Тематика курсових робіт на 2020-21 навч. рік
(наук. кер. - к.ф.н., доцент Пруняк В.В.)
1. Робота над засвоєнням головних і другорядних членів речення на уроках української мови у 3 класі відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».
2. Типові порушення лексичних норм у мовленні учнів 3 класу та способи їх усунення.
3. Робота над засвоєнням зв’язку слів у реченні на уроках української мови у 3-4 класах відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».
4. Вивчення речень з однорідними членами на уроках української мови у 4 класі відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».
5. Комплексний підхід до розвитку вміння будувати розповіді, описи і міркування в 4 класі.
6. Формування в учнів 4 класу вмінь виконання соціальних ролей, спілкування з представниками різних вікових груп і статусів як засіб формування соціальної компетентності.
9. Робота над побудовою, поширенням і перебудовою речень відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».
10. Формування текстологічних і текстотворчих умінь на уроках читання в 4 класі.
11. Удосконалення культури мовлення учнів 4 класу під час вивчення ними частин мови.
12. Формування вмінь складати короткі зв’язні висловлення за поданим початком, малюнком, на основі прослуханого тексту або випадку з життя відповідно до вимог змістова лінії «Взаємодіємо усно».
13. Типові порушення орфоепічних норм у мовленні учнів 3 класу та способи їх усунення.
14. Методика засвоєння морфемних і словотворчих умінь учнів 3 класу відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».
15. Розвиток аудіативних умінь учнів 3 класу як компонента усного спілкування відповідно до вимог змістова лінії «Взаємодіємо усно».
16. Робота над розвитком комунікативної компетентності учнів 4 класу під час вивчення теми «Прикметник» відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».
17. Розвиток умінь різних видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови в 4 класі як засіб реалізації принципу взаємопов’язаного формування
18. Система вправ з розвитку в учнів 4 класу діалогічного мовлення відповідно до вимог змістова лінії «Взаємодіємо усно».
19. Формування в учнів 4 класу вмінь робити узагальнення як засіб розвитку критичного мислення.
20. Формування лексичної компетентності учнів 3 класу відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».