Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

Ынклюзив

КАФЕДРА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ОПАНОВУЄ КРАЩІ

ЗАРУБІЖНІ ПРАКТИКИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Члени кафедри початкової освіти Криворізького державного педагогічного університету (Баруліна Ю.О., Білоконна Н.І., Лисевич О.В., Лисогор Л.П., Онищенко І.В.) на чолі із завідувачем кафедри Павлик О.А. протягом 20-30 листопада 2020 року взяли участь в онлайн-семінарі «Моделі інклюзивної освіти в зарубіжних країнах» з метою вивчення закордонних моделей і практик інклюзивної освіти, а також підвищення рівня компетентності педагогів у цій царині. До роботи семінару долучилися також члени кафедри дошкільної освіти КДПУ на чолі із завідувачем кафедри Ковшар О.В. Онлайн-стажування на платформі SKLAD було організоване Агентством інновацій і професійного розвитку PUE «Edu Travel Agency» (м. Мінськ) для освітян Білорусії, України, Молдови, Казахстану.

На міжнародному семінарі було здійснено порівняльний аналіз моделей та практик інклюзивної освіти в зарубіжних країнах на прикладі Фінляндії, Швеції, Ізраїлю, Росії, Німеччини. Було розглянуто концепції, загальні аспекти, законодавча база та політика у сфері інклюзивної освіти, процес підтримки та оцінювання дітей з особливими освітніми потребами, підготовки вчителів для роботи в інклюзивному класі, інноваційні моделі інклюзивної школи, специфіку організації освітнього простору, надано методичні рекомендації та практичні поради від учителів початкової школи, викладачів інклюзивної та спеціальної освіти університетів та закладів загальної середньої освіти, методистів різних країн. Учасники семінарів мали змогу отримати відповіді на свої питання, відеозаписи семінарів, презентації, синхронний переклад, додаткові матеріали, а по завершенню – сертифікат учасника онлайн-стажування.

Проходження міжнародного стажування з інклюзивної освіти викладачами кафедри стало вчасним, корисним та важливим для підготовки сучасного вчителя початкової школи, адже відповідно до нового професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти» серед професійних компетентностей визначено інклюзивну компетентність (В1) як здатність до забезпечення сприятливих умов в освітньому середовищі для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів. У зв’язку з цим з 2020-2021 року було введено до навчального плану підготовки бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта дисципліни «Методика інклюзивної освіти».

Учасники міжнародного семінару надали схвальні відгуки про участь у заході, адже отримали незабутній досвід та якісний контент задля професійної діяльності, підвищення професійної компетентності викладача у сфері інклюзивної освіти.

Ынклюзив. осв. 2

Семінар ІзраільЫнклюзив

Моделі взаємодіїї з дітьми з ООП

Ынклюзив. осв. 4

1 Инклюз освjpg

Ынклюзив. осв. 3

 

13750
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31