ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
на 2022-2023 н. р.
Керівник: к.п.н. Захарова Г.Б.
- Web-квест в освітньому процесі Нової української школи як засіб розвитку творчого мислення молодших школярів.
- Використання web-орієнтованих і мультимедійних технологій у формуванні соціальної компетентності молодших школярів.
- Використання додатків Google для підтримки дистанційного навчання учнів початкової школи.
- Використання ІКТ в процесі розвитку пізнавальної мотивації молодших школярів в умовах змішаного навчання.
- Використання технології портфоліо в початковій школі.
- Використання формувального оцінювання в початковій школі.
- Інтегроване навчання молодших школярів в умовах Нової української школи
- Інтелект-карти як засіб інтенсифікації навчального процесу у початковій школі.
- Методика «Storytelling» як засіб формування комунікативної компетентності здобувачів освіти.
- Нетрадиційні форми організації виховного процесу в сучасній початковій школі.
- Особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи із застосуванням технологій дистанційного навчання.
- Педагогічні проблеми шкільного булінгу в початковій ланці освіти.
- Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи засобами Lego-конструювання.
- Роль педагогіки партнерства у формуванні соціальної компетентності у здобувачів початкової освіти.
- Сутність та зміст економічного виховання учнів початкової школи.
- Сучасні технології навчання як ефективний засіб розвитку творчих здібностей учнів початкових класів.
- Фомування самостійності учнів молодшого шкільного віку.
- Форми вербального оцінювання в початковій школі.
- Формування контрольно-оцінювальної діяльності молодших школярів у процесі становлення навчальної діяльності.
- Формування креативного мислення молодших школярів засобами дидактичної гри у процесі навчання.
- Формування національної самосвідомості школярів в освітньому середовищі нової початкової школи.
- Формування підприємливості та фінансової грамотності молодших школярів
- Формування самоконтролю учнів початкової школи.
- Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів.