13 січня 2025 р. аспіранти другого року навчання підводили підсумки опанування першої частини дисципліни «Менеджмент наукової та інноваційної діяльності» - викладач професор, доктор соціологічних наук Алла Лобанова.
Теоретична частина курсу передбачала надання знань аспірантам з питань становлення та розвитку менеджменту; особливостей науково-дослідної та інноваційної діяльності як об’єкту менеджменту; пріоритетних напрямків розвитку менеджменту наукової діяльності в Україні; мети, завдань, принципів та методів інноваційного менеджменту; теоретичних основ управління інноваційним розвитком; державного регулювання інноваційною діяльністю та його функцій; управління фінансуванням інноваційних наукових досліджень.
Практична частина курсу передбачала розробку аспірантами проєктів грантових заявок, тема яких пов’язана з дисертаційною проблематикою. Аспіранти захищали проєкти за наступними темами:
Ахматова Наталія: Інтерактивна навчальна лабораторія: «Innovative methods of teaching biology»
Гаранін Олег: Комп’ютерний хаб «GameAI»: інноваційна модель для розробки ПЗ із використанням ШІ
Глінкін Артем: Розвиток медіативної компетентності учнів старших класів на уроках англійської мови
Говорун Владислав: "Формування компетентностей з системного адміністрування у майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення"
Канін Дмитро: "Джиу-Джитсу як засіб інклюзії для розвитку дітей"
Кокош Катерина: Центр психосоціальної реабілітації для ветеранів і ветеранок
Комишова Олександра: «Ти не один» -. Проєкт спрямований на створення інклюзивних хабів для людей, які відчувають себе самотніми з метою зменшення соціальної ізоляції та покращення якості їх життя.
Мельник Ярослав: Теоретичне дослідження енергетичних спектрів та оптичних властивостей квазічастинок у наноподах на основі сферичних квантових точок
Нечипоренко Олександр: Створення інноваційної відео-лабораторії багаторакурсного аналізу в хореографії
Попов Микола: «Розробка високоефективних органічних сонячних елементів на основі не-фулеренових акцепторів»
Пресс Володимир: ««Інноваційні підходи до оптимізації фізичних механізмів трибоелектричних наногенераторів для енергетичних систем»
Рекало Андрій: «Інноваційна критеріальна модель підготовки фахівців авіаційної галузі в кризових умовах»
Римар Анжела: «Цифровий хаб математики» «Візуалізація і моделювання числових структур»
Тарасов Володимир: “Розробка та впровадження цифрових ресурсів для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей”
Тютюнов Олег: «Інтеграція інноваційних підходів у підготовку інженерно-педагогічних кадрів для застосування STEM-технологій»
Чорний Олег: Інноваційна методика формування іншомовної читацької компетентності з використанням штучного інтелекту
Смаглюк Ольга: Тренінг-центр: «Про це….».
На захисті аспіранти представили вишукані презентації, виявили високий рівень зацікавленості у роботі на проєктами, засвідчили розуміння важливості обраних суспільних і наукових проблем, продемонстрували наявність творчих підходів до розробки інноваційних проєктів, отримавши високі оцінки за свою роботу.
Зичимо аспірантам отримати гранти для реалізації своїх проектів у практичній діяльності.