Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

Тематика кваліфікаційних завдань на 2020-21 навч. рік

(наук. кер.: к.ф.н., доцент Пруняк В.В.)

  • Формування в учнів 3 класу вмінь висловлювати думки, почуття та ставлення у процесі взаємодії з іншими особами письмово та в режимі реального часу.
  • Формування вмінь в учнів 4 класу досліджувати індивідуальне мовлення для власної мовної творчості (спостереження за мовними явищами, аналіз їх, дотримання норм літературної мови).
  • Методика вдосконалення та доповнення власних зв’язних висловлень учнів 4 класу.
  • Робота над удосконаленням функціонально-смислових типів тексту в 4 класі відповідно до вимог змістової лінії «Взаємодіємо усно».
  • Організація роботи учнів 4 класу над зіставленням теми й головної думки усного повідомлення з власним досвідом (для створення усного оголошення, відгуку, переказу).
  • Організація дослідження учнями 4 класу ролі у їх мовленні різних лексичних груп слів як засіб реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища».
  • Організація роботи учнів 4 класу щодо дослідження і засвоєння ними правопису слів із сумнівними приголосними, що піддаються асиміляції, з апострофом після префіксів, з префіксами пре- і при-.
  • Організація роботи учнів 4 класу щодо дослідження і засвоєння ними правопису слів з апострофом після префіксів.
  • Організація роботи учнів 4 класу щодо дослідження і засвоєння ними правопису слів з префіксами пре- і при-.
  • Робота над засвоєнням вимови і написання прикметників на -ський, -цький, -зький на уроках української мови в 4 класі.
  • Робота на уроках української мови над виражальними можливостями прислівників в усному і писемному мовленні учнів 4 класу.
  • Робота над уживанням займенників у власному мовленні як засобом виразності на уроках української мови в 4 класі.
  • Організація роботи над комунікативною спрямованістю процесу письма учнів 4 класу з урахуванням специфіки адресата, мети і ситуації спілкування.
  • Організація роботи учнів 4 класу над творчою передачею змісту почутого на основі зміни оповідача в тексті-розповіді.
  • Формування вмінь в учнів 4 класу творчо передавати зміст почутого на основі зміни послідовності наведених ознак в описі.
  • Організація роботи учнів 4 класу над творчою передачею змісту почутого на основі зміни послідовності аргументів у міркуванні.
  • Формування вмінь в учнів 4 класу творчо передавати зміст почутого на основі заміни аргументів у міркуванні іншими аргументами.
  • Робота над створенням коротких письмових повідомлень учнів 4 класу як засіб реалізації змістової лінії «Взаємодіємо письмово».
12689
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31