Рівень розуміння поняття «академічна доброчесність» у групах є високим, найкращі результати демонструє група АНФ-21 (100%), тоді як АЗЛ-24 має найнижчий показник (85.7%).
Основним проявом академічної недоброчесності всі групи визнають плагіат, однак АЗЛ-24 виділяється найдетальнішим переліком форм порушень.
Інформування викладачами про академічну доброчесність є достатнім у всіх групах, але найчастіше таку інформацію отримують студенти АЗЛ-24.
Найвища частота висвітлення питань академічної доброчесності спостерігається у групі АНФ-21, тоді як групи АЗЛ-23 та АЗЛ-22 демонструють меншу регулярність обговорення цих тем.
Санкцією за порушення академічної доброчесності, яку підтримують усі групи, є повторне проходження оцінювання, але група АЗЛ-24 також найчастіше обирає анулювання роботи.
Узагальнюючи, можна сказати, що усі студенти демонструють достатній рівень обізнаності щодо академічної доброчесності, але є відмінності в деталізації знань та рівні ознайомлення з нормативними документами. 4 курс продемонстрував найвищі показники обізнаності академічної доброчесності, тоді як 1 курс потребує додаткової уваги до інформування та розгляду питань академічної доброчесності.