Гапоненко Лариса Олександрівна
Основні відомості: | |
Науковий ступінь | Кандидат педагогічних наук |
Вчене звання | Доцент |
Посада | доцент кафедри практичної психології |
Навчальні дисципліни | Методологічні аспекти тренінгової роботи; Практикум діалогічного спілкування; Психологія педагогічного спілкування; Активне соціально-психологічне навчання; Методика викладання психології |
Наукові інтереси | Рефлексивно-рольовий вимір розвитку психіки особистості: психоаналітичний аспект |
Наукове кредо | Рефлексія - здібність пізнання, самореалізації та перетворення себе в особистість. |
Контактна інформація: | |
Службова адреса | Кафедра практичної психології, ауд.№303, гуманітарний корпус Криворізького державного педагогічного університету, вул. Героїв АТО 79А |
Службовий e-mail | [email protected] |
Веб-сторінка | Веб-сторінка |
Службовий телефон (кафедра, відділ) | кафедра практичної психології, 440-53-75 |
Освіта: | |
Роки навчання | Місце навчання/ Спеціальність |
1967-1971 | Криворізький державний педагогічний університет викладач фортепіано |
1985-1988 | Московський державний університет імені М. Ломоносова: Москва, Россия 1975-09-01 в 1978-06-01 | кандидат педагогічних наук (аспірантура психологічного факультету) аспірантура за спеціальністю 19.00.07 - "педагогічна та вікова психологія" при кафедрі педагогічної та вікової психології |
Дисертації: | |
Рік захисту | Місце захисту та установа/ Назва дисертації |
1988 | Московський державний університет ім. М.В. Ломоносова, кафедра педагогічної та вікової психології Педагогічні умови формування ощадливості у молодших школярів |
Неформальна освіта: | |
Період | Назва чи тема/ Місце/ Вид освіти (стажування, підвищення кваліфікації, тренінги тощо) |
1.10.2018 р. - 1.06.2019 р | Коучинг в освітньомцу процесі МОН України, Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів Підвищення кваліфікації коучингової роботи в освіті |
01.10.2017 - 30.06.2018 р. | Психоаналіз не-невротичних клієнтів МОН України, Міжнародний інститут глибинної психології Підвищення кваліфікації на курсах "Клінічний психоаналіз не-невротичних клієнтів" |
01.10.2016 - 1.06.2017 р. | Символізація в психоаналізі дитини МОН України, Міжнародний інститут глибинної психології Підвищення кваліфікації, курси "Психоаналіз дітей та підлітків". Обсяг: 152 годин. Свідотство про спеціалізацію психоаналізу дітей та підлітків (12СПК 529179) |
25-26 04. 2017 р. | "L'acting-out le passage l'aacte dans la cure psychanalytique". ХХV Семінар Фрейдово поле в Україні. Київ Клінічний психоаналіз |
1.10. 2022 - 7.05. 2023 р. | Спеціалізація з клінічного психоаналізу "Клініка відношень". МОН України, Міжнародний інститут глибинної психології, м. Київ Підвищення кваліфікації 120 годин, 4 кредити |
Професійна біографія: | |
Період | Посада/ Місце роботи |
з 1.09.2000 донині | доцент кафедри практичної психології Криворізький державний педагогічний університет |
Наукова бібліометрія: | |
Google Scholar | |
ORCID | |
Репозитарій КДПУ | |
Участь у наукових конференціях: | |
Дата і місце | Рівень конференції (міжнародна, всеукраїнська)/ Назва конференції/ Назва доповіді/ Електронна версія тез, матеріалів |
March 29-31, 2022, Vancouver, Canada | The 8th International scientific and practical conference Innovations and prospects of world science ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇ У ЗВО В АСПЕКТІ ЕВРОПЕЙСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/04/INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-OF-WORLD-SCIENCE-29-31.03.22.pdf |
18-19 травня 2021 м. Кам'янець-Подільський | ІІІ Міжнарона науково-практична конференція Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин Модель розвитку рефлексивного спілкування у студентів-психологів та критерії їх виміру |
21-22 жовтня 2021, м. Київ | Міжнародна науково-практична конференція Українська освіта: аксіологія європейського вибору МАРКЕРИ РЕФЛЕКСІЇ АКСІОЛОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ У РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ http://eportfolio.kubg.edu.ua/data/conference/7482/document.pdf |
20 березня 2020 року, м. Київ | Міжнародна науково-практична конференція Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні таприкладні проблеми Рефлексивно-рольва концепція в аналізі соціальної зрілості студента-психолога http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8Cn1IKk_PsMJ:psychology-naes-ua.institute/files/pdf/zbirnik_tez_15_konf.__socializaciya_osobistosti...-20-04-2020_1586892193.pdf+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua |
15–17 жовтня 2020, м. Львов | I Міжнародна науково-практична онлайн-конференція Психологічні умови благополуччя персоналу організацій Самокорекція викладача психологічного неблагополуччя до стану благополуччя в інтерпретаціях глибинної психології https://sci.ldubgd.edu.ua/bitstream/123456789/7374/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D1%87%D1%8F%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%83%20%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf |
31 жовтня 2020 року, м. Харків | ІV міжрегіональної науково-практична конференція ХАРКІВСЬКИЙ ОСІННІЙ МАРАФОН ПСИХОТЕХНОЛОГІЙ Рефлексивно-рольова мета-гра з усвідомлення деструктивних сімейних симптомів. http://hnpu.edu.ua/sites/default/files/files/Kaf_psihologii/konf_2020.pdf |
20 грудень 2020, Кам'янець-Подільський | Міжнародна науково-практична конференція Актуальні проблеми експериментальної психології: досвід та перспективи (на пошану професора Шинкарюка А. І. та 102-ї річниці заснування Кам'янець-Подільського національного унверситету ім. І. Огієнка Рефлексивно-рольове вимірювання соціального інтелекту як ознака соціальної зрілості студентів http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3984 |
4-5 квітня 2019 р. м. Дніпро | VI міжнародна науково-практична інтернет-конференція Сучасний рух науки: МЕТОДИКА РОЛЬОВИХ ПОЗИЦІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ БАКАЛАВРІВ-ПСИХОЛОГІВ http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2019/04/Zbirnik-tez-dop.-6-mizhnarodnoyi-nauk-prakt-int.-konferentsiyi.pdf |
29–30 листопад 2019 р. Кривий Ріг | І Всеукраїнська науково-практична конференція Наративна психологія: теорія, емпірика, практика Наративи у рефлексивно-рольових тренінгах для студентів-психологів з підготовки до психогігієнічної саморегуляції http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3680 https://doi.org/10.31812/123456789/3680 |
22 листопада, 2019, м. Кривий Ріг | Всеукраїнська науково-практична конференція Предикати успішної інклюзії : медично-психологічний та соціально-педагогічний аспект Рефлексивна, професійно-орієнтована модель компетентності студента-психолога в інклюзивній освіті |
November 27-29, 2019 | The 3rd International scientific and practical conference Perspectives of world science and education Рефлексивно-рольовий підхід в аналізі спрямованості копінг-поведінки студентів-психологів http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3985 |
05 грудня 2019 р. , м. Кам’янець-Подільський | Всеукраїнський науково-практичний семінар Психічне здоров’я персоналу освітніх організацій та його профілактика ПАРАДИГМА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТА-ПСИХОЛОГА ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ https://posek.km.ua/wp-content/uploads/2020/02/Podilskyj-koledzhu_zbirnyk_psyhologiya_2020_N.pdf |
15 лютого 2018 року, м. Кривий Ріг | І Всеукраїнська науково-практична конференція «Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів Психологічні тренінги з розвитку професійної 353 спрямованості студента https://sci.ldubgd.edu.ua/bitstream/123456789/4720/1/%D0%92%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B2.%20%D0%97%D0%91I%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A_%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%A0I%D0%90%D0%9BI%D0%92_I_%D0%92%D0%9D%D0%9F%D0%9A_%D0%B7_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3ii__%D0%94%D0%AEI_%D0%9C%D0%92%D0%A1_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0i%D0%BD%D0%B8_15.02.2018.pdf |
28 жовтня 2017, м. Харків | Міжрегіональна науково-практична конференція Харківський осінній марафон психотехнологій, присвячений з нагоди 85-річного ювілею кафедри психології ХНПУ імені Г. С. Сковороди (1932-2017), 115-ї річниці з дня народження видатних психологів П.Я. Гальперіна (1902-1988) та О.Р. Лурії (1902-1977) Символізація в психоаналізі дитини: Арина, яка називає себе «Нє-нЯ". http://hnpu.edu.ua/sites/default/files/files/Kaf_psihologii/konf_2017.pdf |
23.04.2017 м. Кам'янець-Подільський | ІХ Міжнародна науково-практична конференція Аактуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин Вибір рольової поведінки студента-психолога в навчальній взаємодії |
17.11.2016 м. Кам’янець-Подільський | ІІ Міжнародна науково-практична конференція Актуальні проблеми сучасної психології: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців Емпіричне дослідження рефлексивного спілкування в розвитку рольової поведінки студента-психолога |
19 – 20. 03. 2015 р. м. Кіровоград | V Міжнародний науково- практичний семінар Психологія діалогу і світ людини Навчальна взаємодія як умова підготовки студента до професійної взаємодії |
18-19 жовтня 2013 м. Харків | І Міжнародна науково-практична конференція Когнітивні та емоційно-поведінкові фактори повноцінного функціонування людини: культурно-історичний підхід Поліпредметність професійної взаємодії психолога з вчителем http://www.academia.edu/11827471/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%96%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0 |
19-20 квітня 2012. Хмельницький | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю Роль та місце психолого-педагогічної підготовки в професійному розвитку та становленні особистості сучасного фахівця в умовах євроінтеграції Розвиток рефлексивного спілкування у професійній взаємодії студента-психолога з вчителем |
23-24 травня 2013. м. Ніжин | Міжнародна науково-практична конференція Особистість у сучасному світі: проблеми розвитку та психологічної допомоги Екзистенційна рефлексія проблем буття особистості в світі |
24-25 квітня 2014 м. Кривий Ріг | Всеукраїнська науково-практична конференція Обдарована дитина Обдарованість студента-психолога: мотивація та система ціностей |
17-18 квітня 2014 м. Кам'янець-Подільський | V Міжнародна науково-практична конференція Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин Генеза новоутворення професійної взаємодії в підготовці студента-психолога до співпраці з учителем http://problemps.kpnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/58/2016/01/2012_18.pdf |
21-22 травня 2012 м. Кам’янець-Подільський | V Міжнародна наукова конференція Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин Дослідження мотивації студентів у навчальній взаємодії як шлях підготовки до професійної взаємодії з вчителем http://elibrary.kubg.edu.ua/12920/1/%D0%84%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.%D0%9C.%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B2%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B2%D1%96%D1%86%D1%96.pdf |
19-20 жовтня 2012 м. Харків | Міжнародна науково-практична конференція Харківська школа психології: спадщина і сучасна наука Компоненти емоційної стійкості в розвитку готовності студента-психолога до професійної взаємодії http://oaji.net/articles/2016/983-1454660688.pdf |
18-19 грудня 2006 м. Київ | Міжнародна науково-практична конференція Ґенеза буття особистості Психологічні особливості сімейних установок сучасної жінки у дошлюбному періоді https://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3DKC1wmX-Znl-24ifqK6WQHZLnNSpLztWYwoA8S-mYnp_XKP8Mtex7VVYUg1Luc0XbSXDV6WhbjmQF3WIr6mck9CJKxAPJRrMQgLCU9at-%253AILJWIAMWk2h3PqLy%26r%3D1656052060314&default_mode=view&lang=uk#start=0 |
26 травня 2022 | Всеукраїнська науково-практична конференція Освітня діяльність працівників соціально-психологічної сфери: виклики сьогодні та реалії ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР КОНЦЕПТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТА-ПСИХОЛОГА ЗА КУРСОМ «ПРАКТИКУМ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ» https://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3DKC1wmX-Znl-24ifqK6WQHZLnNSpLztWYwoA8S-mYnp_XKP8Mtex7VVYUg1Luc0XbSXDV6WhbjmQF3WIr6mck9CJKxAPJRrMQgLCU9at-%253AILJWIAMWk2h3PqLy%26r%3D1656052060314&default_mode=view&lang=uk#start=0 |
20 березня 2020 року, м. Київ | XV Міжнародна науково-практична конференція. Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні та прикладні проблеми Рефлексивно-рольова концепція в аналізі соціальної зрілості студента-психолога http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3970 |
2022 | ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР КОНЦЕПТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТА-ПСИХОЛОГА ЗА КУРСОМ «ПРАКТИКУМ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ» |
Наукова робота з молоддю: | |
Місце і дата проведення | Вид роботи (олімпіада, МАН)/ Рівень/ Тема роботи/ Прізвище учасника/ Відзнака |
квітень 2020 р., м. Херсон | Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із галузі знань Загальна та соціальна психологія Переможець ВКСНР, Диплом ІІІ ступеня Рефлексивно-рольові детермінантисоціальної зрілості студентів-психологів Сонець Інна Сергіївна та Свістунова Олена Олегівна, студенти-психологи 4-го курсу Диплом ІІІ ступеня. |
- Перегляди: 6092