Кафедра педагогіки
Криворізький державний педагогічний університет

 

 Аспіранти звіт 2023

 

 

13 вересня 2023 року о 15-00 на засіданні кафедри педагогіки в дистанційному форматі було заслухано звіт аспірантів другого і третього років навчання. 

Кульбач звіт 23

 Кульюач2 23  Кульбач3 23

Здобувачі ступеня доктора філософії звітували про виконання поточних завдань проведення наукового дослідження, розповіли про свої досягнення в галузі навчальної та науково-дослідницької роботи, успіхи в оволодінні методологією наукової та педагогічної діяльності.

Большаніна 23

 

Викладачі кафедри педагогіки позитивно оцінили роботу аспірантів і затвердили представлені звіти.

Калугін 23

Калугін порьфоліо 23

23129

07 вересня 2023 року на кафедрі педагогіки у форматі онлайн відбулося звітне представлення освітніх та наукових результатів аспіранта кафедри педагогіки Лисоконя Іллі Олександровича. На презентації були присутні члени кафедри, а також інші аспіранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.

Лисоконь 2023

Сертифікати Лисоконь 2023 

Дисертація Іллі Олександровича присвячена актуальній проблематиці у галузі управління освітою й стосується питання організації управління інвестиційною діяльністю закладів вищої освіти.

Лисоконь1 2023

 

Лисоконь2 2023

Під час доповіді, аспірант показав глибоке володіння темою наукового дослідження, грунтовні як теоретичні так і практичні напрацювання, а також достатньо широку джерельну базу. 

У ході обговорення виступу Іллі Олександровича членами кафедри було наголошено на деяких аспектах дослідження, як таких, що найбільш потребують уваги, а також поставлено ряд питань, на які було отримано обгрунтовані відповіді.
Завідувачка кафедри педагогіки, докторка педагогічних наук, професорка, Тетяна Олексіївна Дороніна, підводячи підсумки заслуховування звітної доповіді, акцентувала увагу на важливості дотримання усіх вимог, які ставляться до дисертацій, а також побажала подальшої творчої наснаги щодо майбутньої презентації наукових результатів та їх успішного захисту.
 Завдання page 0001
Члени кафедри педагогіки одноголосно рекомендували схвалити звіт Лисоконя Іллі Олександровича і дійшли згоди щодо подальшої презентації його дисертації.
23058

 

 

 

Практика 2023

 

31 березня 2023 року відбулося консультування аспірантів кафедри педагогіки ІІ та ІІІ року навчання з питань проходження виробничої педагогічної практики.

Викладачі кафедри педагогіки (д-р. пед. наук., професор Т. О. Дороніна, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина) відповіли на слушні запитання аспірантів ІІ року навчання (Л. М. Кульбач, І. О. Лисоконь, Л. С. Машненко, М. В. Яхнич) та аспірантів ІІІ року навчання (О. В. Большаніна, Р. Ю. Калугін), а також проаналізували гарні результати роботи кожного аспіранта ІІІ року навчання за період проходження виробничої педагогічної практики, про які вони прозвітували та взяли до уваги їх пропозицію щодо доцільності перенесення виробничої педагогічної практики з шостого на п’ятий семестр.

 

21910

 

 

22 березня 2023 року відбулося звітування аспірантів кафедри педагогіки ІІ та ІІІ року навчання про роботу над науковими дослідженнями за першу половину 2022-2023 навчального року перед викладачами кафедри педагогіки.

Аспіранти 2023

Про стан роботи над дисертацією з проблеми досліження та підготовки наукових праць звітували аспіранти ІІ року навчання: К. В. Барабаш, Л. М. Кульбач, І. О. Лисоконь, Л. С. Машненко, М. В. Яхнич та аспіранти ІІІ року навчання: Л. І. Артеменко, О. В. Большаніна, Р. Ю. Калугін

Калугін 2023Кульбач 2023

 Мащенко 2023Барабаш 2023

 

Викладачі кафедри педагогіки (д-р. пед. наук., проф. Т. О. Дороніна, д-р. пед. наук., доцент С. Л. Кучер, канд. пед. наук, доцент В. В. Іванова, канд. пед. наук, доцент О. С. Білоус, канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Волощук, канд. пед. наук, доцент А. М. Король, канд. пед. наук, доцент І. Є. Макаренко, канд. пед. наук, доцент О. Б. Потапенко, канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина) брали участь у постановці запитань до аспірантів, обговоренні та аналізі результатів роботи кожного з них за звітній період і дійшли висновку, що в умовах реалій сьогодення дещо знизилась активність наукового пошуку багатьох аспірантів і порекомендували їм покращити роботу над підготовкою наукових публікацій у фахових виданнях, подбати про більш якісну підготовку дисертацій.
21905
№ з/п  Тема магістерської роботи ПІП зобувача освіти ПІП наукового керівника
Денна форма навчання
1. Воркаут як засіб формування основ здорового способу життя учнівської молоді в умовах міського простору   Бабков І. І. доцент, канд. пед. наук Щербина С. М.
2. Формування готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах ринково-децентралізованої системи освіти  Бережна П. А.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
3. Формування цифрової компетентності засобами інноваційних технологій в умовах ліцею  Василець С. М.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
4. Формування ціннісних орієнтирів здорового способу життя майбутніх педагогів засобами здоров'язбережувальних технологій навчання Величко В. С.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
5. Розвиток інтересу студентства до занять фізичною культурою і спортом засобами здоров’язберігаючих технологій Деньгуб О. С.  доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 
6.  Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до фізкультурно-
оздоровчої роботи в основній школі
Жук В. С.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
7. Формування громадянських компетентностей школярів у змісті навчальних занять зі здоров’язбережувальної освітньої галузі Поповка В. Ю.  доцент,
д-р. пед. наук Кучер С. Л. 
8. Формування цінностей фізичної культури у студентів педагогічних ЗВО: гендерний аспект Фурман В. В.  професор,
д-р. пед. наук Дороніна Т. О. 
9.  Формування здорового способу життя школярів у позаурочній діяльності  Хмаренко М. І. доцент,
д-р. пед. наук Кучер С. Л. 
10. Ігрові технології навчання як засіб формування професійної компетентності студентів при вивченні педагогічних дисциплін Чертков А. А.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
    Заочна форма навчання
1. Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку  Атамас В. О. доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М. 
2. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок в учнівської молоді Боднар Д. Р. доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
3. Запобігання професійному вигоранню педагогічних працівників засобами здоров'язберігаючих педагогічних технологій Бушинська І. В.  професор,
д-р. пед. наук Дороніна Т. О. 
4. Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки Горінов О.М. доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
5. Психолого-педагогічні особливості формування і становлення особистості вчителя фізкультури в умовах педагогічного закладу вищої освіти Гуров А. О.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
6. Формування професійних навичок майбутніх учителів інноваційними
методами навчання у вищих навчальних закладах
Зима В. О.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
7. Використання технологічного підходу у формуванні цінностей здорового способу життя учнів в умовах старшої школи Калюжна В. А.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
8. Формування естетичної культури студентів ЗВО у системі фахової підготовки Коваленко-Сорокіна С. Г.  ст. викладач,
канд. пед. наук Волощук І. А. 
9. Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності  Коростій В. В. доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 
10. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до тренерської діяльності  в закладах позашкільної освіти Коржак Д. В.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
11. Формування професійних якостей студентів педагогічних спеціальностей засобами ігрового навчання Любецька В. Ю.  професор,
д-р. пед. наук. Дороніна Т. О. 
12. Специфіка управління освітнім процесом закладу фахової передвищої освіти (на прикладі закладу КЗ «Криворізький фаховий медичний коледж» ДОР)  Люблінська М. С. доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М. 
13. Підготовка учнівства до трудової діяльності засобами фізичного виховання Мельник О. О.  професор,
д-р. пед. наук Дороніна Т. О. 
14. Організація партнерської взаємодії підлітків на уроках фізичної культури засобами ігрових технологій Морщ У. С.  професор,
д-р. пед. наук Кучер С. Л. 
15. Формування лідерських компетентностей молоді засобами використання коучинг-технології у тренерській роботі Нікіцький А. Ю.  професор,
д-р. пед. наук Кучер С. Л. 
16. Формування творчої активності учнів на уроках англійської мови засобами індивідуальних завдань Петльова К. О.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
17. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності Прядко С. Г.  доцент,
канд. пед. наук Іванова В. В. 
18. Формування здорового способу життя старшокласників засобом використання здоров'язберігаючих педагогічних технологій Романова Н. А.  доцент,
канд. пед. наук Потапенко О. Б. 
19. Формування громадянської компетентності студентства засобами неформальної освіти Сідченко Є. Ю.  доцент,
канд. пед. наук Білоус О. С. 
20. Формування м’яких навичок майбутніх педагогів на основі технології «освітній коучинг» Тарасенко О. Ю.  професор,
д-р. пед. наук Кучер С. Л. 
21. Формування у студентів ЗВО основ здорового способу життя нетрадиційними методами навчання  Урбан І. Д. ст. викладач,
канд. пед. наук Волощук І. А. 
22. Позааудиторна робота як засіб формування комунікативної культури майбутніх учителів Файдевич А. В.  доцент,
канд. пед. наук Король А. М. 
23. Розвиток соціальної толерантності учнів в умовах інклюзивної освіти Фокіна Н. В.  доцент,
канд. пед. наук Макаренко І. Є. 
24. Формування активної професійної позиції майбутніх вчителів в процесі фахової підготовки в ЗВО Чулков Р. О.  доцент,
канд. пед. наук Щербина С. М. 
20864
 Асистентська практика

 

 

 

12 вересня 2022 року відбулася настановча конференція з педагогічної (асистентської) практики магістрів зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, у якій брали участь магістранти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та викладачі кафедри педагогіки: ст. викладач І.А. Волощук, доц. В.В. Іванова, доц. А.М. Король, доц. С.М. Щербина

 

 

У своїх виступах викладачі кафедри ознайомили магістрантів з метою, завданнями педагогічної (асистентської) практики, а також зауважили, що педагогічна (асистентська) практика спрямована на закріплення та реалізацію в умовах освітнього процесу ЗВО набутих психолого-педагогічних знань умінь і навичок, оволодіння інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, практичну підготовку магістрантів до професійної науково-педагогічної діяльності як викладача вищої школи, усвідомлення магістрами сутності й особливостей викладацької діяльності, набуття й удосконалення умінь та навичок, необхідних для успішного викладання і виховання у вищій школі.

 Асистенська практика 1
20049

17 лютого 2022 р. відбулося засідання кафедри педагогіки, на якому було обговорено питання студентоцентрованого навчання. Завідувач кафедри Т. Дороніна наголосила на важливості врахування викладачами під час навчання принципу студентоцентризму та рекомендувала всім присутнім передивитися запис (від 15.02.2022 р.) вебінару він НАЗЯВО «Як знайти формулу студентоцентрованої освіти?» (https://www.facebook.com/nazyavo/videos/315045940597459/).

18546

Силабуси навчальних дисциплін

аспірантів (PhD), спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки,

викладання яких забезпечує кафедра педагогіки у 2021-2022 н.р.

для аспірантів, які приступили до навчання у 2020 р.(ОНП_2019)
3 семестр  Методологія педагогіки (нормативна) проф. Т.Дороніна

 силабус

програма

залік
Вибіркові      

Дидактика вищої школи

Методологічна культура педагогічної діяльності

проф. Т.Мішеніна силабус   екзамен
доц. О.Лаврентьєва силабус

Методика організації історико-педагогічних досліджень

Методика організації науково-педагогічних досліджень

Моніторинг та діагностика якості освіти

проф. Т.Дороніна, доц. О.Потапенко силабус залік
проф. Т.Дороніна, доц. А.Король силабус
проф. Л.Савченко силабус
4 семестр Вибіркові      

Актуальні питання дидактики

проф. Т.Мішеніна силабус  залік

Гендерний вимір теорії та історії педагогіки

Педагогічна компаративістика

Наукові засади організації педагогічного процесу у вищій школі

проф. Т. Дороніна силабус   екзамен 
проф. В.Гаманюк силабус

проф. Т.Дороніна, доц. О.Білоус

силабус
для аспірантів, які приступили до навчання у 2021 р. (ОНП_2021)
3 семестр Методологія педагогіки: теоретичний та прикладний аспекти (нормативна) проф. Т.Дороінна

силабус

програма

 екзамен
Вибіркові      
Дидактика вищої школи проф. Т.Мішеніна силабус  залік
Методика організації історико-педагогічних досліджень проф. Т.Дороніна, доц. О.Потапенко силабус  залік
Методика організації науково-педагогічних досліджень проф. Т.Дороніна, доц. А.Король  силабус  залік
Педагогічний дизайн  доц. С.Кучер  силабус  залік
         
4 семестр Педагогічний самоменеджмент (нормативна) доц. І.Макаренко

силабус

програма

 екзамен
Наукові засади організації педагогічної діяльності (нормативна) проф. Т.Дороніна

силабус

програма

 екзамен
Вибіркові      
Актуальні питання дидактики проф. Т.Мішеніна силабус залік
Гендерний вимір теорії та історії педагогіки проф. Т.Дороніна силабус  залік
Педагогічна компаративістика проф. В.Гаманюк силабус  залік
Інноваційна педагогічна діяльність фахівця доц. С.Щербина силабус  залік

 

 

 

16798

Залучення академічної спільноти до підготовки здобувачів PhD зі спецальності 011 Освітні, педагогічні науки значно активізувалося із початком нового навчального року. Зокрема 9 вересня 2021 р. аспіранти кафедри педагогіки отримали можливість прямого спілкування із  д-р пед. наук, старшим науковим співробітником Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені І. Зязюна НАНП України М. Вовк.

изображение viber 2021 09 11 20 24 33 344 

Під час зустрічі науковець окреслила проблематику педагогічних досліджень, які висвітлюють аспіранти  Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені І.Зязюна, подала корисні поради щодо особливостей структурування та змістового наповнення наукових текстів, відповіла за запитання аспірантів, які стосувалися процедури захисту дисертаційних праць. У результаті жвавого обговорення ОНП 011 "Освітні, педагогічні науки" присутні дійшли спільного рішення щодо продовження співпраці та проведення спільних навчальних занять, що значно полегшено через платформу ZOOM.

изображение viber 2021 09 11 20 03 25 474

 

 

 

16646

6 вересня 2021 р. майбутні аспіранти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки склали іспит зі спеціальності. Здобувачі продемонстрували високий рівень теоретичної підготовки, обізнаність із минулим та сучасним станом вітчизняної системи освіти, представили власні наукові пропозиції та переконливо довели своє прагнення долучитися до освітньої наукової спільноти.

Колектив кафедри педагогіки вітає своїх майбутніх аспірантів та бажає їм втілення усіх наукових планів!

изображение viber 2021 09 06 22 19 21 670  изображение viber 2021 09 06 22 58 30 797 изображение viber 2021 09 06 22 58 42 560
 изображение viber 2021 09 06 23 00 16 206  изображение viber 2021 09 06 22 19 21 475  изображение viber 2021 09 06 22 59 52 650
16624
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31