Кафедра початкової освіти
Психолого-педагогічний факультет

1пас

Впевнено крокуємо до здобуття омріяної професії.

Проходження навчальної психолого-педагогічної практики студентами 2 курсу спеціальності «Початкова освіта»

З 16.02.2021р. по 01.03.2021р. студенти 2 курсу спеціальності 013 Початкова освіта Криворізького державного педагогічного університету проходили навчальну психолого-педагогічну практику на базі кращих шкіл міста: КГ №91, КСШ №4, КНВК №35 (груповий керівник зав. кафедри початкової освіти к пед.н., доцент О.А. Павлик).

Психолого-педагогічна практика є важливим засобом професійної підготовки педагога. Організована в єдності з навчальною та позанавчальною діяльністю студентів, вона формує суспільну активність майбутніх учителів, розвиває у студентів інтерес до вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу, педагогічні здібності та навички самостійної дослідницької діяльності.

«Ми дуже раді, що потрапили саме в ці школи. У перший же день проходження практики учні зустріли нас привітними, щирими посмішками, а кожного наступного дня все більше дітей підбігало обійматися зранку. Учителі звертали нашу увагу на суттєві моменти в організації та проведенні уроків, надавали всі необхідні матеріали та час для роботи безпосередньо з учнями. Ми спостерігали за тим, як вдало педагоги знаходять правильний підхід до кожної дитини, створюють доброзичливу атмосферу в класі, вирішують будь-які складні ситуації, котрі виникають між школярами й чудово подають матеріал», поділилась враженнями студентка гр. ПНА-19 О.Пономаренко.

Студентка гр. ПНА-19 Ю.Білокрилець відмітила, що школа активно користується новітніми технологіями. У кожному класі наявні телевізори, на яких учителі демонструють повчальні мультфільми, відео-уроки, презентації, способи самостійно знайти інформацію вдома. Також учні за допомогою телефонів грають у такі навчальні ігри, як KAHOOT, користуються технологією QR-кодів. У цілому, освітній процес дуже цікавий та захоплюючий. 

Кожен день студентів на практиці присвячено виконанню завдань педагогічного та психологічного компонентів програми практики. Вони вивчали змістовий компонент початкової освіти; визначали особливості планування освітнього процесу шляхом аналізу навчального плану, календарного плану вчителя; аналізували шкільні підручники та зошити на друкованій основі, встановлювали їхню   відповідність певній Типовій освітній програмі; опрацьовували шкільну документацію: свідоцтва досягнень, учнівські портфоліо, класний журнал, щоденники; аналізували особливості проведення уроків, комунікативної взаємодії вчителя й учнів; визначали ефективність методів і засобів навчання, які використовував педагог. За допомогою методу спостереження студенти визначали психологічні особливості учнів, досліджували показники самооцінки, особливості мотивації школярів.

Тож можна стверджувати, що студенти успішно пройшли ще один важливий етап у своєму професійному становленні, отримали незабутні враження та цінний досвід, оволоділи педагогічними вміннями і навичками навчально-виховної роботи в закладах освіти, розвинули власні професійно-творчі здібності, інтерес до педагогічної діяльності. Впевнено можна сказати, що психолого-педагогічна практика якісно забезпечила готовність майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах Нової української школи.

2пас

3пас

4пас

6пас

7пас9пас14пас

14556
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31