Тематика курсових робіт
на 2022-2023 н.р.
(наук. керівник: доц. Кравцова І.А.)
- Формування навичок самостійного читання в учнів 3 класів засобами художніх творів зарубіжної літератури для дітей.
- Становлення комунікативної компетентності молодших школярів на уроках словесності засобами ігрових технологій.
- Розвиток навички читання в учнів 3 класів засобами науково-художніх текстів.
- Розвиток критичного мислення молодших школярів під час вивчення художніх творів відомих українських і зарубіжних письменників.
- Формування в молодших школярів умінь висловлювати рефлексивні судження на уроках словесності під час аналізу художніх текстів.
- Розвиток самостійної читацької діяльності молодших школярів засобами текстів різних видів.
- Збагачення духовного світу молодших школярів на уроках словесності під час вивчення поетичних творів.
- Роль ввічливих слів у формуванні мовленнєвого етикету в учнів 2 класів на уроках словесності.
- Виховання культури спілкування в молодших школярів несловесними засобами на уроках рідної мови.
- Роль логічного наголосу у формуванні виразного читання молодших школярів під час вивчення поетичних творів.
- Розповідь та опис як засіб формування монологічного мовлення в учнів 2 класів на уроках словесності.
- Роль емоційного впливу при читанні віршів на формування культури молодших школярів.
- Інтерпретація художнього тексту на уроках читання як засіб формування читацької компетентності молодших школярів.
- Розвиток мовленнєво-творчих здібностей молодших школярів на уроках словесності засобами інтерпретації художніх творів.
- Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами сценічної творчості на уроках словесності.
- Театралізація на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодших школярів.
- Формування моральних цінностей засобами художніх творів на уроках літературного читання.
- Розвиток пізнавальних інтересів учнів 4 класу під час самостійного опрацювання художніх творів на уроках читання.
- Розвиток критичного мислення молодших школярів під час опрацювання художніх текстів на уроках літературного читання.
- Особливості розвитку уваги молодших школярів засобом словниково-логічних завдань на уроках літературного читання.
- Формування національної свідомості молодших школярів на уроках рідної мови.
- Розвиток творчого мислення молодших школярів засобами використання ілюстративно-наочного матеріалу.
- Шляхи формування культури українського мовлення в учнів 2 класів.
- Формування духовності молодшого школяра через пізнання сучасної дитячої літератури.
- Розвиток мотивації до читання в учнів 3 класів засобами художніх творів різних жанрів.
- Формування комунікативної компетентності учнів 3 класів засобами мікродискусій.
- Інтерпретація прочитаного як засіб формування естетичних смаків молодших школярів на уроках читання.
- Ігрові методи роботи на уроках навчання грамоти як засіб залучення першокласників до читацької діяльності.
- Розвиток уяви та творчого мислення молодших школярів на уроках літературного читання засобами медіатекстів.
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобом художньо-творчої діяльності в позакласній роботі з читання.
- Формування морально-етичних цінностей першокласників засобами театрально-ігрової діяльності.
- Використання ігрових технологій на уроках словесності як засіб формування творчих здібностей молодших школярів.
- Формування інтонаційних умінь і навичок молодших школярів на уроках словесності в 2 класах.
- Уроки літературного читання за творами Т.Г.Шевченка як засіб формування читацької діяльності молодших школярів.
- Технологія використання ігрової діяльності на уроках літературного читання в 3 класах як засіб формування соціалізації особистості молодшого школяра.