Факультет педагогічної освіти
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТА. ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА.
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА. СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА.

Результати анкетування здобувачів освіти груп ЗТНм-24 та ТНм-24 свідчать про високий рівень задоволеності навчанням за освітньою програмою. Усі опитані зазначили, що навчання повністю відповідає їхнім очікуванням, а рівень отриманих знань та умінь задовольняє в повному обсязі. Організація освітнього процесу оцінена як відмінна або добра, навчальні дисципліни – змістовні та актуальні, викладання має студентоцентровану спрямованість.

31431

Магістранти задоволені рівнем викладання навчальних дисциплін.

Високо оцінено викладачів кафедри технологічної та професійної освіти: Л.О. Савченко, І.Ю. Серьогіну, С.В. Філатова, О.М. Драшко, О.С. Сазонюк.

Основні запитання: оцініть складність навчальної дісципліни. Відповідь: «Оптимально»; оцініть обсяг навчального матеріалу. Відповідь: «Часу вистачає на опрацювання матеріалу».

Магістранти позитивно оцінили професіоналізм викладачів, доступність матеріалів та гнучкість підходів до навчання.

Особливо високо були оцінені курси, що мають зв’язок із сучасними вимогами ринку праці. Більшість магістрантів (понад 92%) вказали на відкритість викладачів до зворотного зв’язку та готовність допомогти у складних ситуаціях. Студенти відзначили ефективну роботу адміністрації програм, своєчасність комунікацій та зручність організаційних процесів. Опитані висловили позитивну думку щодо атмосфери у групах: відчуття академічної підтримки, взаємоповаги та мотивації до навчання.

Попри високу загальну оцінку, учасники опитування запропонували кілька ідей для покращення: частіше залучати практиків з різних галузей; продовжити розвиток міжнародних можливостей (гостьові лекції, обміни).

У цілому, результати опитування свідчать про високий рівень задоволеності студентів магістратури, що є позитивним сигналом для усіх учасників освітнього процесу.

31430

Було проведено опитування серед магістрів спеціальності 014.10 Середня освіта (Технології) Криворізького державного педагогічного університету з метою оцінки рівня дотримання принципів академічної доброчесності. Результати опитування показали, що більшість студентів вважають академічну доброчесність важливою для свого професійного розвитку, проте (невеликий відсоток) відзначили, що стикалися з випадками плагіату або інших порушень під час навчання. Більшість респондентів вказали на недостатню кількість інформації та тренінгів щодо етики у навчальному процесі.

На основі результатів опитування рекомендовано посилити навчання студентів щодо академічної етики та провести додаткові інформаційні кампанії.

29308

Аналіз результатів опитування студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Технології) за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Анкета містила 10 запитань а саме:

Чи знайомі Ви з процедурою вибору освітніх компонентів? Як Ви ставитесь до процедури вибору навчальних дисциплін в університеті? Чи влаштовує Вас кількість запропонованих дисциплін вільного вибору? Визначте чинники, що впливають на вибір освітніх компонентів. Чи ознайомлювалися Ви з силабусами вибіркових дисциплін перед тим, як зробити свій вибір? Які з вибраних Вами дисциплін виявилися найбільш затребуваними? та ін.

29306
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31