Орієнтована тематика курсових робіт з курсу
“Методика навчання математики”
(2020-2021 н.р.)
к.п.н., ст.викладач Г.Б. Захарова
- Вибір методів навчання на уроках математики при вивченні частин і дробів.
- Використання інтерактивних технологій на уроках математики.
- Використання методичних прийомів у процесі навчання учнів розв’язувати сюжетні задачі у 3-4 класах.
- Використання методу проектів на уроках математики в початковій школі.
- Використання нестандартних завдань на уроках математики в початковій школі для стимулювання пізнавальних інтересів школярів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Використання сучасних педагогічних технологій на уроках математики.
- Інтегрований підхід у навчанні математики у початкових класах НУШ.
- Інформаційні технології в початковій математичній освіті молодших школярів.
- Методика вивчення об’ємних геометричних фігур.
- .
- Методика проведення уроків математики в дочисловий період в умовах реалізації концепції НУШ.
- Методика розв’язування задач на рух в початкових класах.
- Методика формування вмінь розв’язування простих задач у 1-му класі
- Наочність і її використання в процесі вивчення математики в початкових класах в умовах реалізації НУШ.
- Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників.
- Наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті.
- Організація самостійної роботи з учнями початкових класів на уроках математики.
- Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики.
- Розвиток мислення учнів при вивченні геометричного матеріалу в початковій школі.
- Роль дидактичних ігор в активізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.
- Система самостійних робіт при формуванні поняття числової рівності і нерівності.
- Урок математики з комп’ютерною підтримкою.
- Формування в першокласників вміння усного рахунку із застосування стратегій НУШ.
- Формування креативності мислення молодших школярів на уроках математики.
- Формування поняття величини в молодших школярів.