ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ
на 2021-2022 н. р.
Керівник: к. філол. н., доц. Онищенко Ірина Володимирівна
- Формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом проектної технології.
- Формування морально-етичних цінностей молодших школярів засобом української народної казки.
- Формування інформаційної компетентності молодших школярів засобом технології web-квест.
- Формування інформаційної культури молодших школярів засобами мобільних технологій.
- Формування громадянської культури молодших школярів в освітньому середовищі Нової української школи.
- Формування інтелектуальної культури молодших школярів засобом творчих завдань.
- Формування відповідального ставлення молодших школярів до навчання засобом проектної технології.
- Формування мотивації учіння молодших школярів засобами мобільних технологій.
- Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами проектної діяльності.
- Формування пізнавальної активності учнів початкових класів засобами технології ТВРЗ.
- Формування пізнавального інтересу молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі засобами усної народної творчості.
- Розвиток творчого мислення молодших школярів засобами web-орієнтованих технологій.
- Розвиток соціальної компетентності молодших школярів засобом технології кооперативного навчання.
- Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі засобом технології «Кубування».
- Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіакомпетентності молодших школярів.
- Мобільні технології як засіб комунікативного розвитку молодшого школяра на уроках мовно-літературної освітньої галузі.
- Інтелект-карти як засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі.
- Storytelling як засіб розвитку комунікативної компетентності молодших школярів в освітньому процесі початкової школи.
- LEGO-технологія як засіб розвитку критичного мислення учнів початкової школи.
- Використання додатків Google на уроках мовно-літературної освітньої галузі як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.