24 березня 2021 року в онлайн-режимі відбулася зустріч робочої проектної групи кафедри практичної психології з розробки освітньо-професійної програми «ПСИХОЛОГІЯ» першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 Психологія та стейкхолдерів.
В обговоренні актуальних проблем підготовки бакалаврів і магістрів спеціальності 053 Психологія взяли участь викладачі кафедри практичної психології – завідувач кафедри практичної психології, доктор психологічних наук, професор З.М.Мірошник, декан психолого-педагогічного факультету, кандидат психологічних наук, доцент Є.Л.Гергель, кандидат психологічних наук, доцент О.П.Шестопалова, кандидат психологічних наук, старший викладач О.Ю.Горбачова, кандидат педагогічних наук, доцент Л.О.Гапоненко та стейкхолдери – спеціаліст департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради С.М. Шумакова; координатор психологічної служби в закладах дошкільної, загальної та позашкільної освіти, консультант комунального закладу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької ради з питань психологічної служби Ю.О.Якубовська; директор Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування» Н.С.Погрібна; директор Комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Криворізької міської ради О.В.Колос; директор комунальної установи «Криворізький інклюзивно-ресурсний центр № 1» Криворізької міської ради Т.Г.Андрєєва.
Учасники засідання приділили особливу увагу обґрунтованості розроблених освітньо-професійних програм, їх системно-структурного підходу в логічній побудові обсягів обов’язкових та вибіркових компонентів професійних знань з розвитку наукового й практичного досвіду психологічної діяльності та подальшої професійної кар’єри. Були порушені питання щодо вимог сучасних закладів та відповідності закладених програмних компетентностей здобувачів вищої освіти.
У неформальній та професійно-орієнтованій, партнерській атмосфері з конкретними діловими пропозиціями відбувалося обговорення. Усі учасники зустрічі підкреслили сучасний підхід по забезпеченню відповідності програмних результатів підготовки здобувачів освіти запитам професійної діяльності психолога.