ТЕМИ
кваліфікаційних завдань 2020 / 21 навч. рік
(науков. керівник - Н.І.Білоконна, кандидат педагогічних наук, доцент)
- Художні твори як засіб формування емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів.
- Удосконалення мовленнєвих навичок учнів 1-2 класів засобом інтерактивних методів навчання.
- Виховання толерантності молодших школярів засобом художніх творів.
- Партнерська взаємодія у освітньому процесі Нової української школи як чинник розвитку емоційного інтелекту молодших школярів.
- Розвиток міжособистісного емоційного інтелекту молодших школярів у процесі реалізації змістової лінії «Читаємо».
- Формування стійкої мотивації учнів до вивчення рідної мови засобом вітагенного навчання.
- Зміст художніх творів як засіб формування рефлексивного досвіду учнів 2(3) класу.
- Лінгвістичні словники як засіб засвоєння теми «Слово» учнями 2(3) класу у процесі реалізації змістової лінії «Досліджуємо мовні явища».
- «Стіна слів» як засіб розвитку мовленнєвих умінь учнів 3 класу.
- Дидактична гра як засіб формування навичок взаємодії учнів у період навчання грамоти.
- Групова робота на уроках української мови як засіб формування комунікативної компетентності учнів Нової української школи.
- Цеглинки LEGO як ефективний засіб засвоєння молодшими школярами української мови.
- Дослідження частин мови учнями 2 (3) класу засобом вправ з розвитку критичного мислення.