Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ

на 2021-2022н.р.

Науковий керівник: доц. Лисевич О.В.

  1. Дидактична гра як ефективний засіб інтелектуального розвитку учнів на уроках «ЯДС».
  2. Використання інноваційних технологій на уроках «ЯДС» як засіб формування предметних компетентностей.
  3. Формування естетичної культури молодших школярів засобами інтегрованих уроків.
  4. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів засобом дидактичної гри на уроках «ЯДС».
  5. Формування самоконтролю на уроках «ЯДС» як засіб підвищення успішності молодших школярів.
  6. Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом інтегрованих уроків.
  7. Формування пізнавального інтересу в учнів початкових класів засобом нетрадиційних уроків «ЯДС».
  8. Творчі проекти як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів на уроках «ЯДС».
  9. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом інтерактивних методів навчання.
  10. Формування інтелектуальних умінь молодших школярів засобом проектних технологій.
  11. Диференційовані завдання як засіб підвищення навчальних можливостей молодших школярів на уроках «ЯДС».
  12. Формування предметних компетентностей молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом проектних технологій.
  13. Проектна діяльність на уроках «ЯДС» як засіб розвитку критичного мислення молодших школярів.
  14. Організація творчого проектування як засіб підвищення успішності молодших школярів на уроках «ЯДС».
  15. Формування екологічної культури молодших школярів засобом проектних технологій на уроках «ЯДС».
  16. Педагогічні умови формування пізнавального інтересу засобами дидактичної гри на уроках «ЯДС».
  17. Інтерактивні методи як засіб підвищення мотивації навчання на уроках «ЯДС».
  18. Формування вмінь самоконтролю на нетрадиційних уроках «ЯДС».
  19. Розвиток творчих умінь молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом інтегрованих уроків.
  20. Дидактичні умови формування творчої особистості молодших школярів на уроках «ЯДС».
  21. Впровадження нетрадиційних форм роботи на уроках «ЯДС» як засобу формування творчої активності молодших школярів.
  22. Розвиток креативності учнів засобом інтерактивних технологій на уроках «ЯДС».
  23. Творчі проекти як засіб підвищення пізнавальної мотивації молодших школярів на уроках «ЯДС».
  24. Позакласна робота з курсу як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів.
  25. Диференційовані домашні завдання як засіб підвищення успішності молодших школярів на уроках «ЯДС».
  26. Формування творчої особистості молодшого школяра в інтегрованій художньої діяльності на уроках мистецтва.
  27. Формування в учнів початкової школи уявлень про об’єкти та явища навколишньої дійсності на уроках «ЯДС».
  28. Формування творчої особистості в інтегрованій художньої діяльності молодшого школяра
  29. Розвиток креативності молодших школярів в образотворчої діяльності на уроках мистецтва
  30. Формування образного мислення школярів засобами образотворчого мистецтва на інтегрованих уроках
  31. Організація  педагогічної взаємодії з молодшими школярами в умовах дистанційного навчання.
  32. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи на уроках мистецтва.
  33. Використання дидактичних ігор на уроках мистецтва у початковій школі.
  34. Формування культури спілкування молодших школярів на інтегрованих уроках.
  35. Формування громадянської компетентності у системі позакласної роботи учнів нової української школи.
  36. Формування пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку на інтегрованих уроках.
  37. Педагогічні умови формування основ патріотичної культури дітей молодшого шкільного віку на інтегрованих уроках.
  38. Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку на уроках мистецтва.
  39. Узагальнення і систематизація знань з «ЯДС» учнів початкової школи засобами сучасних інформаційних технологій
  40. Особливості інтеграції змісту мистецької освітньої галузі у навчанні молодших школярів
  41. Використання методу проєктів на уроках «ЯДС» у початковій школі як засобу формування пізнавального інтересу молодших школярів.
  42. Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання «ЯДС» у початковій школі.
  43. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами арт-терапії
  44. Формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках мистецтва.
  45. Формування художньо-естетичної культури молодших школярів у процесі декоративно-прикладної діяльності.
  46. Особливості адаптації та модифікації змісту навчального матеріалу для дітей з особливими освітніми потребами.
  47. Формування естетичного світосприймання у молодшого школяра на уроках мистецтва.
  48. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності на уроках мистецтва.
16975
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша