Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

Тематика курсових робіт на 2020-21 навч. рік

(наук. кер. - к.ф.н., доцент Пруняк В.В.)

1. Робота над засвоєнням головних і другорядних членів речення на уроках української мови у 3 класі відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

2. Типові порушення лексичних норм у мовленні учнів 3 класу та способи їх усунення.  

3. Робота над засвоєнням зв’язку слів у реченні на уроках української мови у 3-4 класах відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

4. Вивчення речень з однорідними членами на уроках української мови у 4 класі відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

5. Комплексний підхід до розвитку вміння будувати розповіді, описи і міркування в 4 класі.

6. Формування в учнів 4 класу вмінь виконання соціальних ролей, спілкування з представниками різних вікових груп і статусів як засіб формування соціальної компетентності.

9. Робота над побудовою, поширенням і перебудовою речень відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

10. Формування текстологічних і текстотворчих умінь на уроках читання в 4 класі.

11. Удосконалення культури мовлення учнів 4 класу під час вивчення ними частин мови.

12. Формування вмінь складати короткі зв’язні висловлення за поданим початком, малюнком, на основі прослуханого тексту або випадку з життя відповідно до вимог змістова лінії «Взаємодіємо усно».

13. Типові порушення орфоепічних норм у мовленні учнів 3 класу та способи їх усунення.

14. Методика засвоєння морфемних і словотворчих умінь учнів 3 класу відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

15. Розвиток аудіативних умінь учнів 3 класу як компонента усного спілкування відповідно до вимог змістова лінії «Взаємодіємо усно».

16. Робота над розвитком комунікативної компетентності учнів 4 класу під час вивчення теми «Прикметник» відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

17. Розвиток умінь різних видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови в 4 класі як засіб реалізації принципу взаємопов’язаного формування

18. Система вправ з розвитку в учнів 4 класу діалогічного мовлення відповідно до вимог змістова лінії «Взаємодіємо усно».

19. Формування в учнів 4 класу вмінь робити узагальнення як засіб розвитку критичного мислення.

20. Формування лексичної компетентності учнів 3 класу відповідно до вимог змістова лінії «Досліджуємо мовні явища».

12687
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31