27 вересня 2022 року відбулася настановна конференція з виробничої організаційно-педагогічної практики магістрів зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, у якій брали участь магістранти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки та викладачі кафедри педагогіки: завідувач кафедри, д-р пед. наук, професор О. Лаврентьєва, доцент В. Іванова, доцент І. Макаренко, доцент С. Щербина. |
У своїх виступах викладачі кафедри ознайомили магістрантів з метою, завданнями виробничої організаційно-педагогічної практики, а також зауважили, що виробнича організаційно-педагогічна практика спрямована на закріплення та реалізацію в умовах освітнього процесу ЗВО набутих психолого-педагогічних знань умінь і навичок, оволодіння інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, практичну підготовку магістрантів до професійної науково-педагогічної діяльності як викладача вищої школи, усвідомлення магістрами сутності й особливостей викладацької діяльності, набуття й удосконалення умінь та навичок, необхідних для успішного викладання і виховання у вищій школі. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 327
|
20 вересня 2024 року відбулася онлайн-зустріч з магістрантами першого курсу спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. В.о.завідувача кафедри педагогіки, д-р пед. наук, професор О. Лаврентьєва ознайомила здобувачів освіти з особливостями організації освітнього процесу відповідно до нормативно-правової бази університету, акцентувала на шляхах формування індивідуальної освітньої траєкторії, звернула увагу на принципи академічної доброчесності як важливого компоненту сучасної освіти, а також торкнулася питань академічної мобільності й кар’єрного зростання. |
Гарант освітньо-професійної програми канд. пед. наук, доцент С. Щербина зазначила мету, звернула увагу здобувачів освіти на характерну особливість освітньо-професійної програми, можливості працевлаштування та подальшого навчання, розкрила програмні компоненти та програмні результати навчання, а також орієнтувала здобувачів освіти на вибір певної сертифікатної програми, яка є блоком змістовно і структурно взаємопов’язаних освітніх компонентів певного спрямування. Куратор групи канд. пед. наук, доцент А. Король ознайомила здобувачів освіти з історією Університету, його структурою та особливостями діяльності, Правилами внутрішнього розпорядку, правами та обов’язками, традиціями факультету та кафедри і орієнтувала до участі у факультетських інформаційних, просвітницьких, культурно-мистецьких та інших заходах. |
Зустріч пройшла у формі діалогу зацікавлених сторін, під час якого здобувачі освіти отримали вичерпне уявлення щодо інформаційної, психологічної, правової, організаційної, консультативної та соціальної підтримки з боку Університету у їх навчанні та професійному становленні. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 251
№ з/п |
Тема магістерської роботи | ПІП здобувача освіти | ПІП наукового керівника |
Денна форма навчання | |||
1. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій в позакласній виховній роботі | Волошин А. С. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
2. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до військово-патриотичного виховання учнів | Гавриш А. Р. |
доцент, |
3. | Підготовка майбутніх вчителів до використання ігрових технологій в умовах дистанційного навчання | Коробійчук Ф. В. | професор, д-р пед. наук Лаврентьєва О. О. |
4. | Розвиток професійної майстерності майбутнього вчителя: теоретичний та прикладний аспекти | Крутько І. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
5. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до формування морально-вольових якостей учнів у позакласній виховній роботі | Ніколенко Б. А. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
6. | Формування професійних компетентностей педагога засобом використання особистісно орієнтованої технології проблемного навчання | Устинов С. І. | доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б. |
Заочна форма навчання | |||
1. | Розвиток готовності майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язберігаючої діяльності | Байбіков М. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
2. | Підготовка майбутніх учителів до використання технологій практико-орієнтованого навчання як засобу розвитку їх профорієнтаційної компетентності | Гришин В. В. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
3. | Самостійна робота студентів як засіб формування професійно-педагогічних компетенцій | Дражко В. Ю. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
4. | Формування цифрової компетентності майбутніх учителів засобами веб-орієнтованих систем підтримки освітньої діяльності | Дубовик А. М. |
професор, |
5. | Впровадження інноваційних методів у навчальну діяльність студентів закладів вищої освіти | Майтак А. В.
|
доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
6. | Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх фахівців до навчальної діяльності засобами інноваційних технологій навчання | Мельник О. Д. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
7. | Розвиток готовності майбутніх учителів до формування національної свідомості та патріотизму учнівської молоді | Дубровський Р. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
8. | Формування національно-патріотичної культури майбутніх учителів у закладах вищої освіти | Мізін В. С. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
9. | Формування естетичної культури студентів ЗВО у системі фахової підготовки | Коваленко-Сорокіна С. Г. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 539
29 вересня 2023 року відбулася настановна конференція з педагогічної (переддипломної) практики магістрантів у закладі вищої освіти, яку здобувачі освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки проходять на заключному етапі навчання. |
Як зазначила методист кафедри педагогіки канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина мета педагогічної (переддипломної) практики передбачає підготовку магістрантів до професійної науково-дослідницької діяльності викладача вищої школи; підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до проведення самостійного наукового дослідження та творчо застосування набутих компетенцій і компетентностей в практичній діяльності.
Бажаємо магістрантам результативного проходження педагогічної (переддипломної) практики, успішного завершення роботи над магістерським дослідженням. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 525
04 вересня 2023 року в режимі онлайн відбулася зустріч-знайомство викладачів кафедри педагогіки та магістрантів І курсу денної та заочної форм навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. |
Під час зустрічі завідувач кафедрою педагогіки, д-р пед. наук, проф. Т. О. Дороніна привітала магістрантів та ознайомила з освітньо-професійною програмою підготовки фахівців. Гарант освітньо-професійної програми С. Л. Кучер, д-р пед. наук, доцент пояснила специфіку освітніх курсів сертифікатних програм навчання магістрантам. Куратори груп: канд. пед. наук, доцент С. М. Щербина та канд. пед. наук, ст. викладач І. А. Коваленко мали можливість вирішити певні організаційні питання та відповісти на запитання магістрантів. |
Магістранти І курсу денної та заочної форм навчання коротко розповіли про себе та обгрунтували свій вступ на навчання як можливість подальшого професійного зростання.
Викладачі кафедри педагогіки побажали магістрантам успішного і легкого навчального року, стрімкого професійного зростання й саморозвитку, а також міцного здоров’я і неймовірних сил для успіху у всьому, непереможного прагнення до великих перемог та реалізації чудових мрій. |
|
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 485
6 червня 2023 року відбулася настановна конференція для магістрантів денної і заочної форм навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки з виробничої педагогічної практики в закладах вищої освіти.
|
На настановній конференції виступила завідувач кафедри педагогіки, д-р. пед. наук, професор Т. О. Дороніна та гарант програми д-р. пед. наук, С. Л. Кучер, що зазнаили - виробнича педагогічна практика в закладах вищої освіти є одним із видів самостійної навчальної та науково-дослідної роботи магістрантів, що спрямована на засвоєння основ та специфіки викладацької діяльності та дає змогу втілити набуті здобувачами освіти знання, уміння та навички для опрацювання теоретичних і практичних питань під час підготовки до викладацької діяльності. |
Викладачі кафедри педагогіки проф. С. Л. Кучер, доц. В. В. Іванова, доц. С. М. Щербина ознайомили здобувачів освіти із завданнями, що запропоновані до виконання в дистанційному режимі впродовж трьох тижнів виробничої педагогічної практики в закладах вищої освіти (з 08 червня по 05 липня 2023 р.) і передбачають ознайомлення з нормативно-правовою базою діяльності закладу вищої освіти, особливостями планування та здійснення навчальної, наукової, методичної, організаційної роботи, звернули увагу здобувачів освіти на прогнозовані труднощі у роботі та шляхи їх усунення. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 641
№ з/п | Тема магістерської роботи | ПІП здобувача освіти | ПІП наукового керівника |
Денна форма навчання | |||
1. | Воркаут як засіб формування основ здорового способу життя учнівської молоді в умовах міського простору | Бабков І. І. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
2. | Формування готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах ринково-децентралізованої системи освіти | Бережна П. А. | доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б. |
3. | Формування цифрової компетентності засобами інноваційних технологій в умовах ліцею | Василець С. М. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
4. | Формування ціннісних орієнтирів здорового способу життя майбутніх педагогів засобами здоров'язбережувальних технологій навчання | Величко В. С. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
5. | Розвиток інтересу студентства до занять фізичною культурою і спортом засобами здоров’язберігаючих технологій | Деньгуб О. С. | доцент, канд. пед. наук Білоус О. С. |
6. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до фізкультурно- оздоровчої роботи в основній школі |
Жук В. С. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
7. | Формування громадянських компетентностей школярів у змісті навчальних занять зі здоров’язбережувальної освітньої галузі | Поповка В. Ю. | доцент, д-р пед. наук Кучер С. Л. |
8. | Формування цінностей фізичної культури у студентів педагогічних ЗВО: гендерний аспект | Фурман В. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
9. | Формування здорового способу життя школярів у позаурочній діяльності | Хмаренко М. І. | доцент, д-р пед. наук Кучер С. Л. |
10. | Ігрові технології навчання як засіб формування професійної компетентності студентів при вивченні педагогічних дисциплін | Чертков А. А. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
Заочна форма навчання | |||
1. | Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку | Атамас В. О. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
2. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок в учнівської молоді | Боднар Д. Р. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
3. | Запобігання професійному вигоранню педагогічних працівників засобами здоров'язберігаючих педагогічних технологій | Бушинська І. В. | професор, д-р пед. наук Дороніна Т. О. |
4. | Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки | Горінов О.М. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
5. | Психолого-педагогічні особливості формування і становлення особистості вчителя фізкультури в умовах педагогічного закладу вищої освіти | Гуров А. О. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
6. | Формування професійних навичок майбутніх учителів інноваційними методами навчання у вищих навчальних закладах |
Зима В. О. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
7. | Використання технологічного підходу у формуванні цінностей здорового способу життя учнів в умовах старшої школи | Калюжна В. А. | доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б. |
8. | Формування естетичної культури студентів ЗВО у системі фахової підготовки | Коваленко-Сорокіна С. Г. | ст. викладач, канд. пед. наук Волощук І. А. |
9. | Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності | Коростій В. В. | доцент, канд. пед. наук Білоус О. С. |
10. | Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до тренерської діяльності в закладах позашкільної освіти | Коржак Д. В. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
11. | Формування професійних якостей студентів педагогічних спеціальностей засобами ігрового навчання | Любецька В. Ю. | професор, д-р пед. наук. Дороніна Т. О. |
12. | Специфіка управління освітнім процесом закладу фахової передвищої освіти (на прикладі закладу КЗ «Криворізький фаховий медичний коледж» ДОР) | Люблінська М. С. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
13. | Підготовка учнівства до трудової діяльності засобами фізичного виховання | Мельник О. О. | професор, д-р. пед. наук Дороніна Т. О. |
14. | Організація партнерської взаємодії підлітків на уроках фізичної культури засобами ігрових технологій | Морщ У. С. | доцент, д-р пед. наук Кучер С. Л. |
15. | Формування лідерських компетентностей молоді засобами використання коучинг-технології у тренерській роботі | Нікіцький А. Ю. | доцент, д-р пед. наук Кучер С. Л. |
16. | Формування творчої активності учнів на уроках англійської мови засобами індивідуальних завдань | Петльова К. О. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
17. | Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності | Прядко С. Г. | доцент, канд. пед. наук Іванова В. В. |
18. | Формування здорового способу життя старшокласників засобом використання здоров'язберігаючих педагогічних технологій | Романова Н. А. | доцент, канд. пед. наук Потапенко О. Б. |
19. | Формування громадянської компетентності студентства засобами неформальної освіти | Сідченко Є. Ю. | доцент, канд. пед. наук Білоус О. С. |
20. | Формування м’яких навичок майбутніх педагогів на основі технології «освітній коучинг» | Тарасенко О. Ю. | доцент, д-р пед. наук Кучер С. Л. |
21. | Формування у студентів ЗВО основ здорового способу життя нетрадиційними методами навчання | Урбан І. Д. | ст. викладач, канд. пед. наук Волощук І. А. |
22. | Позааудиторна робота як засіб формування комунікативної культури майбутніх учителів | Файдевич А. В. | доцент, канд. пед. наук Король А. М. |
23. | Розвиток соціальної толерантності учнів в умовах інклюзивної освіти | Фокіна Н. В. | доцент, канд. пед. наук Макаренко І. Є. |
24. | Формування активної професійної позиції майбутніх вчителів в процесі фахової підготовки в ЗВО | Чулков Р. О. | доцент, канд. пед. наук Щербина С. М. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 631
08 жовтня 2022 року відбулася загальноуніверситетська зустріч магістрантів І курсу заочної форми навчання. На зустрічі були присутні магістранти І року заочної форми навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. |
На зустрічі були присутні завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка Т. Дороніна, доцентка кафедри педагогіки В. Іванова, доцентка кафедри педагогіки С. Щербина, аспірант кафедри педагогіки Р. Калугін.
|
Під час зустрічі виступила методистка навчально-методичного відділу КДПУ Г. П. Дмитриченко, керівник виробничої педагогічної практики, ст. викладачка Л. Цоуфал. Методистка навчально-методичного відділу КДПУ Г. П. Дмитриченко ознайомила магістрантів з особливостями організації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Відповідальна за організацію виробничої педагогічної практики Л. Цоуфал ознайомила з особливостями організації та проходження педагогічної практики, яка має відбутися з 01 листопада по 26 грудня 2022 року. . |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 772
07 жовтня 2022 року відбулася зустріч викладачів кафедри педагогіки з магістрантами І курсу заочної форми навчання зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. |
Завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка Т. О. Дороніна ознайомила магістрантів з освітньо-професійною програмою, особливостями навчання в магістратурі зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, а також зауважила, що освітня діяльність магістрантів має бути спрямована на формування загальних та спеціальних компетентностей, оволодіння здобувачами освіти інноваційними технологіями навчання та виховання у вищій школі, практичну підготовку магістрантів до професійної науково-педагогічної діяльності, набуття й удосконалення умінь та навичок, необхідних для успішного викладання і виховання у закладах освіти. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 833
29 вересня 2022 року відбулася зустріч з магістрантами І року навчання (гр. ОПНм-22), денного відділення, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. |
Завідувачка кафедри педагогіки, професорка Дороніна Т. О. привітала магістрантів із вступом до магістратури і звернула увагу на необхідність відповідального ставлення до своїх навчальних обов’язків. Викладачі кафедри педагогіки приєдналися до привітань і висловили свої побажання щодо плідної взаємодії під час навчального процесу. Під час зустрічі було проведено організаційні заходи, необхідні для включення магістрантів у навчальний процес і налагодження роботи студентської академічної групи. Куратором групи ОПНм-22 призначено доцента Потапенка О. Б. |
- Автор: Кафедра педагогіки
- Перегляди: 652