Участь студентів спеціальності 013 Початкова освіта у
Х Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції
«Науковий простір студента: пошуки і знахідки»
31 березня 2023 року студенти психолого-педагогічного факультету спеціальності 013 Початкова освіта взяли участь у роботі X Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки», що відбулася в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова (м. Київ). Цьогоріч конференція була ювілейною, а її учасниками стали понад 470 здобувачів вищої освіти з двадцяти семи ЗВО України та одного ЗВО Польщі (Institute of Psychology John Paul II Catholic University of Lublin).
Результати своїх наукових досліджень представили студенти магістратури денної і заочної форм навчання спеціальності 013 Початкова освіта: Король Ірина, Кумпан Яна, Парамонова Євгенія, Мельниченко Вікторія, Фараджева Валерія, Карабут Тетяна, Кузьменко Ніна, Шевченко Анастасія. Підготували студентів до участі у цьому науковому заході викладачі кафедри початкової освіти: к. філол. н., доцент Онищенко І. В., к. філол. н., доцент Пруняк В. В.
Здобувачка магістерського рівня вищої освіти Король І. виступила на пленарному засіданні конференції з доповіддю на тему «Формування мовленнєвих умінь учнів під час вивчення теми «Склад і складоподіл» у 2 класі» (науковий керівник: к. філол. н., доцент Пруняк В. В.). Вона порушила актуальну для початкової школи проблему тлумачення понять «склад» і «складоподіл» відповідно до сучасних вимог лінгвістики і лінгводидактики, з’ясувала відмінність між поділом слова на склади (фонетична дія) і поділом слова на частини для переносу з рядка в рядок (орфографічна дія). Саме ці дві дії викликають труднощі у трактуванні як у вчителів початкових класів, так і в молодших школярів.
До роботи секційних засідань активно долучилися такі магістранти: Кумпан Я. із доповіддю «Технологія BYOD як засіб формування інформаційної культури молодших школярів в інформаційно-освітньому середовищі НУШ», Парамонова Є. – «Педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі засобами технології РАФТ», Мельниченко В. – «Позакласна діяльність як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів початкової освіти», Фараджева В. – «Проектна технологія як засіб формування лідерських якостей здобувачів початкової освіти», Карабут Т. – «Дидактичні умови ефективного використання навчально-мовленнєвих ситуацій як засіб розвитку різних видів мовленнєвої діяльності молодших школярів», Кузьменко Н. – «Формування вмінь правильного вживання числівників в контексті становлення мовної особистості молодшого школяра», Шевченко А. – «Формування морфемних і словотворчих умінь як засіб розвитку мовної компетентності молодших школярів».