Тематика курсових робіт
з Методики навчання математики
на 2021–2022 н.р.
Викладач: к. пед. н., ст. викладач Дика Н.Д.
- Формування здатності моделювати процеси і ситуації з повсякденного життя учнів початкової школи засобами нестандартних задач (2 клас).
- Реалізація компетентнісного підходу у навчанні математики в оновлених підручниках для початкової школи.
- Розвиток мотиваційної спрямованості учнів початкової школи на уроках математики засобами ігрової діяльності.
- Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи на кроках математики у процесі формування вмінь розв'язування складених задач логічного характеру (4 клас).
- Диференційований підхід у навчанні математики як умова розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи.
- Формування в учнів початкової школи вмінь розв'язування складених задач алгебраїчним методом.
- Формування вмінь учнів початкової школи розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами (3–4 класи).
- Формування пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках математики засобами Google-сервісів.
- Використання інтелект-карт на уроках математики в початковій школі як засіб формування логічного мислення учнів.
- Lego-технологія як засіб формування критичного мислення учнів початкової школи на уроках математики.
- Розвиток уміння учнів початкової школи здійснювати дослідження засобами STEM-технології на матеріалі математичного змісту.
- Формування вміння учнів початкової школи аналізувати інформацію засобами ІКТ на уроках математики.
- Формування дослідницьких умінь учнів початкової школи засобом проектної технології на уроках математики.
- Використання технології "Щоденні 3" задля формування математичної компетентності молодших школярів.
- Значення наочних посібників у формуванні вмінь працювати з інформацією на уроках математики в початковій школі.
- Формування вмінь молодших школярів працювати з геометричним матеріалом у процесі розв'язування задач на конструювання площинних та об'ємних геометричних фігур.
- Самостійна робота на уроках математики як чинник розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи.