Інформація щодо організації дистанційного навчання
студентів спеціальності 013 Початкова
освіта на період карантину
Увага! З усіх питань щодо організації освітнього процесу здійснюється консультування студентів викладачами кафедри через e-mail, Viber, Telegram, WhatsApp, Messenger.
Курс |
Навчальна дисципліна |
Викладач |
Група |
Спосіб забезпечення виконання програми навчальної дисципліни |
І |
Математика |
Кисільова-Біла В.П. |
ПН-19 |
На платформі MOODLE розміщені інструкції до практичних занять та завдання для виконання, надані посилання до розробок «на допомогу студентам», видані завдання домашніх математичних практикумів, виділені самостійні роботи, завдання для тестування. |
І |
Математика |
Баруліна Ю.О. |
ПНП-19 |
На платформі MOODLE розміщено інструкції та додатки до практичних занять, завдання для математичного практикуму. |
І |
Основи природо-знавства |
Головатюк А.І. |
ПН-19 |
Забезпечення практичними завданнями та самостійною роботою відбуваться через e-mail та Viber |
І |
Сучасна українська мова з практикумом |
Шпачук Л.Р. |
ПН-19 |
Сучасна українська мова з практикумом: Лексикологія. Навчально-методичний комплекс для студентів 1 курсу денної форми навчання /Упор. доц. Шпачук Л.Р. –Кр.Ріг: КДПУ, 2019. – 38с. (електронний варіант, розісланий через e-mail): практикум, завдання для самостійної роботи, алгоритм мовних розборів |
І |
Історія педагогіки |
Онищенко І.В. |
ПН-19 |
На платформі MOODLE розміщено: 1. Лекції. 2. Плани практичних занять. 3. Завдання самостійної роботи. 4. Тестові завдання. 5. Програма навчальної дисципліни. 6. Електронні підручники, посібники. 7. Список рекомендованої літератури. 8. Інформаційні ресурси. 9. Питання до заліку. |
І |
Основи природо-знавства |
Лукаш Л.В. |
ПН-19 |
Тези лекцій, перелік інформаційних джерел для ґрунтовного опрацювання тем студенти отримують через e-mail |
ІІ |
Методика навчання природо-знавства |
Лукаш Л.В. |
ПН-18 |
Тези лекцій, завдання для практичного опрацювання тем та роз’яснення щодо їх виконання, завдання творчого характеру, перелік інформаційних джерел студенти отримують через e-mail, Viber |
ІІ |
Дитяча література |
Варданян М.В. |
ПН-18 |
На платформі MOODLE розміщуються презентації лекцій, завдання для практичних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
ІІ |
Сучасна українська мова з практикумом |
Пруняк В.В. |
ПН-18 |
На платформі MOODLE розміщено навчальну програму з переліком питань та списком літератури для лекційного курсу, завдання для практичних занять та для самостійної роботи; через Viber студенти отримали перелік питань для самостійного опрацювання теоретичної частини курсу, а також практичні завдання для самостійної роботи |
ІІ |
Методика трудового навчання з практикумом |
Федорова Л.Г. |
ПН-18 |
Лекції всі вичитані у першому семестрі. Через e-mail вислано всі плани лабораторних занять, які ще не опрацьовані |
ІІІ |
Методика навчання української мови |
Павлик О.А. |
ПН-17 |
На платформі MOODLE розміщуються інформаційні джерела, презентації лекцій, завдання для практичних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
ІІІ |
Сучасна російська мова з практикумом |
Пруняк В.В. |
ПН-17 |
На сайті кафедри (https://drive.google.com/drive/folders/1t7CMF0Y9B0RkK4oNHsOzufnVSnbJxt22) розміщено навчальний посібник для самостійної роботи студентів, в якому подано теоретичний мінімум, методичні рекомендації, вправи для виконання в аудиторії та завдання для самостійної роботи вдома. Здійснюється консультування студентів через e-mail, Viber. |
ІІІ |
Сучасна українська мова з практикумом |
Шпачук Л.Р. |
ПН-17 |
Навчально-методичний посібник (паперовий варіант): теоретичний мінімум,практикум,завдання для самостійної роботи, тести |
ІІІ |
Методика навчання математики |
Захарова Г.Б. |
ПН-17 |
На платформі MOODLE розміщуються лекції, презентації до лекцій, завдання для практичних занять, самостійної роботи та контролю. |
ІІІ |
Образотворче мистецтво з методикою навчання, Музичне мистецтво з методикою навчання |
Лисевич О.В. |
ПН-17 |
На платформі MOODLE розміщуються завдання для практичних занять, самостійної роботи, контролю та самоконтролю |
IV |
Виробнича педагогічна практика |
Павлик О.А. Білоконна Н.І Кравцова І.А. Лисогор Л.П. Федорова Л.Г. Лисевич О.В. Захарова Г.Б. Кисільова-Біла В.П. |
ПН-16 |
На платформі MOODLE розміщено для студентів зразки оформлення звітної документації. презентацію щодо форм формативного оцінювання, методичні рекомендації, сучасні навчальні посібник з викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
V |
Інноваційні підходи у викладанні математики в початковій школі |
Баруліна Ю.О. |
ПНм-15 |
На платформі MOODLE розміщено лекції, інструкції та додатки до практичних та лекційних занять. |
V |
Культура наукового мовлення |
Кравцова І.А. |
ПНм-15 |
Навчально-методичний комплекс для студентів в електронному варіанті розіслано через e-mail, контент в MOODLE |
V |
Сучасні технології навчання мови і літератури молодших школярів |
Кравцова І.А. |
ПНм-15 |
Завдання для самостійного опрацювання тем, завдання творчого характеру, перелік інформаційних джерел студенти отримали через e-mail, Viber, Facebook. |