ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
на 2022-2023 н. р.
Керівник: к. пед. н., доц. Павлик Олена Анатоліївна
- Розвиток в учнів 2 (3,4) класу вмінь сприймати й аналізувати усну інформацію на уроках української мови (клас на вибір).
- Розвиток в учнів умінь спілкуватися з іншими людьми на уроках навчання грамоти.
- Формування у молодших школярів позитивних мотивів до читання засобом освітніх веб-квестів (клас на вибір).
- Розвиток діалогічного мовлення учнів 3 (4) класу на уроках української мови засобом групової взаємодії.
- Формування вміння в молодших школярів будувати монологічні усні зв’язні висловлення на уроках української мови засобами інтеграції.
- Формування в учнів 2 (3,4) класу вміння будувати самостійні усні зв’язні висловлювання на уроках української мови в умовах інклюзивної освіти (клас на вибір).
- Формування вміння в учнів 2 (3,4) класу взаємодіяти усно (письмово) в умовах дистанційного навчання (клас на вибір).
- Текст культури як засіб формування креативності в молодших школярів на уроках української мови.
- Формування усного мовлення молодших школярів на уроках української мови в умовах змішаного навчання.
- Формування ключової комунікативної компетентності в молодших школярів засобом Case-study.
- Формування аудіативних умінь учнів 1 (2, 3, 4) класів засобом інформаційних технологій (клас на вибір).
- Розвиток писемного мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
- Розвиток в учнів 3 (4) класу інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів (клас на вибір).
- Здійснення формувального оцінювання молодших школярів на уроках української мови в 2 (3,4) класі засобом онлайн-інструментів (клас на вибір).
- Формування вмінь сприймати й аналізувати усну інформацію засобом візуалізації.
- Використання додатків Google на уроках української мови як засобу налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу.
- Формування вмінь взаємодіяти письмово на уроках української мови за допомогою інтернет-сервісів.
- Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобом кейс-технології.
- Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках української мови в 2 (3,4) класі (клас на вибір).
- Розвиток інформаційної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі (клас на вибір).
- Розвиток мовлення молодших школярів в умовах реального і віртуального мовного середовища.
- Формування проектної компетентності молодших школярів на уроках української мови (клас на вибір).
- Комікси як засіб розвитку мовлення молодших школярів.
- Розвитку мовлення молодших школярів на уроках української мови засобом скрайбінгу (скетчноутінгу, інтелект-карт) (клас і засіб на вибір).
- Лоперелло як засіб розвитку писемного мовлення молодших школярів (клас на вибір),