
18 вересня 2025 року на кафедрі початкової освіти Криворізького державного педагогічного університету відбувся науково-методичний семінар, який провела завідувач кафедри Олена Анатоліївна Павлик разом з відповідальною за виробничу практику Інною Адамівною Кравцовою на тему «Особливості практичної підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до освітньо-професійної програми А3(013) Початкова освіта в контексті сучасних вимог НАЗЯВО».

Під час семінару було розглянуто ключові напрями модернізації освітнього процесу у відповідності до оновлених ОПП та сучасних підходів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. У доповіді Олена Павлик акцентувала увагу на забезпеченні практикоорієнтованого компоненту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, ролі інтеграції теоретичної і практичної складових освітнього процесу, формуванні у студентів компетентностей, визначених Стандартами вищої освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта».


Окремо підкреслено тісну співпрацю кафедри зі стейкхолдерами — керівниками та педагогічними колективами базових для проходження педагогічної практики гімназій №70 і №58 м. Кривого Рогу. Така взаємодія сприяє ефективному поєднанню академічної підготовки із реальними умовами професійної діяльності в сучасній школі, а також постійному оновленню змісту освітніх програм відповідно до очікувань роботодавців і потреб освітнього середовища.


Захід було проведено напередодні початку виробничої педагогічної практики магістрів, яка стартувала 29 вересня та триватиме десять тижнів. У зв’язку з цим учасники семінару обговорили питання оновлення програм практик, уточнення змісту завдань, критеріїв оцінювання результатів та механізмів зворотного зв’язку між студентами, методистами й базами практик.

Підсумовуючи, Олена Павлик наголосила, що ефективна практична підготовка є запорукою високої якості професійної освіти, а співпраця з освітніми партнерами — важливим чинником сталого розвитку освітньо-професійної програми «Початкова освіта».
Кафедра початкової освіти КДПУ продовжує активно працювати над удосконаленням змісту практичної підготовки майбутніх учителів, поєднуючи академічну традицію університету з вимогами сучасного освітнього середовища.










