедри педагогіки, д-р пед. наук, професор О. Лаврентьєва ознайомила здобувачів освіти з особливостями організації освітнього процесу відповідно до нормативно-правової бази університету, акцентувала на шляхах формування індивідуальної освітньої траєкторії, звернула увагу на принципи академічної доброчесності як важливого компоненту сучасної освіти, а також торкнулася питань академічної мобільності й кар’єрного зростання. |
Гарант освітньо-професійної програми канд. пед. наук, доцент С. Щербина зазначила мету, звернула увагу здобувачів освіти на характерну особливість освітньо-професійної програми, можливості працевлаштування та подальшого навчання, розкрила програмні компоненти та програмні результати навчання, а також орієнтувала здобувачів освіти на вибір певної сертифікатної програми, яка є блоком змістовно і структурно взаємопов’язаних освітніх компонентів певного спрямування. Куратор групи канд. пед. наук, доцент А. Король ознайомила здобувачів освіти з історією Університету, його структурою та особливостями діяльності, Правилами внутрішнього розпорядку, правами та обов’язками, традиціями факультету та кафедри і орієнтувала до участі у факультетських інформаційних, просвітницьких, культурно-мистецьких та інших заходах. |
Зустріч пройшла у формі діалогу зацікавлених сторін, під час якого здобувачі освіти отримали вичерпне уявлення щодо інформаційної, психологічної, правової, організаційної, консультативної та соціальної підтримки з боку Університету у їх навчанні та професійному становленні. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 342
№ з/п |
Тема магістерської роботи | ПІП здобувача освіти | ПІП наукового керівника |
Денна форма навчання | |||
1. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у позакласній виховній роботі | Волошин А. С. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
2. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до військово-патриотичного виховання учнів | Гавриш А. Р. |
доцент, |
3. | Підготовка майбутніх вчителів до використання ігрових технологій в умовах дистанційного навчання | Коробійчук Ф. В. | професор, д-р пед. наук Лаврентьєва О. О. |
4. | Розвиток професійної майстерності майбутнього вчителя: теоретичний та прикладний аспекти | Крутько І. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
5. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до формування морально-вольових якостей учнів у позакласній виховній роботі | Ніколенко Б. А. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
6. | Формування професійних компетентностей педагога засобом використання технології проблемного навчання | Устинов С. І. | доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б. |
Заочна форма навчання | |||
1. | Розвиток готовності майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності | Байбіков М. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
2. | Підготовка майбутніх учителів до використання технологій практико-орієнтованого навчання як засобу розвитку їх профорієнтаційної компетентності | Гришин В. В. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
3. | Самостійна робота студентів як засіб формування професійно-педагогічних компетенцій | Дражко В. Ю. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
4. | Формування цифрової компетентності майбутніх учителів засобами веборієнтованих систем підтримки освітньої діяльності | Дубовик А. М. |
професор, |
5. | Упровадження інноваційних методів у навчальну діяльність студентів закладів вищої освіти | Майтак А. В.
|
доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
6. | Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх фахівців до навчальної діяльності засобами інноваційних технологій навчання | Мельник О. Д. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
7. | Розвиток готовності майбутніх учителів до формування національної свідомості та патріотизму учнівської молоді | Дубровський Р. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
8. | Формування національно-патріотичної культури майбутніх учителів у закладах вищої освіти | Мізін В. С. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
9. | Формування естетичної культури студентів ЗВО у системі фахової підготовки | Коваленко-Сорокіна С. Г. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 652
29 вересня 2023 року відбулася настановна конференція з педагогічної (переддипломної) практики магістрантів у закладі вищої освіти, яку здобувачі освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки проходять на заключному етапі навчання. |
Як зазначила методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина мета педагогічної (переддипломної) практики передбачає підготовку магістрантів до професійної науково-дослідницької діяльності викладача вищої школи; підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до проведення самостійного наукового дослідження та творчо застосування набутих компетенцій і компетентностей в практичній діяльності.
Бажаємо магістрантам результативного проходження педагогічної (переддипломної) практики, успішного завершення роботи над магістерським дослідженням. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 595
04 вересня 2023 року в режимі онлайн відбулася зустріч-знайомство викладачів кафедри педагогіки та магістрантів І курсу денної та заочної форм навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. |
Під час зустрічі завідувач кафедрою педагогіки, д-р пед. наук, проф. Т. О. Дороніна привітала магістрантів та ознайомила з освітньо-професійною програмою підготовки фахівців. Гарант освітньо-професійної програми С. Л. Кучер, д-р пед. наук, доцент пояснила специфіку освітніх курсів сертифікатних програм навчання магістрантам. Куратори груп: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина та канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Коваленко мали можливість вирішити певні організаційні питання та відповісти на запитання магістрантів. |
Магістранти І курсу денної та заочної форм навчання коротко розповіли про себе та обгрунтували свій вступ на навчання як можливість подальшого професійного зростання.
Викладачі кафедри педагогіки побажали магістрантам успішного і легкого навчального року, стрімкого професійного зростання й саморозвитку, а також міцного здоров’я і неймовірних сил для успіху у всьому, непереможного прагнення до великих перемог та реалізації чудових мрій. |
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 547