ТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
на 2022-2023н. р.
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Керівник: к. пед. н., доц. Павлик Олена Анатоліївна
- Розвиток усного (писемного) мовлення учнів 2 (3, 4) класу на уроках української мови засобом мобільних технологій.
- Розвиток ключової комунікативної компетентності молодших школярів на уроках української мови засобом театралізації.
- Формування комунікативних умінь молодших школярів на уроках української мови засобом інтеграції.
- Формування творчої особистості молодших школярів на уроках розвитку зв’язного мовлення.
- Формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі засобами текстів нової природи.
- Розвиток мовної особистості молодшого школяра засобом інформаційно-комунікаційних технологій.
- Формування критичного мислення молодших школярів на уроках української мови засобом google-сервісів.
- Розвиток писемного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на основі інтеграції видів діяльності.
- Розвиток мовлення молодших школярів засобом віртуальних екскурсій (подорожей).
- Формування наскрізного вміння ефективно спілкуватися на уроках української мови у початковій школі в умовах інклюзивного класу.
- Розвиток монологічного мовлення школярів на уроках української мови засобом технології ТРВЗ.
- Навчання взаємодіяти письмово молодших школярів засобом цифрових технологій.
- Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобом інтегрованого навчання.
- Онлайн інструменти як засіб розвитку мовлення молодших школярів в умовах змішаного навчання.
- Розвиток образного мислення молодших школярів засобом інтегрованого навчання.
- Творчі проєкти як засіб розвитку зв’язного мовлення молодших школярів.
- Технології електронного навчання як засіб формування мотивації до вивчення української мови.
- Комплексний підхід до подолання труднощів писемного (усного) мовлення молодших школярів.
- Створення відеоблогу на уроках української мови як засіб формування ключової комунікативної компетентності молодших школярів.
- YouTube як засіб розвитку усного мовлення молодших школярів.
- Розвиток мовленнєво-творчих здібностей молодших школярів у процесі роботи над коміксами.
- Розвиток мовлення молодших школярів під час дистанційного (змішаного) навчання.
- Навчання ненасильницькому спілкуванню молодших школярів засобом веб-квестів.
- Розвиток комунікативних умінь молодших школярів у процесі командної роботина уроках мовно-літературної освітньої галузі,
- Віртуальна (доповнена) реальність як засіб розвитку мовлення молодших школярів.