Перелік тем курсових робіт
Доцент Шпачук Л.Р.
- Застосування елементів диференціації на уроках української мови в контексті реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища» в 2 (3, 4) класі.
- Дидактичні умови естетичного виховання учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобами художнього тексту.
- Виховання культури мовлення молодших школярів на уроках української мови в контексті реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно».
- Розвиток мовлення молодших школярів на уроках української мови в 3 (4) класі засобом лексичної роботи.
- Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобом використання ілюстративного матеріалу на уроках української мови в 4 класі.
- Використання елементів народознавства у процесі засвоєння молодшими школярами навчального матеріалу з української мови в 2 (3,4) класі.
- Дидактичні умови формування в молодших школярів основних лексикологічних понять на уроках української мови в 3 (4) класі.
- Реалізація принципу дитиноцентризму на уроках української мови в 1 класі нової української школи.
- Дидактичні умови формування самостійності учнів молодшого шкільного віку на уроках української мови в 2 (3, 4) класі.
- Використання технології портфоліо на уроках української мови в першому класі сучасної початкової школи.
- Дидактичні умови ефективного застосування заохочення на уроках української мови в НУШ.
- Використання методів стимулювання навчально-пізнавального інтересу молодших школярів до вивчення української мови в сучасній початковій школі.
- Забезпечення індивідуального навчання рідної мови молодших школярів в умовах НУШ.
- Розвиток навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів у контексті реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища» в 2 (3,4) класі.
- Дидактичні умови оптимізації самостійної роботи учнів на уроках української мови в 2 (3, 4) класі за реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища».
- Розвиток писемного мовлення молодших школярів на уроках української мови в 3 (4) класі засобом інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
- Формування в молодших школярів умінь взаємодіяти усно засобом кейс-технології (на уроках української мови в 3(4) класі).
- Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами наративних технологій на уроках української мови в 3 (4) класі.
- Використання ситуативно-рольових вправ і завдань як засобу реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища» на уроках української мови в 3 (4) класі.
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови в 3 (4) класі.
- Розвиток мислення молодших школярів на уроках української мови у 2 (3, 4) класі засобом системи творчих вправ і завдань.
- Використання фізкультхвилинок на уроках української мови як засобу профілактики втоми першокласників.
- Формування духовно-моральних цінностей молодших школярів у процесі навчання рідної мови в 3 (4) класі.
- Особливості застосування групових форм навчання української мови молодших школярів в 2 (3, 4) класі.
- Використання інноваційних технологій навчання української мови молодших школярів у 3 (4) класі.