Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

Перелік тем курсових робіт

Доцент Шпачук Л.Р.

  • Застосування елементів диференціації на уроках української мови в контексті реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища» в 2 (3, 4) класі.
  • Дидактичні умови естетичного виховання учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобами художнього тексту.
  • Виховання культури мовлення молодших школярів на уроках української мови в контексті реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно».
  • Розвиток мовлення молодших школярів на уроках української мови в 3 (4) класі засобом лексичної роботи.
  • Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобом використання ілюстративного матеріалу на уроках української мови в 4 класі.
  • Використання елементів народознавства у процесі засвоєння молодшими школярами навчального матеріалу з української мови в 2 (3,4) класі.
  • Дидактичні умови формування в  молодших школярів основних лексикологічних понять на уроках української мови в 3 (4) класі.
  • Реалізація принципу  дитиноцентризму на уроках української мови в 1 класі нової української школи.
  • Дидактичні умови формування самостійності учнів молодшого шкільного віку на уроках української мови в 2 (3, 4) класі.
  • Використання технології портфоліо на уроках української мови в першому класі сучасної початкової школи.
  • Дидактичні умови ефективного застосування заохочення на уроках української мови в НУШ.  
  • Використання методів стимулювання навчально-пізнавального інтересу молодших школярів до вивчення української мови в сучасній початковій школі.
  • Забезпечення індивідуального навчання рідної мови молодших школярів в умовах НУШ.
  • Розвиток навчально-пізнавальних інтересів молодших школярів у контексті реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища» в 2 (3,4) класі.
  • Дидактичні умови оптимізації самостійної роботи учнів на уроках української мови в 2 (3, 4) класі за реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища».
  • Розвиток писемного мовлення молодших школярів на уроках української мови в 3 (4) класі засобом інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
  • Формування в молодших школярів умінь взаємодіяти усно засобом кейс-технології (на уроках української мови в 3(4) класі).
  • Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами наративних технологій на уроках української мови в 3 (4) класі.
  • Використання ситуативно-рольових вправ і завдань як засобу реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища» на уроках української мови в 3 (4) класі.
  • Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови в 3 (4) класі.
  • Розвиток мислення молодших школярів на уроках української мови у 2 (3, 4) класі засобом системи творчих вправ і завдань.
  • Використання фізкультхвилинок на уроках української мови як засобу профілактики втоми першокласників.
  • Формування духовно-моральних цінностей молодших школярів у процесі навчання рідної мови в 3 (4) класі.
  • Особливості застосування групових форм навчання української мови молодших школярів в 2 (3, 4) класі.
  • Використання інноваційних технологій навчання української мови молодших школярів у 3 (4) класі.
12681
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша