ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ
З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»
на 2019-2020 н. р.
Керівник: к. пед. н., ст. викладач Баруліна Юлія Олександрівна
- Формування ключової компетентності «вміння вчитися» із застосуванням технології Vepa в початковій школі.
- Розвиток у дітей початкових класів інтересу до математики за допомогою використання електронного ресурсу LearningApps (клас за вибором студента).
- Ігри на уроках математики в початковій школі як засіб формування креативності школярів (клас за вибором студента).
- Формування вміння вчитися в учнів початкової школи за допомогою технології «Перевернутий клас» на уроках математики (клас за вибором студента).
- Упровадження STEM-технології в процес навчання математики у початковій школі, з метою розвитку креативного мислення (клас за вибором студента).
- Формування в першокласників вміння усного рахунку із застосуванням методик НУШ.
- Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач (1-2 клас).
- Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу основ поняття дробу.
- Застосування середовища GeoGebra на уроках математики у 1-2 класі під час вивчення тем змістової лінії «Просторові відношення. Геометричні фігури».
- Формування в учнів початкової школи вміння використовувати різні одиниці вимірювання величин у процесі розв’язування практично-зорієнтованих задач (клас за вибором студента).
- Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів за допомогою використання середовища GeoGebra.
- Застосування мобільного додатку Kahoot для розвитку вмінь розв’язувати рівняння з однією змінною у 2 класі.
- Розвиток вмінь обчислювати значення виразів без дужок і з дужками учнів 3-4 класів із використанням електронного ресурсу H5P.
- Формування вміння розв’язувати задачі геометричного змісту на уроках математики у 4 класі.
- Формування вміння роботи з даними при розв’язуванні сюжетних простих задач у 1 класі.