Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

Тематика кваліфікаційних робіт на 2020-2021 н.р.

 ( наук.керівник: доц. Кравцова І.А.)

  • Особливості естетичного сприймання творів художньої літератури та медіапродуктів на уроках літературного читання в учнів 3-4 класів.
  • Розвиток уяви та творчого мислення молодших школярів на уроках літературного читання засобами медіатекстів.
  • Соціалізація особистості молодшого школяра засобами аналізу художнього тексту на уроках літературного читання.
  • Методика вивчення словникових слів на уроках літературного читання з використанням інтерактивних технологій як засіб формування творчих здібностей учнів других класів.
  • Формування в учнів 3 класів виразно читати на уроках української мови як засіб розвитку комунікативних умінь.
  • Методика роботи над словом, текстом на уроках української мови та літературного читання в учнів 2 – 3 класів.
  • Особливості вивчення науково-популярних текстів на уроках літературного читання в учнів 4 класів як засіб розвитку творчих здібностей учнів.
  • Розвиток мовлення молодших школярів шляхом використання лінгвістичних ігор на уроках української мови в 2-3 класах.
  • Формування творчих здібностей в учнів 4 класів на уроках літературного читання під час складання партитури тексту.
  • Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами художньо-творчої діяльності у процесі вивчення віршів Лесі Українки.
  • Технологія використання ігрової діяльності на уроках рідної мови в 3 класах як засіб формування особистості молодшого школяра.
  • Формування морально-етичних цінностей першокласників засобами театрально-ігрової діяльності на уроках літературного читання в учнів 2 класів.
  • Система роботи над образними засобами художнього твору на уроках літературного читання в учнів 4 класів як умова успішного формування мовленнєвої компетенції молодшого школяра.
  • Формування мовленнєвої компетенції учнів 3 класів в процесі опрацювання виразного читання художніх творів.
  • Формування і розвиток навички читання в учнів 2 класів засобами ігрових завдань.
  • Шляхи активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобом використання елементів ігрового навчання на уроках української мови.
  • Взаємозв'язане навчання розповідям, описам і міркуванням на уроках розвитку зв’язного мовлення в учнів 2 класів.
  • Використання прийомів театралізовано-ігрової діяльності під час вивчення «Усної народної творчості» як засіб розвитку творчих здібностей учнів 2-3 класів.
  • Використання інтерактивних форм і методів навчання рідної мови у роботі зі словниковими словами в 1-2 класах.
  • Формування умінь опрацьовувати тексти різних видів на уроках літературного читання в 4 класах.
  • Особливості розвитку творчого мислення молодших школярів засобами використання ілюстративно-наочного матеріалу на уроках навчання грамоти.
  • Формування читацької компетентності учнів 4 класів на уроках літературного читання засобами словесно-художніх образів.
  • Розвиток творчих здібностей учнів 4 класів засобами художньо-творчої діяльності в позакласній роботі з літературного читання.
  • Розвиток етимології у формуванні мовленнєвої діяльності молодшого школяра на уроках рідної мови в учнів 2 класів.
  • Шляхи стимулювання сенсорно-естетичного сприймання художніх творів в учнів 3 класів засобами театралізації на уроках літературного читання.
  • Розвиток мовлення молодших школярів на уроках літературного читання в 4 класах засобами ТРВЗ.
  • Формування читацької компетентності молодших школярів на уроках літературного читання в учнів 3 класів засобами інсценізації п’єси – казки.
  • Система вправ на поетапне формування діалогічного мовлення учнів 1 класів у період навчання грамоти.
12688
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31