ТЕМИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
на 2019-2020 н. р.
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Керівник: к. пед. н., доц. Павлик Олена Анатоліївна
- Розвиток усного мовлення учнів молодшого шкільного віку на уроках словесності засобом мобільних технологій.
- Розвиток інноваційності як ключової компетентності молодшого школяра на уроках української мови.
- Формування соціальної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання засобом технології «Щоденні 5».
- Формування громадянської компетентності молодших школярів на уроках літературного читання засобом гейміфікації.
- Формування громадянської компетентності молодших школярів на уроках української мови засобом інтеграції.
- Дидактичні умови використання кооперативних форм навчальної діяльності на уроках розвитку зв’язного мовлення.
- Доповнена реальність як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів.
- Реалізація діяльнісного підходу у навчанні мови й мовлення молодших школярів.
- Формування інформаційної компетентності молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі засобами хмарних технологій.
- Педагогічні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку творчої мовної особистості молодшого школяра.
- Дидактичні умови становлення творчої особистості молодшого школяра засобом інтернет-сервісів.
- Формування наскрізного вміння вирішувати проблеми в молодших школярів на уроках словесності.
- Розвиток писемного мовлення учнів 2 (3, 4) класу на основі інтеграції видів діяльності (клас на вибір)..
- Розвиток мовлення молодших школярів засобом віртуальних екскурсій (подорожей).
- Формування наскрізного вміння ефективно спілкуватися на уроках словесності у початковій школі.
- Розвиток монологічного мовлення школярів на уроках української мови засобом технології ТРВЗ.
- Навчання взаємодіяти письмово другокласників засобом інтегрованого навчання.
- Удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами наративних технологій.