Тематика курсових робіт
на 2021-2022 н.р.
(наук. керівник: доц. Кравцова І.А.)
- Роль ввічливих слів у формуванні мовленнєвого етикету в учнів 2 класів на уроках словесності.
- Виховання культури спілкування в молодших школярів несловесними засобами на уроках рідної мови.
- Роль логічного наголосу у формуванні виразного читання молодших школярів під час вивчення поетичних творів.
- Розповідь та опис як засіб формування монологічного мовлення в учнів 2 класів на уроках словесності.
- Роль емоційного впливу при читанні віршів на формування культури молодших школярів.
- Інтерпретація художнього тексту на уроках читання як засіб формування читацької компетентності молодших школярів.
- Розвиток мовленнєво-творчих здібностей молодших школярів на уроках словесності засобами інтерпретації художніх творів.
- Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами сценічної творчості на уроках словесності.
- Театралізація на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодших школярів.
- Формування моральних цінностей засобами художніх творів на уроках літературного читання.
- Розвиток пізнавальних інтересів учнів 4 класу під час самостійного опрацювання художніх творів на уроках читання.
- Розвиток критичного мислення молодших школярів під час опрацювання художніх текстів на уроках літературного читання.
- Особливості розвитку уваги молодших школярів засобом словниково-логічних завдань на уроках літературного читання.
- Формування національної свідомості молодших школярів на уроках рідної мови.
- Шляхи активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобом використання елементів ігрового навчання.
- Розвиток креативності молодших школярів засобами інтерактивних технік навчання на уроках словесності.
- Взаємозв’язане навчання розповідям, описам і міркуванням на уроках розвитку зв’язного мовлення в учнів 2-3 класів.
- Використання інтерактивних форм і методів навчання рідної мови у роботі зі словниковими словами в 1-2 класах.
- Дидактичні умови Розвиток літературно-творчих здібностей молодших школярів на уроках літературного читання.
- Метод проектів на уроках літературного читання як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів.
- Ситуативні ролі – позитивний фактор розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках літературного читання.
- Розвиток умінь моделювати ситуації спілкування засобами театралізації.
- Естетичне виховання молодших школярів засобами українських народних паремій.
- Методика використання театралізовано-ігрової діяльності під час вивчення «Усної народної творчості».
- Ігрово-імітаційний засіб навчання на уроках рідної мови у 2 класах.
- Формування морально-етичних цінностей в учнів 4 класів засобами інтерпретації.
- Дидактичні умови розвитку монологічного мовлення в учнів 3 класів на уроках літературного читання.
- Методика формування мовленнєвої культури першокласників у період навчання грамоти.
- Розвиток творчого мислення молодших школярів засобами використання ілюстративно-наочного матеріалу.
- Шляхи формування культури українського мовлення в учнів 2 класів.
- Формування духовності молодшого школяра через пізнання сучасної дитячої літератури.
- Розвиток мотивації до читання в учнів 3 класів засобами художніх творів різних жанрів.
- Формування комунікативної компетентності учнів 3 класів засобами мікродискусій.
- Інтерпретація прочитаного як засіб формування естетичних смаків молодших школярів на уроках читання.
- Ігрові методи роботи на уроках навчання грамоти як засіб залучення першокласників до читацької діяльності.
- Розвиток уяви та творчого мислення молодших школярів на уроках літературного читання засобами медіатекстів.
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобом художньо-творчої діяльності в позакласній роботі з читання.
- Формування морально-етичних цінностей першокласників засобами театрально-ігрової діяльності.
- Використання ігрових технологій на уроках словесності як засіб формування творчих здібностей молодших школярів.
- Формування інтонаційних умінь і навичок молодших школярів на уроках словесності в 2 класах.
- Уроки літературного читання за творами Т.Г.Шевченка як засіб формування читацької діяльності молодших школярів.
- Технологія використання ігрової діяльності на уроках літературного читання в 3 класах як засіб формування соціалізації особистості молодшого школяра.
- Формування в учнів 3 класів виразно читати на уроках української мови як засіб розвитку комунікативних умінь.
- Формування умінь опрацьовувати тексти різних видів на уроках літературного читання в 4 класах.
- Особливості вивчення науково-популярних текстів на уроках літературного читання в учнів 4 класів як засіб розвитку творчих здібностей учнів.
- Формування і розвиток навички читання в учнів 2 класів засобами ігрових завдань.
- Формування читацької компетентності молодших школярів на уроках словесності в учнів 3 класів засобами інсценізації.
- Розвиток творчого мислення в учнів 4 класів на уроках словесності засобами театралізації.
- Збагачення духовного світу молодших школярів засобами естетичного сприйняття творів художньої літератури.