Психолого-педагогічний факультет
Початкова освіта. Психологія. Соціальна робота.

стейкхолдери СПСР13 травня 2022 року в онлайн-форматі відбулося засідання робочої групи з обговорення ОПП «Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. На зустрічі були присутні завідувач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи І. Шимко, гарант програми Т. Василюк, викладачі кафедри І. Талаш, І. Размолодчикова, І. Лисоконь, завідувач кафедри педагогіки Т. Дороніна, випускниця психолого-педагогічного факультету спеціальності 231 Соціальна робота, спеціалізація: соціальна педагогіка (2017 року) О. Мельник.

Запрошеними стейкхолдерами були: Р. Вайнола (доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної освіти та соціальної роботи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова),  В. Яцук (заступник директора департаменту молоді та спорту Дніпропетровської ОДА), О. Бородавка (головний спеціаліст департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради), О. Герун (старший інспектор Центрально-Міського районного відділу філії Державної установи «Центр пробації» у Дніпропетровській області),  О. Чумак (начальник відділу у справах дітей виконкому Центрально-Міської районної у місті Кривому Розі ради).

Обговорювалося питання проходження асистентської та соціально-педагогічної практики магістрами в першому семестрі навчання. Як зауважила Т. Дороніна, є певна невідповідність у тому, що в першому семестрі здобувачі освіти проходять асистентську практику. Навчальні дисципліни, що орієнтують їх на оволодіння знаннями про дидактичні системи навчання, педагогічний контроль тощо, вивчаються після проходження такої практики. Вона запропонувала піднімати це питання на рівні навчально-методичного відділу та все ж таки переносити практику, зокерма асистентську, на другий семестр навчання.

В. Яцук у своєму виступі зазначив, що програма, що обговорюється, є вузькоспрямованою на роботу з дітьми та молоддю і відповідає спеціальності «0922 Child care and youth services» Міжнародної стандартної класифікації освіти, що підкреслює європейський вектор розвитку державної освітньої політики. Також, В. Яцук рекомендував внести до переліку можливостей працевлаштування випускників програми таку професію: «2359.2 Фахівець з питань молоді (молодіжний працівник)».

Р. Вайнола, аналізуючи зміст освітньої програми зазначила, що варто було б розширити фокус програми додавши управлінський аспект, адже випускник магістратури – це не соціальний педагог, а заступник директора з виховної роботи тощо. Додатково вона підкреслила універсальність професійної кваліфікації випускників програми – магістр освітніх, педагогічних наук, що не обмежує їхнє подальше працевлаштування.

О. Герун зазначила, що провідним інспектором «Центру пробації» можуть бути випускники магістри з юридичною або педагогічною освітою. Враховуючи новий напрям роботи з клієнтами Центру - соціально-виховна робота, набагато ефективніше виконувати дані функції можуть саме особи зі сформованими загальними та спеціальними компетентністями у галіз соціально-педагогічної роботи.

О. Чумак підкреслила актуальність програми, що обговорюється. Тим більше, у кризовий час, коли кількість сімей, що опинилися в СЖО, невпинно збільшується, є попит на фахівців по роботі з дітьми та молоддю.

Завідувач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи І. Шимко висловила слова вдячності усім присутнім, подякувала за плідну співпрацю, надані рекомендації щодо удосконаленн ОП.

27486
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31