Теми кваліфікаційних робіт
на 2022-2023 н.р.
(Наук. керівник: доц. Кравцова І.А.)
- Розвиток уяви в учнів 2 класів на уроках словесності засобами театралізації.
- Формування естетичних смаків в учнів 4 класів під час вивчення творів художньої літератури.
- Розвиток творчого мислення молодших школярів засобами інтерпретації прочитаних творів на уроках словесності.
- Розвиток сценічної творчості молодших школярів на уроках словесності під час вивчення літературних казок.
- Розвиток емоційного інтелекту в учнів 4 класів на уроках словесності засобами театралізації художніх творів.
- Формування емоційної культури молодших школярів під час інсценізації художніх творів на уроках словесності.
- Драматизація художнього тексту на уроках словесності як засіб формування емоційного співпереживання образу персонажа.
- Взаємозв’язане навчання розповідям, описам і міркуванням на уроках розвитку зв’язного мовлення в учнів 2-3 класів.
- Використання інтерактивних форм і методів навчання рідної мови у роботі зі словниковими словами в 1-2 класах.
- Метод проектів на уроках літературного читання як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів.
- Ситуативні ролі – позитивний фактор розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів на уроках літературного читання.
- Розвиток умінь моделювати ситуації спілкування засобами театралізації.
- Естетичне виховання молодших школярів засобами українських народних паремій.
- Методика використання театралізовано-ігрової діяльності під час вивчення «Усної народної творчості».
- Ігрово-імітаційний засіб навчання на уроках рідної мови у 2 класах.
- Формування морально-етичних цінностей в учнів 4 класів засобами інтерпретації.
- Дидактичні умови розвитку монологічного мовлення в учнів 3 класів на уроках літературного читання.
- Особливості використання ілюстративно-наочного матеріалу на уроках словесності в 4 класі як засіб розвитку творчого мислення молодших школярів.
- Формування умінь опрацьовувати тексти різних видів на уроках літературного читання в 4 класах.
- Особливості вивчення науково-популярних текстів на уроках літературного читання в учнів 4 класів як засіб розвитку творчих здібностей учнів.
- Розвиток читацької діяльності першокласників на уроках навчання грамоти засобами ігрових методів роботи.
- Формування читацької компетентності молодших школярів на уроках словесності в учнів 3 класів засобами інсценізації.
- Розвиток творчого мислення в учнів 4 класів на уроках словесності засобами театралізації.
- Збагачення духовного світу молодших школярів засобами естетичного сприйняття творів художньої літератури.
- Формування національної свідомості молодших школярів на уроках словесності засобами інтерпретації художнього тексту.