Факультет іноземних мов
Мова і література: англійська, німецька. Переклад.

29.02.2024 р. на кафедрі англійської філології відбулося обговорення результатів опитування щодо якості викладання дисциплін на ОП «Англійська мова, зарубіжна література» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (за результатами І семестру 2023 н. р.)

В опитуванні взяли участь студенти-бакалаври 1, 2, 3, 4 курсів денної та заочної форм здобуття освіти, яким було запропоновано визначити якість викладання навчальних дисциплін, оцінюючи позитивно/нейтрально/негативно 24 твердження анкети. Необхідно було оцінити кожну навчальну дисципліну та діяльність викладача за шкалою від 1 до 5 балів (1 – незадовільно, 5 – відмінно).

У гр. ЗАМ-23 викладання дисциплін було оцінено як «оптимально складно». Здобувачі освіти вважють, що співвідношення обсягу навчального матеріалу та часу, відведеного на його опрацювання є оптимальним.

У гр. ЗАМ-22 більшість опитаних вважають, що дисципліни, запропоновані в ОП є логічно пов’язаними та містять корисний матеріал. 76% стверджують, що дисципліни забезпечені необхідними підручниками і методичними матеріалами. 65% оцінюють викладання навчального матеріалу доступно і цікаво. Водночас необхідно врахувати пропозиції студентів щодо зменшення обсягу навантаження з дисципліни «Основи академічного письма». Двоє студентів вважають цю дисципліну дуже складною, тоді як часу на її опанування відведено недостатньо. Крім того, одна особа оцінює дисципліну «Філософія» дуже складною та зазначає наявність перенавантаження.

У гр. ЗАМ-21 більшість студентів вважає, що дисципліни на ОП сприяють формуванню необхідних умінь і навичок і поставили «4» та «5» балів. Здобувачі позитивно оцінюють мотивуючу функцію викладача під час самостійного поглибленого пошуку інформації. Відповідно, у більшості виникає бажання і надалі навчатися у цього викладача (інші дисципліни, виконання курсової, кваліфікаційної роботи). Водночас, враховуючи зауваження та побажання здобувачів, викладачам необхідно звернути увагу на питання відведення часу задля консультування студентів, оскільки згідно з результатами опитування, не всі студенти вчасно отримують пораду чи роз’яснення.

У гр. ЗАМ-20 відповіді, надані студентами, характеризуються варіативністю (загальна кількість відповідей – 50). Так, приблизно третина студентів оцінила твердження, подані в анкеті в 3 бали, що є, загалом позитивним результатом. Здебільшого, суб’єкти зазначають, що навчання в дистанційному форматі було організовано добре (19 відповідей оцінено в 5 балів, 13 – в 3 бали, 18 – в 4 бали. Згідно з 17 відповідями твердження «Викладання дисципліни в очному режимі було б доцільнішим» оцінено в «1» і «2» бали. У межах 16 відповідей вказану ідею оцінено в 3 бали, а ще в 16 – в «4» і «5» балів.

У гр. АЗЛ-23 відповіді, надані студентами щодо складності навчальної дисципліни розподілено рівномірно: нескладно, складно, оптимально складно. Студенти здебільшого вважають, що викладач чітко і зрозуміло визначає критерії оцінювання знань студентів. Переважний відсоток здобувачів вважає, що викладач завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро. 60% студентів поставили найвищий бал (5) твердженню «Загалом мені було цікаво опановувати цю дисципліну». 17% оцінили вказане твердження в 4 бали. З-поміж зауважень та побажань студентів на увагу заслуговує теза щодо перевірки викладачем достовірності фактів під час викладання задля збереження об’єктивності та неупередженості. Крім того, доцільно уникати пропагування власних ідей. Друге побажання – демонстрування інформації у вигляді презентацій, картинок, коротких відео. Одним із ключових побажань є також зменшення обсягу інформації, що потребує конспектування вручну.

У гр. АЗЛ-22 переважна кількість студентів зазначила, що навчання в дистанційному форматі було організовано добре. 100% погодилося, що викладачі завжди своєчасно і за розкладом проводять заняття. Здобувачі майже одностайно підтвердили, що викладачі надають інформацію щодо порядку та критеріїв оцінювання на початку вивчення дисципліни. 100% студентів переконані, що викладач вільно володіє навчальним матеріалом і сучасною науковою інформацією. 98% студентів стверджують, що дисципліни містять корисний матеріал.

У гр. АНФ-21 80% студентів вважають, що викладачі використовують новітні, інтерактивні методи навчання. З погляду 97% викладачі чітко і зрозуміло визначають критерії оцінювання знань студентів. 96 % впевнені, що викладачі відкриті і доброзичливі зі студентами.

У гр. АНФ-20 98% студентів позитивно оцінили твердження «У мене завжди була можливість звернутися до викладача за розʼясненням чи порадою». Такий самий відсоток оцінює твердження: «Викладач завжди оцінює знання студентів справедливо, об’єктивно, прозоро». 97% вважає, що викладач тактовний та вміє встановлювати контакт зі студентами. На увагу заслуговує поведінка викладачів під час проведення екзаменів. Студенти виокремлюють зловживання моралізацією окремими викладачами.

Ухвалено: прийняти інформацію до відома та подати на розгляд вченої ради факультету іноземних мов.

25311
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31