Тематика курсових робіт на 2021-2022 н.р.
“Методика навчання математики” к.п.н., ст.викладач Г.Б. Захарова
- Вибір методів навчання на уроках математики при вивченні частин і дробів.
- Використання методичних прийомів у процесі навчання учнів розв’язувати сюжетні задачі у 3-4 класах.
- Використання методу проектів на уроках математики в початковій школі.
- Використання нестандартних завдань на уроках математики в початковій школі для стимулювання пізнавальних інтересів школярів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Впровадження технології «Щоденні3» у формуванні творчої особистості молодшого школяра
- Інтегрований підхід у навчанні математики у початкових класах НУШ.
- Методика вивчення об’ємних геометричних фігур.
- Методика навчання першокласників розв’язанню простих задач.
- Методика проведення уроків математики в дочисловий період в умовах реалізації концепції НУШ.
- Методика розв’язування задач на рух в початкових класах.
- Методика розв’язування складених задач з пропорційними величинами.
- Методичне забезпечення вивчення нумерації у початковому курсі математики.
- Методичні основи формування геометричних понять в учнів початкових класів в умовах реалізації концепції НУШ.
- Наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників.
- Наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті.
- Організація самостійної роботи з учнями початкових класів на уроках математики.
- Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики.
- Розвиток мислення учнів при вивченні геометричного матеріалу в початковій школі.
- Роль дидактичних ігор в активізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.
- Система самостійних робіт при формуванні поняття числової рівності і нерівності.
- Формування геометричного складника предметної математичної компетентності в учнів початкової школи.
- Формування логічного складника предметної математичної компетентності в учнів початкової школи.
- Формування просторових уявлень молодших школярів.