ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
на 2021-2022н.р.
Науковий керівник: доц. Лисевич О.В.
- Дидактична гра як ефективний засіб інтелектуального розвитку учнів на уроках «ЯДС».
- Використання інноваційних технологій на уроках «ЯДС» як засіб формування предметних компетентностей.
- Формування естетичної культури молодших школярів засобами інтегрованих уроків.
- Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів засобом дидактичної гри на уроках «ЯДС».
- Формування самоконтролю на уроках «ЯДС» як засіб підвищення успішності молодших школярів.
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом інтегрованих уроків.
- Формування пізнавального інтересу в учнів початкових класів засобом нетрадиційних уроків «ЯДС».
- Творчі проекти як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів на уроках «ЯДС».
- Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом інтерактивних методів навчання.
- Формування інтелектуальних умінь молодших школярів засобом проектних технологій.
- Диференційовані завдання як засіб підвищення навчальних можливостей молодших школярів на уроках «ЯДС».
- Формування предметних компетентностей молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом проектних технологій.
- Проектна діяльність на уроках «ЯДС» як засіб розвитку критичного мислення молодших школярів.
- Організація творчого проектування як засіб підвищення успішності молодших школярів на уроках «ЯДС».
- Формування екологічної культури молодших школярів засобом проектних технологій на уроках «ЯДС».
- Педагогічні умови формування пізнавального інтересу засобами дидактичної гри на уроках «ЯДС».
- Інтерактивні методи як засіб підвищення мотивації навчання на уроках «ЯДС».
- Формування вмінь самоконтролю на нетрадиційних уроках «ЯДС».
- Розвиток творчих умінь молодших школярів на уроках «ЯДС» засобом інтегрованих уроків.
- Дидактичні умови формування творчої особистості молодших школярів на уроках «ЯДС».
- Впровадження нетрадиційних форм роботи на уроках «ЯДС» як засобу формування творчої активності молодших школярів.
- Розвиток креативності учнів засобом інтерактивних технологій на уроках «ЯДС».
- Творчі проекти як засіб підвищення пізнавальної мотивації молодших школярів на уроках «ЯДС».
- Позакласна робота з курсу як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів.
- Диференційовані домашні завдання як засіб підвищення успішності молодших школярів на уроках «ЯДС».
- Формування творчої особистості молодшого школяра в інтегрованій художньої діяльності на уроках мистецтва.
- Формування в учнів початкової школи уявлень про об’єкти та явища навколишньої дійсності на уроках «ЯДС».
- Формування творчої особистості в інтегрованій художньої діяльності молодшого школяра
- Розвиток креативності молодших школярів в образотворчої діяльності на уроках мистецтва
- Формування образного мислення школярів засобами образотворчого мистецтва на інтегрованих уроках
- Організація педагогічної взаємодії з молодшими школярами в умовах дистанційного навчання.
- Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи на уроках мистецтва.
- Використання дидактичних ігор на уроках мистецтва у початковій школі.
- Формування культури спілкування молодших школярів на інтегрованих уроках.
- Формування громадянської компетентності у системі позакласної роботи учнів нової української школи.
- Формування пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку на інтегрованих уроках.
- Педагогічні умови формування основ патріотичної культури дітей молодшого шкільного віку на інтегрованих уроках.
- Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку на уроках мистецтва.
- Узагальнення і систематизація знань з «ЯДС» учнів початкової школи засобами сучасних інформаційних технологій
- Особливості інтеграції змісту мистецької освітньої галузі у навчанні молодших школярів
- Використання методу проєктів на уроках «ЯДС» у початковій школі як засобу формування пізнавального інтересу молодших школярів.
- Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання «ЯДС» у початковій школі.
- Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами арт-терапії
- Формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках мистецтва.
- Формування художньо-естетичної культури молодших школярів у процесі декоративно-прикладної діяльності.
- Особливості адаптації та модифікації змісту навчального матеріалу для дітей з особливими освітніми потребами.
- Формування естетичного світосприймання у молодшого школяра на уроках мистецтва.
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності на уроках мистецтва.