ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»
на 2022-2023 н. р.
Керівник: к. пед. н., ст. викладач Баруліна Юлія Олександрівна
- Формування вміння розв’язувати комбінаторні задачі в початковому курсі математики як засіб розвитку логічного мислення учнів.
- Формування та розвиток вмінь ділення з остачею в учнів 3 класу.
- Методика формування уявлень про масу тіл в початковому курсі математики.
- Формування вмінь вимірювати та обчислювати площі фігур в учнів початкової школи.
- Методика вивчення периметру многокутників у початковому курсі математики.
- Формування та розвиток вмінь учнів початкової школи розв’язувати основні види задач на рух.
- Формування та розвиток вмінь учнів початкової школи розв’язувати сюжетні задачі за допомогою складання виразів.
- Формування креслярських умінь і навичок молодших школярів як складова частина геометричної компетентності.
- Формування вміння розв’язувати задачі геометричного змісту на уроках математики у 4 класі.
- Методика вивчення алгоритмів письмового ділення в 3-4 класах.
- Методика вивчення ознак подільності чисел в 3-4 класах.
- Раціональні обчислення і їх роль у формуванні обчислювальної компетентності учнів (1, 2, 3,4) (клас за вибором студента).
- Методичні прийоми формування поняття швидкості та середньої швидкості руху на уроках математики в 4 класі.
- Елементи буквеної символіки як засіб узагальнення математичних знань молодших школярів та формування уявлень про змінну в початковому курсі математики.
- Методика роботи над задачами на спільну роботу, в яких продуктивність спільної праці знаходять дією віднімання.
- Формування вмінь моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою відрізків і графів учнями початкової школи.
- Формування вмінь моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою таблиць та діаграм учнями початкової школи.
- Методика роботи над засвоєнням поняття многокутника та його елементів у 3–4 класах.
- Методика навчання молодших школярів побудові та читанню графів як елемент розвитку логічного мислення учня.
- «Дерево можливих варіантів» – метод для розв’язування комбінаторних задач в початковій школі.