Тематика кваліфікаційних завдань на 2020-21 навч. рік
(наук. кер.: к.ф.н., доцент Пруняк В.В.)
- Формування в учнів 3 класу вмінь висловлювати думки, почуття та ставлення у процесі взаємодії з іншими особами письмово та в режимі реального часу.
- Формування вмінь в учнів 4 класу досліджувати індивідуальне мовлення для власної мовної творчості (спостереження за мовними явищами, аналіз їх, дотримання норм літературної мови).
- Методика вдосконалення та доповнення власних зв’язних висловлень учнів 4 класу.
- Робота над удосконаленням функціонально-смислових типів тексту в 4 класі відповідно до вимог змістової лінії «Взаємодіємо усно».
- Організація роботи учнів 4 класу над зіставленням теми й головної думки усного повідомлення з власним досвідом (для створення усного оголошення, відгуку, переказу).
- Організація дослідження учнями 4 класу ролі у їх мовленні різних лексичних груп слів як засіб реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища».
- Організація роботи учнів 4 класу щодо дослідження і засвоєння ними правопису слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції, з апострофом після префіксів, з префіксами пре- і при-.
- Організація роботи учнів 4 класу щодо дослідження і засвоєння ними правопису слів з апострофом після префіксів.
- Організація роботи учнів 4 класу щодо дослідження і засвоєння ними правопису слів з префіксами пре- і при-.
- Робота над засвоєнням вимови і написання прикметників на -ський, -цький, -зький на уроках української мови в 4 класі.
- Робота на уроках української мови над виражальними можливостями прислівників в усному і писемному мовленні учнів 4 класу.
- Робота над уживанням займенників у власному мовленні як засобом виразності на уроках української мови в 4 класі.
- Організація роботи над комунікативною спрямованістю процесу письма учнів 4 класу з урахуванням специфіки адресата, мети і ситуації спілкування.
- Організація роботи учнів 4 класу над творчою передачею змісту почутого на основі зміни оповідача в тексті-розповіді.
- Формування вмінь в учнів 4 класу творчо передавати зміст почутого на основі зміни послідовності наведених ознак в описі.
- Організація роботи учнів 4 класу над творчою передачею змісту почутого на основі зміни послідовності аргументів у міркуванні.
- Формування вмінь в учнів 4 класу творчо передавати зміст почутого на основі заміни аргументів у міркуванні іншими аргументами.
- Робота над створенням коротких письмових повідомлень учнів 4 класу як засіб реалізації змістової лінії «Взаємодіємо письмово».