27 червня на кафедрі початкової освіти відбувся черговий методсемінар на тему: «Особливості роботи над персонажами художнього твору як засіб розвитку емоційних переживань молодших школярів в умовах війни" (доповідач: доц.І.А.Кравцова). Семінар проходив у два етапи: теоретичний аспект із обговоренням і методпрактикум із тренінговим заняттям у груповій формі.
Викладачі жваво аналізували етапи розуміння персонажів художніх творів, прийоми обговорення характерів головних героїв, їх внутрішні емоційні переживання. Тренінг присвячено вивченню української народної казки «Рукавичка» (за підручником Укр.мова. Буквар: для 1 го класу (2-х частинах).Ч2.М.С.Вашуленко.,О.В.Вашуленко. Київ.Освіта, 2018.С.86-87).Складання казки «по колу» мало казкотерапевтичний характер, оскільки карти-схеми емодзі до твору дозволяло мобілізувати емоційний стан на позитивний заряд.
Підсумком семінару стали власні варіанти інтерпретації казки і висновки про те, що для молодших школярів важливо знати, які саме почуття й переживання може викликати персонаж, яка сила його емоційного впливу на відповідність власних переживань в умовах воєнного стану в країні.
За результатами річної роботи графіка методсемінарів кафедри було визнано позитивним роботу, а заплановані доповіді розглянуто і обговорено ( подано додатком до протоколів засідання кафедри протягом навчального року).