Аналіз результатів опитування студентів за спеціальністю 014.10 Середні освіта (Технології) за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти.
Анкета містила 12 запитань а саме:
Чи знайомі Ви з процедурою вибору навчальних дисциплін? Як Ви ставитесь до процедури вибору навчальних дисциплін в університеті? Чи влаштовує Вас кількість запропонованих дисциплін вільного вибору? Визначте чинники, які впливають на вибір Вами навчальних дисциплін. Чи ознайомлювалися Ви з силабусами вибіркових дисциплін перед тим, як зробити свій вибір? Які з вибраних Вами дисциплін виявилися найбільш цікавими й корисними? Чи обрали б Ви ці дисципліни повторно, чи змінили б свій вибір? та ін.
Проаналізувавши результати опитування можна зробити наступні висновки:
1. На запитання «Чи знайомі Ви з процедурою вибору навчальних дисциплін?» 65% респондентів відповіло «Так. У загальних рисах» 35% «Так. Детально». Що свідчить про обізнаність студентів з даною процедурою.
2. 90% респондентів зазначили, що цілком задоволені процедурою вибору вибіркових дисциплін. 10% задоволені частково або незадоволені. Це свідчить про добру організацію процедури вибору вибіркових дисциплін.
3. З приводу кількості вибіркових дисциплін 90% опитуваних зазначили, що дисциплін достатньо і лише 10% вказали, що недостатньо. Це свідчить про те, що кількість запропонованих варіантів вибору дисциплін є оптимальною.
4. Серед чинників, що впливають на вибір 90% студентів зазначили «зв’язок зі спеціальністю», що слід враховувати при формуванні переліку вибіркових дисциплін.
5. 85% респондентів зазначили, що обрані дисципліни були цікаві і містили корисний матеріал, тому вони б вибрали їх повторно.
6. У пропозиціях, загалом опитувані вказали, що всім задоволені, деякі запропонували більшу прив’язку дисциплін за змістом до їхньої спеціальності.
Таким чином, можна зробити висновок, що в цілому процедура вибору вибіркових дисциплін організована на належному рівні, студенти її розуміють і в цілому задоволені як переліком дисциплін так і їх змістом. Однак слід звернути увагу, при формуванні списків вибіркових дисциплін на їх прив’язку за тематикою і змістом до спеціальності.