ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ
на 2022-2023 н. р.
Керівник: к. пед. н., ст. викладач Баруліна Юлія Олександрівна
- Формування екологічної свідомості в учнів початкової школи за допомогою сюжетних задач (клас за вибором студента).
- Формування дослідницьких умінь молодших школярів на уроках математики засобом проектної технології (клас за вибором студента).
- Наступність між дошкіллям і початковою освітою у формуванні математичної компетентності.
- Формування вмінь будувати інтелект-карту як засобу наочного сприйняття та узагальнення навчального матеріалу на уроках математики в початковій школі (клас за вибором студента).
- Пропедевтика економічних здібностей учнів початкової школи під час роботи над змістовою лінією «Робота з даними» (клас за вибором студента).
- Застосування середовища GeoGebra на уроках математики у 1-2 класі під час вивчення тем змістової лінії «Просторові відношення. Геометричні фігури».
- Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів за допомогою використання середовища GeoGebra.
- Розвиток вмінь обчислювати значення виразів без дужок і з дужками учнів 3-4 класів із використанням електронного ресурсу H5P.
- Операції над множинами як теоретична основа засвоєння дій додавання та віднімання в 1 класі на уроках математики (на прикладі завдань з підручника С.Скворцової).
- Формування мотиваційної спрямованості молодшого школяра засобами навчально-творчих задач з математики (клас за вибором студента).
- Формування досвіду пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі включення матеріалу з історії математики (на прикладі вивчення теми чи змістової лінії, які обираються студентами самостійно).
- Навчання першокласників основним прийомам мисленнєвої діяльності на уроках математики (прийоми порівняння, узагальнення, класифікація – необхідна умова набуття досвіду пізнавальної діяльності).