Факультет іноземних мов
Мова і література: англійська, німецька. Переклад.

Результати опитувань здобувачів освіти 1-4 курси денної та заочної форми навчання засвідчують стабільно високий рівень задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на ОП «Англійська мова, зарубіжна література» (бакалаврський рівень). Студенти одностайно підкреслюють професійну майстерність викладачів, їхнє вільне володіння змістом дисциплін і сучасною науковою інформацією, а також позитивний стиль педагогічної взаємодії. У більшості опитаних груп викладацьку діяльність оцінили максимально високо – як за змістовим, так і за організаційним аспектами навчального процесу.


Одним із найстійкіших результатів є визнання студентами професійної значущості дисциплін: вони містять корисний матеріал, логічно пов’язані між собою та сприяють формуванню практичних умінь, необхідних у майбутній діяльності. У багатьох випадках це підтверджують 95–100% респондентів, що свідчить про високу мотиваційну складову освітнього процесу. Позитивно оцінено також педагогічні якості викладачів – відкритість, доброзичливість, тактовність, готовність до консультацій і діалогу зі студентами.


Важливою перевагою, на яку акцентують здобувачі освіти, є прозорість та об’єктивність оцінювання: більшість опитаних зазначили, що критерії оцінювання були сформульовані чітко, а виставлені оцінки – справедливі. Майже в усіх групах підтверджено, що інформування про порядок оцінювання здійснювалося вчасно, здебільшого на початку курсу. Високі оцінки отримала й організація освітнього процесу у дистанційному форматі, що свідчить про якісну адаптацію викладання до сучасних умов.


Разом з тим, у низці відповідей простежуються окремі зауваження. Найчастіше студенти звертали увагу на відчуття певного перевантаження або надмірного обсягу матеріалу, який не завжди повністю корелює з відведеним часом. Хоча більшість вважає рівень складності оптимальним, від 15% до 30% респондентів різних груп висловили побажання щодо часткової оптимізації навантаження чи скорочення обсягу завдань. Окремі студенти також зазначили, що надають перевагу очному навчанню або змішаному формату, тоді як дистанційний режим не завжди є для них повноцінною альтернативою.


Загалом отримані результати дозволяють зробити висновок, що якість викладання на програмі відповідає сучасним стандартам вищої освіти та очікуванням студентів. Викладачі демонструють високий рівень фахової компетентності та педагогічної культури, дисципліни мають практичну спрямованість, а організація навчального процесу – належний рівень системності та прозорості. Наявні зауваження не є системними й радше позначають напрями для подальшого вдосконалення – насамперед оптимізацію навчального навантаження та уточнення балансу між формами навчання.

31568
Календар подій
Останні статті
Популярне на сайті
Афіша
Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31